Skocz do zawartości

Dejavoo

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dejavoo

  • Urodziny 29.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Dziękuję za podpowiedź. Niestety nie jestem wstanie określić czy jest to dźwięk wycia łożysk wirnika czy świst powietrza. Jest jakiś sposób żeby to określić? Zastanawia mnie również jeszcze jedna rzecz - mianowicie łączenie rury intercoolera przy zaworze EGR jest bardzo luźne (nie wiem czy to tak ma być) Rura nie wypada ale da się nią normalnie ruszać i trochę się wysuwa (według mnie jest podejrznie luźna). Poprosiłem kolegę aby na postoju dodał gazu tak ok 2,5 - 3 tys obrotów i sprawdzałem czy w tym miejscu nie czuć żadnego dmuchania. Rura się napręża, złącze robi się sztywne (wysuwa się i blokuje) i nie czuć żadnych bocznych podmuchów. Czy to luźne łączenie może być podejrzane? Jeśli tak to jak najlepiej je usztywnić/doszczelnić? Z góry dziękuję za kolejne podpowiedzi w tym temacie.
  2. Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum. Mam problem z moją Skodą Fabią 2 kombi (1.4 TDI 80KM) z 2008 r. Jestem jej posiadaczem od roku. Autko ma obecnie przejechane 101000 km potwierdzonego przebiegu. Od jakiegoś czasu (mniej więcej od ok 2 - 3 miesięcy) mocno zaczęła świszczeć turbina (lub coś związanego z turbiną). Poniżej kilka faktów związanych z tą usterką: 1) Głośny świst zaczyna się od ok 2100 - 3000 rpm podczas przyspieszania. 2) Świst występuje tylko i wyłącznie w trakcie jazdy (podczas zwiększania obrotów na biegu jałowym odgłos ten nie występuje). 3) Nie odczuwam spadku mocy w porównaniu do okresu z przed rozpoczęciem świszczenia podczas przyspieszania. 4) Wydaje mi się, że świst ten jest troszkę głośniejszy gdy samochód jest zimny a na rozgrzanym troszkę cichszy (ale różnica w głośności jest bardzo niewielka lub żadna). 5) Świst podczas przyspieszania jest denerwujący - nie jest to miły "pomruk" turbinki. Dodatkowe informacje: - Olej i filtry wymieniane na bieżąco - Autko seryjne - nic nie grzebane, nie podkręcane itp, - Sprawdzone błędy VCDS-em - brak błędów silnika - Sprawdzone rury dolotowe do turbosprężarki - brak zauważalnych pęknięć, nieszczelności okopceń itp. - Logi z VAG-a Statyczne dla grupy 001, 003, 004, 013, 018, 023: 001 - http://vaglog.pl/log_281493.html 003 - http://vaglog.pl/log_281494.html 004 - http://vaglog.pl/log_281495.html 013 - http://vaglog.pl/log_281496.html 018 - http://vaglog.pl/log_281497.html 023 - http://vaglog.pl/log_281498.html Basic Setings dla grupy 000, 003, 011: 000 - http://vaglog.pl/log_281499.html 003 - http://vaglog.pl/log_281500.html 011 - http://vaglog.pl/log_281501.html Dynamiczne dla grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_281505.html Dynamiczne dla grupy 008, 010: http://vaglog.pl/log_281504.html Dynamiczne dla grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log_281503.html Dynamiczne dla grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log_281502.html Bardzo proszę o pomoc w analizie logów oraz w znalezieniu przyczyny tego świstu. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności