ru-dy Zgłoś #81 Napisano 4 Września 2011 napisałeś o dostępności koła 3 dni.w ten sam dzień je montujesz ...?? W Gdańsku, Słupsku i Koszalinie było na zamówienie w 3 dni. Potem jeszcze zadzwoniłem do serwisu do Piły i mieli na miejscu koło z literką C na końcu, koleś powiedział że jest inne ale powinno pasować. Podjechałem tam (300 km w dwie strony) bo potrzebowałem auto do roboty, w dodatku kanał miałem pożyczone od kogoś i auto nie za bardzo mogło tam zalegać tak długo. Chciałem wymienić tylko ten zabierak i myślałem że zejdzie mi max 2 godziny... a okazało się że zeszły dwa dni, w dodatku nie jestem zadowolony, bo napęd pompy dzwoni i w sumie zastanawiam się czy nie rozebrać jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #82 Napisano 5 Września 2011 03G103305A kupiłem 03G103305C Koło zębate jest dobre.Tylko trzeba ustawić je względem koła pośredniego z delikatnym luzem(nie może być ściśnięte) w przeciwnym wypadku zmieli nam 3 koła zębate.. koło pośrednie (03g103488f) 111zł koło napędowe (03g1033o5c) 113zł koło na wał korbowy (03g105212d) 160zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #83 Napisano 5 Września 2011 tylko trzeba ustawić je względem koła pośredniego z delikatnym luzem(nie może być ściśnięte) hmm... nie za bardzo rozumiem. Jeśli założy się koło, to ostatnie co jest na wałku wywarzającym (czy jak on się tam fachowo nazywa) to ono blokowane jest z jednej strony przez to koło pośrednie, a z drugiej przez sam wałek, który jest ruchomy, więc tam nic nie może się kleszczyć. O ile dobrze rozumiem, jedyny błąd jaki mogłem popełnić to przestawić odrobinę pozycje tych wałków przy nakładaniu zębatki, ale sam nie wiem bo na końcówkę wałka założyłem płaski klucz 19. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #84 Napisano 5 Września 2011 Jeśli nie okręcałeś koła pośredniego(to z dużym torxem) to nic nie powinno się przestawić.Zakładasz koło zębate i jeździsz dalej.Jak już wcześniej pisałem ustaw wałki wyrównoważające względem wału korbowego... http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7764 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
di4blos Zgłoś #85 Napisano 9 Września 2011 (edytowane) Witam Jaki posiadam napęd (łańcuchowy czy zębaty): Samochód passat b6 kombi, rok 2007, silnik 2,0 TDI 140 KM, skrzynia DSG, nr nadwozia: wvwZZZ3CZ7E189412. Właśnie znalazłem coś takiego: "Spółka Kulczyk Tradex poinformowała, że w niektórych samochodach VW Passat, podczas uruchamiania zimnego silnika może zostać przeciążony napęd pompy oleju. W konsekwencji może to doprowadzić do uniemożliwienia dalszej eksploatacji samochodu. Wada dotyczy samochodów Volkswagen Passat (typ 3C), wyprodukowanych w Niemczech od 2006 do 2007r" Passaty z zakresem nr VIN objęte akcją serwisową: WVW*3C*6E001678 - WVW*3C*6E239950 WVW*3C*6P000075 - WVW*3C*6P226975 WVW*3C*7E000001 - WVW*3C*7E227984 WVW*3C*7P000001 - WVW*3C*7P157295 WVW*3C*6Z000038 - WVW*3C*6Z000054 "Przedsiębiorca Kulczyk Tradex Sp. z . powiadomił dilerów o rozpoczęciu bezterminowej akcji serwisowej. Klienci, którzy kupili pojazdy objęte kampanią, zostaną powiadomieni listem poleconym o konieczności sprawdzenia samochodu w autoryzowanym serwisie. W przypadku wykrycia wady zostanie dokonana bezpłatna naprawa" Z tego zapisu wynika, że mój samochód podlega akcji. Byłem ok. roku i 3miesięcy temu na wymianie oleju w skrzyni dsg i na fakturze została przybita pieczątka, że auto nie podlega akcji serwisowej. Zgłosić się do VW ? Obawiam się, że wpis który przywołałem mógł być opublikowany po mojej wizycie w VW. Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2011 przez di4blos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #86 Napisano 9 Września 2011 no jeżeli to co piszesz to pewne, to ja też się łapie na tą akcję ktoś to może potwierdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #87 Napisano 9 Września 2011 W koszalińskiej i słupskiej ASO powiedziano, że moje auto nie jest objęte żadną aukcją serwisową, mimo że VIN mieści się w zakresie. I to, że jest podany zakres numerów, nie oznacza, że wszystkie auta z tego zakresu są objęte akcją. Trzeba dzwonić i pytać podając VIN - jak będzie info w systemie, że auto jest objęte akcją, to umawiać się na termin i odwiedzać ASO. ---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:10 ---------- i na forum też już się pojawiało:A no właśnie. I trzeba z rady Krawcola skorzystać i po sprawie.Jak podasz w ASO swój VIN, to wyskoczy im lista akcji serwisowych dotyczących dokładnie Twojego autka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
di4blos Zgłoś #88 Napisano 9 Września 2011 z tego co czytam na forum to wszystkie 2,0 TDI 140KM powinny podlegać akcji serwisowej a wybrali tylko kilka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #89 Napisano 9 Września 2011 Niemcy w vw Wolgast powiedzieli,ze nie wszystkie modele 2.0 140 podlegaja tej akcji,mój np. nie,wymienilem profilaktycznie sam zabierak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario36 Zgłoś #90 Napisano 11 Września 2011 Jadąc w czerwcu za Poznań z ciekawości zajechałem do serwisu aby dowiedzieć się coś więcej odnośnie napędu pompy oleju.Podałem nr vin i co usłyszałem-ma pan napęd na kołach zębatych-żadna akcja się panu nie należy.Serwisant powiedział że akcje serwisowe są ale na pompowtryskiwacze semensa- pomp oleju oni nie robią.Od momentu mojej awarii w grudniu 2010r (opisałem to na stronie 16"pompa oleju zawodny mechanizm")zrobiłem ok 14 tyś km- jeżdżę dalej(wałek wyrównoważający zregenerowany pod 10 cm "imbus",zregenerowana turbina) Podziękowania dla speca Tomasza z RUMI.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #91 Napisano 14 Września 2011 wymienilem profilaktycznie sam zabierak Jako że Ramirez nie odpowiedział na PW, to pytam w wątku - ktoś z Was też profilaktycznie robił taką wymianę? Jeżeli tak, gdzie wymienialiście (ASO czy inny warsztat), jaki koszt, ile to trwało no i skąd mieliście zabierak na wymianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #92 Napisano 14 Września 2011 Drogi "Adminie DUŻY" Wymiana samego zabieraka to koszty: -zabierak z Aso 7,7cm-13zł -wymiana w warsztacie(wszystko zależy jaki warsztat)-ok 300zł(na pomorzu- Rumia (200zł):kumple -wymiana samemu-0zł(bardzo łatwo to zrobić w passacie b6,wystarczy kanał lub podnośnik),trudniej w audi gdyż silnik położony jest wzdłuż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #93 Napisano 14 Września 2011 Dzięki za informacje Ile czasu zajmuje taka wymiana (komuś obcykanemu w temacie, sam na pewno się nie będę za to brać)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #94 Napisano 14 Września 2011 w passacie b6 to mała godzinka,później czekamy na wyschnięcie silikonu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro7104 Zgłoś #95 Napisano 14 Września 2011 witam posiadam passata z końca 2007 silnik BMP przebieg 185 tys km -po przeczytaniu tego tematu zamierzam wymienić sam wybierak .mam pytanie do znających się na rzeczy(TOMEK)czy da się wyciągnąć sam wybierak bez rozkręcania całego mechanizmu i tych słynnych wałków.A może ktoś posiada fotorelacje jak to zrobić żeby coś nie popsuć i nie rozregulować fabrycznych ustawień.Będę wdzięczny za każdą pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #96 Napisano 15 Września 2011 Tomek pamietasz jak mnie rugales,ze nie ma zabieraków juz w sprzedazy o dl.7,7? Na Struga w Sz-nie dostaniesz bez problemu:) pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #97 Napisano 15 Września 2011 Tomek pamietasz jak mnie rugales,ze nie ma zabieraków juz w sprzedazy o dl.7,7? Tak pamiętam(w głównej siedzibie w Poznaniu gdzie serwisy realizują zamówienia w tamtym okresie zabieraki nie były dostępne).Zamówiłem ok 5szt przez Skodę z Czech.Może i Szczecin miał kilka sztuk na magazynie co nie zmienia faktu że serwisy tego nie widziały i nie mogły złożyć zamówienia. Był to okres ok 3 miesięcy.Teraz zabieraki 7,7 cm oraz 10 cm są pełne(brak wewnętrznego gwintu jak było dotychczas)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #98 Napisano 22 Września 2011 Tak wygląda zabierak po 156 tys. km (z czego 30 tys. w Polsce). I stosunkowo niedroga wymiana, w porównaniu kosztów wymiany zatartego silnika i turbo. Zabierak: 14,93 zł brutto w ASO Koszalin Pierścień zabezpieczający: 1,21 zł Wymiana: 150 zł. [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #99 Napisano 22 Września 2011 Kurcze, wygląda na to, że wymiana była zrobiona na czas, czyli prawie w ostatniej chwili. Dzisiaj pytałem się w jednym warsztacie w Poznaiu o wymianę, i padła cena 400zł... Może ktoś zna w P-niu warsztat, który za wymianę policzy sobie mniej? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zweber Zgłoś #100 Napisano 22 Września 2011 @ Fedwo za "mniej" w Poznaniu, to tylko sam sobie możesz zrobić. Ja wymieniłem ten element samodzielnie, wystarczy zdjąć miskę olejową trochę się upaprać. 2h pracy i wtedy masz za 16 zł, bo tyle kosztuje oryginalny zabierak z salonu VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach