Jump to content

tmstp

  • Content count

    1,073
  • Joined

  • Last visited

About tmstp

  • Birthday 05/04/1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tmstp

    Stuki w komorze silnika

    tez i mnie to spotkalo w B6, a caly tydzien przesluchiwalem cale auto
  2. super, tylko co to wnosi do tematu?
  3. Mozna wiedziec co bylo problemem? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  4. Od pelnego do rezerwy - nie ma czym sobie glowy zawracac Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  5. Mozesz tez wsadzic kogos za kierownice i niech rusza nia prawo-lewo szybko a Ty zlap za polaczenie koncowka-drazek - moze sam wyczujesz ten luz i posluchasz czy to to tak puka Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  6. Przy zgaszonym silniku krec szybko kierownica lewo-prawo - tu uslyszysz luz na maglownicy lub koncowce. Ktoras poduszka mcphersona zatarta moze? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  7. Intercooler szczelny? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  8. Czyli co innego moze wskazywac na to ze sie wypalil jesli przestal kopcic i obroty spadly do normalnych ok 800 obrotow? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  9. Czemu tak uwazasz? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk
  10. U mnie kiedys w B6 buczala ze 2 miesiace - przy czym nie bylo czym jechac powyzej 3tys obrotow. Po wymianie zero buczenia i pieknie rwal az do czerwonego pola
  11. tmstp

    Zmiana turbo B7

    Co w tym stwierdzeniu swiadczy ze malo wie? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  12. Samo turbo ladnie pompuje i utrzymuje zadane cisnienie w calym zakresie obrotow. Moznaby zdjac rure doprowadzajaca powietrze i zajrzec do turbiny jak wygladaja lopatki - moglo dostac sie tam cos i uszkodzic delikatnie wirnik. Przy szczelnym dolocie jest to chyba jedyna rzecz ktora moze powodowac glosniejszy niz zwykle swist. I na pewno nie jest to wycie lozysk wirnika tylko swist powietrza? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  13. Wysililem sie i dlatego pytam bo to, ze moge zobaczyc to wszystko w Advanced Measurement Values to wiem. Pytanie brzmialo co sie stalo z przyciskiem Meas Blocks a nie ze mona posejrzec te dane gdzie indziej. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  14. Wlasnie u siebie w b7 chcialem sprawdzic bloki pomiarowe ale ten przycisk byl nieaktywny. W poprzednim b6 dzialalo bez problemu. Czy to cos nie tak z moim vcds'em czy jaki czort? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  15. tmstp

    Wsad do 2.0 TDI 170 KM BMR CHIP ORAZ DPF OFF ocena

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy