Skocz do zawartości

ceroone

  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ceroone

  • Urodziny 07.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam, Panowie prośba o wsparcie, od jakiegoś czasu po odpaleniu oraz na biegu jałowym silnik w aucie nie równo pracuje. Bez znaczenia czy silnik zimny/zagrzany, pora roku również nie odgrywa tu znaczenia. Dźwięk silnika jest różny czasami wygląda to tak, jak by pracował bez jednego cylindra, po chwili wraca do poprawnej pracy, czasami mu pomagam przez dodanie delikatnie gazu - w tym czasie obroty nie wzrastają. Na biegu jałowym czuć delikatne wibracje na karoserii - obroty nie wzrastają Auto to Passat B6 1.9 TDI przebieg 235 tys. oznaczenie silnika BXE. Poporwtryski są ok, jeden odstawał od normy i został wymieniony - odstawał o 0,8 myślałem że to wyeliminuje problem Wtryskiwacz został wymieniony na 3 tylidrze. Dwumasa, nie została była wymieniana Pompa paliwowa jest ok.
  2. Serwus, krótki temat w dn. wczorajszym zmieniałem koła letnie na zimowe i zauważyłem olej na bloku silnika. Wyciek – pocenie się występuje na samym dole silnika po prawej stronie ( lub olej ścieka z góry niestety nie stwierdziełm jeszcze tego ) Teraz pytanie czy do wymiany odma czy inne ustrojstwo, może ktoś miał ten sam problem ? . Silnik to 1.9 TDi 105 KM bez pdf . pozdrawiam.
  3. ceroone

    Zestaw HID

    A mam jeszcze jedno pytanie dt. żarników czy występują w specyfikacji H7S do lamp soczewkowych, H7R do lustrzanych ??
  4. ceroone

    Zestaw HID

    Nie mam takiego samego passka posiadam lampy Valeo przekręcane żarówki ty natomiast posiadasz helle skoro masz metalowe oprawki - blaszki adapter jak zwał tak zwał są dostępne do tego producenta lamp od renki w salonie VW. Niestety do valeo oprawka / adpter ma wycięcie które musi się wkręcić w 2 "łopatki" które znajduą sie w lampie... No ale nie ważne w każdym razie zestaw HID który zamówiłem działa poprawnie efekt 4300 K jest zajbczasty Zero problemu ze spaloną żarówką, stoboskopami itp. Mogę polecić zestaw do B6 2007 r od użytkownika z allegro : Tuning World Rybnik A w gratiszz dostałem metalowe podstawki w palnikach pozdarwiam.
  5. ceroone

    Zestaw HID

    Serwusik co do montażu zestawu sprzedawca nie spotkał się z tym typem mocowania żarówki, który u mnie występuje dlatego też nie mógł sprzedać mi adaptera pasującego do montażu ( blaszki ) poniżej przedstawiam fotkę mojego mocowania i mam pytanie czy ktoś już montował hida z takim mocowaniem - i jak najlepiej to rozpracować.
  6. ceroone

    Zestaw HID

    Reasumując palniki - podstawy mogą być plastikowe natomiast muszę dokupić adapter-mocowanie / docisk tak to rozumiem, które ułatwi mi życie w czasie montażu. Koledzy powiedzcie mi jedno czy jeżeli je zamontuje razem z adapterem to czy w każdym momencie będę mógł przejść na standartowe oświetlenie tj. żarówka halogenowa H7. Mam na myśli np awarię przetwornicy.
  7. ceroone

    Zestaw HID

    Serwus, Na dniach będę montował zestaw, już jest zakupiony 4300 z magistralą can bus. Z postu wynika że jeżeli mam lamy Valeo to muszę zakupić adapter który umożliwi mi montaż palinka w lampie ( blaszki), natomiast jeżeli posiadam lampę hella nie muszę kupować adaptera (żarówka wciskana) . Czy dobrze myślę ? Palniki mają podstawę plastikową.
  8. Dochodzi jeszcze problem otwartej klapy - komunikatu na wyświetlaczu
  9. właśnie sprawdzian ten stary śrubki o których napisałem podtrzymują kasetę sa tkaże 2 nity. Tak na pewno dobry kupiłem jeżeli ci chodzi o standardowa śrubkę do regulacji w zamkach np domowych sławnie imbus takowej w nowym oraz w starym nie ma, za to awaryjne otwieranie ta przekładka jest plastikowa w starym metalowa.
  10. właśnie tej regulacji w nim nie ma w starym były śrubki odpowiedzialne za to...
  11. czołem, właśnie wymieniłem zamek w tylnej klapie w kombi ( poprzedni oryginalny służył ponad 3 lata). Zakupiłem zamek w salonie VW wymieniłem wszystko działa, w starym zamku-siłowniku nie działało zamykanie klapy. Po wymianie zauważyłem, że kiedy pociągnę za klapę/klape nieznaczni podchodzi do góry teraz pytanie czy mam regulować klapę na zawiasach? ( czego bym nie chciał), czy regulacja zachodzi w samym zamku bądź mocowaniu go w podwoziu. pozdrawiam
  12. Problem maglownicy przerabiałem jakieś 3 tygodnie temu. W moim przypadku stuki powstawał na skutek małych nierówność przy poruszaniu się z mała prędkością, wtedy też pusty odgłos bicia był najbardziej denerwujący-słyszalny. W czasie pokonywania większych nierówności stukot nie był odczuwalny. Co do dokręcenia śruby jest to jakiś sposób ale nie wyeliminuje uszkodzonej maglownicy. Sprawdź jeszcze sobie końcówki drążka. Co do wymiany tulei u mnie są narazie popękane i ich nie ruszam. Maglownice wymieniłem w firmie w Łodzi Dynamika - są różne opinie ja jestem zadowolony, szczególności że otworzyli nową filie w moim mieście. Oddałem swoją, która miała tylko luzy na szynie i dostałem nówkę nie śmiganą - nie jest regenerowana ma zabite nr sn ale widoczne logo VW - jeżeli jest wstanie mi to ktoś wytłumaczyć to bardzo proszę o nie rozumiem tego jak nowa bez sn ? Maglownice najprosciej sprawdzić ściągając pokrywę i widząc maglownice chwytamy rurke ( nie wiem jak to się poprawnie nazywa) prowadząc do końcówek drążka jest luz wtedy kiszka... Pozdrawiam.
  13. problem nie problem ale stuki w zawieszeniu dobijają człowieka. Co do dociągu niestety w moim przypadku nie pomaga
  14. Witajcie, Chciałbym się poradzić bo niestety nie wiem co zrobić z uszkodzoną przekładnią kierowniczą. Maglownica jest wybita, stuka na każdej dziurze i teraz pytanie czy regenerować swoją / kupić regenerowaną / zakup "dobrej" oryginalnej używki. Nowa przekładnia to wydatek około 3 500 PLN - odpada Pytanie na ile taka przekładnia wystarczy czy np. 80 000km czy raczej mniej. Wstępna kwota za regeneracje, wymiane, zbierzność itp. wyniosła około 830 zł w firmie Dynamica http://www.maglownica.com. pozdrawiam
  15. egh dziś sprawdzałem dokładnie co stuka co puka i co i przekładnia ale jest jakaś jeszcze szansa żeby ją podciągnąć podregulować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności