Jump to content

robert_s

  • Content count

    271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About robert_s

  • Birthday 06/07/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

882 profile views
  1. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Według opisu niby ok że je rozbiera ale czy faktycznie? Jak bedziesz miał go i bedziesz zmieniał rozrząd to wstaw szpilke napinacza z 1.9 przynajmniej się nie zerwie w przyszłości. Powodzenia
  2. Bak sam się wyczyści tylko będzie potrzeba czasu na to i dużo jazdy:-) na allegro kupiłem 279zł z przesyłką i wygląda jak nówka. Byłem na rolkach zmierzyć moc to wyszła seria 190km https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-paliwa-2-0tdi-blb-bkd-bkp-bmn-regenero-7675100856
  3. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Ja zawsze jestem zdania że jeżeli to możliwe to składaj swój stary silnik( w granicach rozsądku gotówki ) i przynajmniej wiesz czym będziesz jeździł a kupisz drugi a co w nim jest tego nikt nie wie. Też się zastanawiałem na wymianą silnika jak mi się zerwała szpilka napinacza rozrządu ale jak usłyszałem cenę 5000zł i to bez wtrysków to rozłożyłem swój, przynajmniej sprawdziłem głowice itp.... złożyłem i jeździ już dwa lata bez problemowo. 2200zł mnie to wyszło a wymieniałem jeszcze wszystkie półpanewki i sam składałem.
  4. Miałem podobnie ale u mnie nie było telepania silnika. Raz palił od strzała a raz kilka razy kręcił ale zawsze odpalał na ciepłym bezproblemowo i też myślałem że może rozrusznik itp... ale że ostatnio chciałem podnieść mu moc to zmobilizowałem się i wymieniłem vacu na regenerowaną z gwarancją i powiem śmiało że warto i pomogło. Jedynie uważaj na montaż uszczelki i zacznij skręcać od dołu do góry.
  5. Poprawiono na dłuższy zbierak który i tak się wyrabia tylko dłużej mu to schodzi.
  6. Każde webasto analogowe można zamontować do każdego auta. Jedynie czego nie będzie to to że będziesz programować z zegarka a nie z licznika. Zastanawia mnie tylko czy nasz climatronik idzie podłączyć żeby się uruchamiał sam jak się włączy analogowo webasto. Na pewno w B5 tak to działało ale tutaj jest wszystko sterowane CANEM.
  7. robert_s

    Wymiana Gateway'a CAN

    U mnie były 2 chinczyki i jeden w dalszym ciagu jest. Mialem gateway c i wszystko normalnie działało. Zmieniłem na L tylko dla zegarów białych i jedyne co zauważyłem na L to to że szybciej zmienia strony w liczniku że się nie przycina jak przelaczam ze spalania na webasto itp...
  8. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Teoretycznie nasz silnik nie jest jakiś skomplikowany ale sam jestem ciekaw co go boli.
  9. Tak, ale bardziej mnie dziwi to że nie każdy passat miał przechył. Ja mam a kolega ma tylko alarm.
  10. Niby mam to ale chyba raz może to nacisnąłem odkąd mam to auto.
  11. W podłodze powinien być uchwyt który trzyma aku na klucz 13. Bezpiecznik 30A duży. no i klemy + o ile nie jest zwinięta.
  12. Ja polecam Firme z Katowic, chlop wie co robi. Xenon expert
  13. robert_s

    Oznaczenia silników 3C

    Mam taki,na pewno trzeba zobaczyć do modułu pompy oleju i przy zmianie rozrządu zmienić szpilkę napinacza na 1.9 tdi bo potrafi się zerwać. Jeżdżę 2 lata i nie mogę narzekać jakoś na sam silnik. Zobacz jeszcze zapełnienie DPF, no chyba że ma wycięty.
  14. robert_s

    klimatyzacja b6

    Rozumiem że ten czujnik jest na podszybiu z prawej strony pod maską? do czego zmierzam a do tego że nie mam żadnego błędu z nim w cilmatroniku itp.... ale u nas przejeżdżam koło oczyszczalni i zawsze ją czuje tak samo jak płyn do spryskiwaczy a na panelu nie mam tego magicznego obiegu zamkniętego z literką A. Aha i jeszcze jedno pytanie jak rozebrałem schowek i wymieniłem potencjometry obiegu zamkniętego, to po wyłączeniu trybu econ czyli klimatyzacja i po ponownym włączeniu econ któryś z silników jeszcze stukał, oczywiście głowa wsadzona pod deskę bez schowka. Czy jest jeszcze silniczek poza v159 z prawej strony który steruje tylko klimą?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy