Skocz do zawartości

dszyszko

  • Zawartość

    743
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dszyszko

  • Urodziny 31.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam

    uporałeś się ze swoim sprzęgłem

    podpowiedziałbyś co było?

    Patrząc na VCDS mam te same parametry

    nie wiem dlaczego Przekaźnik sprzęgła AC jest niedostepny( N/A )

    odczynik mam nabity pomimo tego kompresora nie slysze zeby sie załaczał

    natomiast VCDS nie ma błędów i pokazuje cooling

    Podpowiesz cos?

    2.0TDI 2013 140KM

     

    1. dszyszko

      Brak klimy, sprzęgło nie załącza

      W weekend sprawdziłem, Ośkę wraz z elementem "sprężystym" mogę kręcić, kręci się w miarę luxno, reką bez problemu mogę. Czyli rozumiem, że zerwane sprzęgło, pytanie co dalej? Jak dobrze rozumiem, może być zablokowana spręzarka? Czy po zdjęciu koło napędowego i dojściu do samej osi wychodzacej ze sprężarki jestem w stanie to zdiagnozować, tzn czy oś powinna się kręcić, czy nie jestem w stanie tego obrócić?
    2. dszyszko

      Brak klimy, sprzęgło nie załącza

      No własnie też tak mi się wydawało, ale wolałem się upewnić. No dobra, to co w takim razie jest, że koło pasowe kręci się z paskiem, a element wewnątrz koło (blaszki plus w środku śruba stoi w miejscu)?
    3. Czy ktoś wie, jakie dokładnie muszą być spełnione warunki do uruchomienia sprężarki? Przestała mi po zimie działać klima, pasek napędza kółko, ale widzę, że docisk się nie kręci, czyli sam wałek nie kręci i nie ładuje klimy. Po podłączeniu VCDS mam tak, jak w załączniku, może ktoś pomoże, co może być nie tak? Jakieś pomysły?
    4. Miał ktoś może podobny przypadek? Mam problem z mikrofonem, podczas połączenia telefonu poprzez bluetooth, działał latami i przestał, nie słychać mojej rozmowy. Po diagnostyce VCDS pokazuje status mikrofonu - OK, w module telefonu brak błędów a mikrofon przestał działać. Próbowałem z innym telefonem taki sam rezultat, restart telefonu nie pomaga, poza tym wczoraj działał bo rozmawiałem i było mnie słychać. Myślałem wstępnie, że faktycznie mikrofon się uszkodził, ale status jest niby OK, czyli chyba działa, miał ktoś podobny przypadek? Nie chciałbym zamawiać nowego mikrofonu, jeżeli to może coś innego, może komuś też tak przestał działać? Oczywiście w menu nawigacji opcja Wył. mikrofon jest nieaktywna.
    5. dszyszko

      Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

      A więc tak, mogę potwierdzić, w moim przypadku usterka usunięta poprzez wymianę termostatu DSG. Objaw: Silnik nie może osiągnąć temperatury roboczej 90 stopni, temperatura na wskaźniku przy zegarach faluje w zakresie praktycznie od 0 do około 60-70 stopni i pomimo przejechania i dobrze nagrzanego silnika nie osiąga temperatury 90 stopni. Poza tym nie widać innych objawów, ogrzewanie działa bezproblemowo. Dane: Rocznik 2012 Silnik CFGB Skrzynia DSG - NJJ Naprawa: Wymiana termostatu DSG, zwanego jako regulator płynu chłodzącego, patrz załącznik, część numer 33 Numer części: 1K0 121 113 A Cena (nie w ASO) - 54 PLN Czas naprawy: około 15 minut Jak wymienić: Naprawa banalnie prosta, termostat znajduję się dokładnie pod obudową filtra powietrza, pomiędzy silnikiem, a grodzią (prawa część komory silnika) - na termostat nałożony jest gumowy kołnierz ochronny - w pierwszej kolejności należy odkręcić pokrywę filtra powietrza, wyjąć filtr oraz po odkręceniu jednej śruby wyjąć dolną część obudowy filtra (wymagane 2 różne klucze torx) - następnie należy za pomocą szczypiec, kombinerek zdjąć metalowe opaski z termostatu - dla łatwiejszego dostępu można również zdjąć wąż, który jest nad termostatem (również zdjąć opaskę zaciskową i zdjąć z metalowego krućca) - nie ma co przejmować się płynem chłodniczym, po zdjęciu węża zejdzie może około 0,5 litra, więc później wystarczy dolać do zbiorniczka wyrównawczego - po wymianie, resztę poskładać w odwrotnej kolejności (na końcu należy pamiętać o dolaniu płynu chłodniczego G12 lub G13). U mnie po wymianie termostatu, teraz, po przejechaniu około 7 km po mieście silnik uzyskuje temperaturę roboczą i wskaźnik jest na 90 stopniach. Może komuś pomogłem i zamykam temat w tym przypadku. schemat.pdf
    6. dszyszko

      Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

      Powracam do tematu i odpowiadając na pytanie. Zamówiłem termostat DSG, ponieważ kosztuje niecałe 50zł i o dziwo dzisiaj go wymieniłem, zajęło mi to z 10 minut i samochód od razu uzyskał temperaturę roboczą 90 stopni, wskaźnik przy zegarach pokazuje prawidłowo, na 100% potwierdzę to jutro jak z zimnego uruchomię i przejadę kawałek, ale taka sytuacja jak dzisiaj dawno mi się nie zdarzyła, więc myslę, że jest już OK. Odnośnie czy w ogóle mam termostat DSG, mam Etke, gdzie mam zdekodowany mój numer VIN, więc program pokazuje mi dokładnie jakie części mam a jakich nie mam, więc z tym nie mam problemu i poprawnie zidentyfikowałem obecność i numer części. Mam nadzieję, że temat będzie można zamknąć.
    7. dszyszko

      Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

      Troche czytalem, problem może być w termostacie, czujniku dsg, kwestia czy można to jakoś zweryfikować co? Kupno i wymiana po kolei części to wydatki, więc chciałbym to zweryfikować przed ich zakupem. Narazie zamówiłem czujnik dsg, zobaczę czy pomoże
    8. dszyszko

      Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

      Potrzebuje pomocy w weryfikacji problemu dotyczącego temperatury silnika. Wskaźnik przy zegarach pomimo przejechanych dużych odległości nie osiąga temperatury roboczej, czyli 90 stopni. Wskazania wahają się, czasami spadają całkowicie do zera, czasami jest osiągnięta 90 stopni, ale w większości są na wysokości 1/4 wskaźnika. Gdzie może leżeć problem? Podejrzewam, że to czujnik temperatury, ale który odpowiada za te wskazania? Dodatkowo opiszę, że nie ma innych dodatkowych objawów, silnik się nie grzeje, ogrzewanie działa prawidłowo, jedyne co, to zauważyłem, że problem pojawia się (chyba) przy temperaturze otoczenia od 0 i poniżej 0. Powyżej tej temperatury osiąga prawidłowo 90 stopni, z tym, że chyba wolniej niż powinien. Jeszcze kwestia, czy to może wpłynąć na dalszą pracę, ktoś spotkał się z podobnym problemem, jest w stanie wskazać potencjalną przyczynę?
    9. dszyszko

      01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

      Chyba każdy o nim zapomniał :-) cały czas go mam
    10. dszyszko

      Stuki w komorze silnika

      Bede probowal, mam wrazenie ze to cos wiekszego niz np. koszyk. Ten dzwiek jest dosc glosny, ale moze fakt, zwykle bujanie samochodem nie pomaga, moze mlotkiem pomoze :-) najgorsze ze ciezko to na postoju znalezc a w czasie jazdy bez problemu slychac Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
    11. Wiem, że zadam trochę głupie pytanie, ale może ktoś miał podobny problem, a ja się z tym borykam i nie mam pojęcia co to jest. Otóż słyszę ewidentne stuki metaliczne z okolicy komory silnika. Oglądałem silnik i miejsca obok, i z kanału, podnośnika, z góry i nic nie widać, nic nie jest rozkręcone. Byłem u mechanika, na podnosniku sprawdzał zawieszenie na "szarpakach" i też nic, zresztą to nie zawieszenie bo one objawia się bardziej głuchym stukotem, a ten jest ewidentnie metaliczny. Dzisiaj wyjąłem podstawe akumulatora, aby sprawdzić poduche od silnika, tą nad skrzynia, też jest OK, widać całą gumę, zero jakiś zużyć. Sprawdziąłem również wszystkie blachy, wygłuszacze przy rurze wydechowej,, chyba każdą śrubę i dalej nic. Dlatego już piszę bo nie mam pojęcia co to może być, dźwięk wydobywa sie gdy najezdzam, a raczej wjezdzam w np studzienkę, gdzie występuję szybki, gwałtowny ruch koła. Koła też sprawdziłem, sprężyny również, górne mocowanie teleskopu też. Pisze, bo może ktoś miał podobny kiedyś objaw, bo już nie wiem gdzie i czego szukać. Jeszcze jedno, czego nie sprawdziałem to może mocowanie przedniego zderzaka, tylko raczej tam nie ma nic metalowaego, pomiędzy samą rama i zderzakiem co by wydawało taki dźwięk. Za wszelką pomoc dzięki bo już irytuje mnie to dzwonienie. ps. dwumasa raczej przy zużyciu nie wydaje takiego dźwięku? Ona tylko podczas pracy jałowej wydaje chyba dźwięki, a podczas jazdy raczej jej nie słychac, tymbardziej tylko podczas wybojów?
    12. Kupilem antene za 30, czy 40zl i dziala bez problemu Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
    13. dszyszko

      Etka 7.5

      Etka działa bez problemu na Win 10 64x, jezeli masz odpowiedniego hardlocka, ponizej podsylam wycinek instrukcji instalacji: Windows 8 oraz Windows 10 - Wyłącz kontrolę konta użytkownika (wyszukaj wyraz "UAC" i zmniejsz na minimum kontrolę) - Uruchom wiersz polecenia jako Administrator - wpisz kolejno polecenia: bcdedit.exe /set nointegritychecks ON bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON po każdym poleceniu, powinien pojawić się komunikat o jego pomyślnym zakończeniu - Wykonaj restart komputera z użyciem klawisza SHIFT (ewentualnie Win+L), czyli trzymając ten klawisz wybierz "Uruchom ponownie" - Po restarcie pojawi się okno i wybierz po kolei: Rozwiąż problemy >> Opcje zaawansowane >> Ustawienia uruchamiania >> Uruchom ponownie - Po ponownym uruchomieniu komputera na ekranie wybierz z klawiatury "7" - Po uruchomieniu systemu zainstaluj Hardlock.exe - Skopiuj folder MULTIKEY64 bezpośrednio na dysk C - Dodaj dane do rejestru z pliku 0000750A.reg - Uruchom jako Administartor plik z folderu INSTALL.CMD MULTIKEY64 i potwiedź wszystkie komunikaty !!! ewentualne uwagi !!! Jeżeli komendy bcdedit.exe /set nointegritychecks ON i bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON nie działają to trzeba w BIOSie wyłączyć Secure Boot. W przypadku problemów z instalacją "MULTIKEY64/install.cmd", błąd devcon, a następnie (po załadowaniu systemu Windows z możliwością instalowania niepodpisanych sterowników) należy: otwórz wiersz poleceń jako Administrator i po kolei - cd: \ multikey 64 - bcdedit-set TESTSIGNING ON - INSTALL.CMD - jeśli wszystko jest OK, komunikat o instalacji sterownika bez potwierdzeń
    14. dszyszko

      Etka 7.5

      Panowie, odnosnie pliku txt dziala tylko na wersji Etki 7.3-7.4-7.5. Aby wygeberowac taki plik można wejsc na strone http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5138974&start=1680, tam nalezy sie zarejestrowac, podac swoj VIN, w ciagu godzinki otrzymacie zawartosc, ktora nalezy zapisac w pliki txt i wrzucic do Etki, sposob sprawdzony i dziala, gdyz osobiscie uzywam. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności