Skocz do zawartości

11rafal

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 11rafal

  • Urodziny 18.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdz po trasie czy jak odkrecisz korek zbiorniczka płynu chlodniczego czy jest duze cisnienie w układzie i czy stan plynu sie powiekszy. U siebie miałem takie same objawy jak ty ciezko palil po dłuższym postoju ,poza tym chodzil jak .marzenie okazalo sie ze byla pęknięta glowica . Po dłuższej jezdzie odkręć korek i Zobacz jak zapali na drugi dzień, wtedy nie .ma cisnienia w ukladzie i nie idzie na tlok
  2. 11rafal

    BMR wykres z hamowni

    Dpf w jakim stanie ? Dolot szczelny?
  3. Robiłem ostatnio 2.0 bmp tak wygląda wal z tego silnika dodam że zapalal
  4. Witam jak w tytule proszę o analizę logów dynamicznych Grupa 11 http://vaglog.pl/log_234136.html Grupa 8 http://vaglog.pl/log_234144.html Grupa 4 http://vaglog.pl/log_234143.html Grupa 1 http://vaglog.pl/log_234141.html Grupa 13 http://vaglog.pl/log_234140.html Grupa 10 http://vaglog.pl/log_234139.html
  5. Robiłem turbo w 2.0 tdi bmr u musiałem wyjąć polos bo inaczej nie było szansy żeby ją wyciągnąć pozatym sam demontaz bardzo prosty pierwsze to wyjęcie filtra dpf potem masz dostęp do turbo jest przymocowana na 8 srób do głowicy plys wspornik zasilanie olejowe i spływ są ładne dojścia wszystko będziesz widzial
  6. Witam . Jakis czas temu usunąłem filtr dpf , został wyciagniety wkład filtra puszka została , z racji tego że jest pusta wchodzi w rezonans auto jest dużo głośniejsze co mnie denerwuje . Mam ori katalizator i chce go założyć zrobić mocowania czujników , czy ktoś coś takiego praktykował ?
  7. Były błędy modułu prawego i lewego teraz wszystko chodzi poziomowanie i na boki ale nie ma doświetlania bo wyjęty sterownik afs - - - - - aktualizacja - - - - - Były błędy modułu prawego i lewego teraz wszystko chodzi poziomowanie i na boki ale nie ma doświetlania bo wyjęty sterownik afs
  8. Witam serdecznie. Ostatnio dowiedziałem się żeby usunąć z licznika kontrolkę afs trzeba wypiąć kostkę od modułu afs za schowkiem i wykodowac i tak zrobiłem , przed wypieciem światła chodziły tylko na bok góra dół nie , natomiast l Jak wypielem kostkę poziomuja się ok 30 sekund po włączeniu zapłonu i co jest najlepsze chodzą na boki i góra dół . Moduł padnięty ?
  9. Jeżeli można wiedzieć dlaczego wymieniasz?
  10. Mógłbym cie prosić o dokładne podanie w jakiej kostce i jakie piny pozmieniać ?
  11. I przy okazji tracimy doświetlanie zakrętów z dodatkowej żarówki wiec dziękuję za takie rozwiązanie
  12. Nie próbowałem bo nie wiem na jakie masz może pomysł ?
  13. Witam jak w tylule , udostepniam wsad do Passata b6 2.0 TDI BMR 170 na moc oraz dpf off , wykonana przez firme car connect . A głownie chodzi mi o ocene tego wsadu bo strasznie mi kopci , pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Wsad w linku. http://przeklej.org/file/T6aw4l/03G906018EM.Bin.Bin.dpf.off
  14. Witam , mam problem z afs , nigdzie nie moge dostać silniczków do afs'u , zaczyna mnie drażnić swiecąca kontrolka na liczniku , prosiłbym o podanie kodowania bez afs . Jest pełny fis tempomat Passat b6 2007 r BMR
  15. Drodzy koledzy , moglibyście krok po kroku opisać wymiane zbieraka pompy w BMR jakaś fotorelacja czy coś bo nie moge nic znaleźć .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności