Jump to content

robert_s

  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About robert_s

  • Birthday 06/07/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

1,021 profile views
  1. Napisz do @let_me_b3 on montował na takim samym module co ty. Ja mam z cc i świetnie to działa i problemu z regulacją nie ma.
  2. Normalnie w adaptacji sterownika pdc. Możesz przód i tył osobno regulowac
  3. No to super. Nie pomyślałem o wezach chociaż miałem już sytuacje podobną u kolegi jak mu szczelila chlodnica oleju i żeśmy nie czyscili węży a później szok bo zaś zbiornik pełen oleju. Dobrze że to tylko tyle
  4. Ale u nas wypalanie na postoju nie działa. Co do uszczlniaczy to ściągasz pokrywę, odkrecasz wałek od wtryskow i później masz już tylko po 2 śruby na wtrysku, wiadomo pełna chigiena aby nic nie wpadło do otworu po wtrysku. Oczywiście wszystkie śruby wtryskow nowe bo stare się mogą przekręcić i zerwać. Po włożeniu wtryskow i przykreceniu wałka musisz zrobić regulacje każdego wtrysku osobno i to tyle.
  5. To skoro przybywa oleju to sa do wymiany uszczelniacze na wtryskach i mozliwe że jak to ogarniesz to dpf sie uspokoi
  6. te dwa koła mają znaczenie więc staraj się normalnie założyć pasek
  7. Kolega @rosol trochę źle podpowiada. U nas nie ma wypalania stacjonarnego to nie jest Cr a w grupie 68 2 okienko oznacza zapełnienie filtra i tego nie da się wypalić za żadne skarby no chyba że damy do czyszczenia dpf to wtedy zerujemy wartości. Teoretycznie wszystko masz ok ale sprawdź sobie egr, chłodnice spalin i pompę vacum czy nie leje olejem do ropy. Przy tym ostatnim możesz zobaczyć na filtr paliwa i samo paliwo. A ostatecznie lejemy olej do silnika z dexos.
  8. Zawsze rozrządu robisz na blokady a później tylko na kompie sprawdzasz wartości czy są w normie i tyle.
  9. U mnie po wymianie ma lepsze kopniecie więc trzymam kciuki
  10. Musisz o tym zapomnieć. Po pierwsze musisz kupić jeszcze moduły na tylne drzwi, po drugie musisz zrobić linie LIN między przodem a tyłem, po trzecie musisz pozamieniać piny we wtyczce do modułu. Naprawdę zabawa nie warta ale możesz dokupić moduł żeby się zamykały i otwierały z centralnym bo nic innego nie pozostaje.
  11. Pod kanapą jest dekielek więc nie trzeba zrzucać baku. A co do samej wymiany vacum to zacznij skręcać wszystkie śrubki najlepiej po obrocie jak już będzie dochodzić do głowicy i pierwsza dokręć od dołu bo później może paliwo lecieć
  12. U mnie z dpf też bym problem ale u mnie były 2 usterki tzn... Ta pompa i padło zasilanie czujnika chłodnicy spalin i nie chciał się wypalac a jak recznie go ruszyłem to co chwile był zapchany ale ostatecznie nie moge powiedziec co bylo przyczyną
  13. Ja raczej stawiam na głowicę źle złożoną ale bądźmy dobrej myśli. Jeżeli chłodniczka oleju miała by coś przepuszczać to w takim stopniu że od razu masz cały olej w zbiorniczku. Trzymam kciuki
  14. Większości przypadków olej w paliwie to przez vacum się dostaje i sekcji paliwo-olejowej puszcza uszczelnienie i tyle. Przy tym będziesz miał dobre hamulce i turbo, ja wymieniałem z allegro regenerowaną i jestem zadowolony https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-paliwa-2-0tdi-blb-bkd-bkp-bmn-regenero-7675100856. Ja nie czyściłem baku ponieważ dużo jeżdżę itp.... więc się sam wyczyści:-) jeżeli miało by się dostawać przez pompki to raczej podnosiłby ci się poziom oleju a nie ubywał ponieważ lała by się ropa do oleju a nie olej do ropy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy