Jump to content

robert_s

  • Content count

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About robert_s

  • Birthday 06/07/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

935 profile views
  1. A masz dpf? Ja mam temp 70stopni zobacz jeszcze jaki masz kat synchronizacji walka
  2. jest taka możliwość ze zbyt wysoka temperatura paliwa prowadzi do tego ze będzie autem trzęsło i możne go zgasić. Już kiedyś miałem taki przypadek w AWX to sprzedający auto miał obroty na 1000 i wszystko śmigało tylko obroty specjalnie były podniesione ponieważ zdarzało mu się zgasnąć bez przyczyny. Temperatura dochodziła do 120 stopni. Zaraz jadę po syna do szkoły a mam vcds i delphi więc zerknę u siebie jaką mam teraz temperaturę paliwa w tym upale i przy 90stopniach płynu
  3. sprawdz jeszcze temperature paliwa bo to ma byc okolo 50-60stopni no i sprobować można jeszcze raz zrobić regulację wtrysków. Nic trudno i pod domem można ogarąć. Ciekawi mnie dlaczego pokazuje w 18 2 po puszczeniu gazu skoro 2 oznacza sterowanie podczas rozruchu. 0 lub 4 moga byc ale 2 ciekawe
  4. Sprawdź najpierw grupę 18 i 23 podczas przekorczenia tych magicznych 3tys obrotow bo jezeli czas bedzie w 23 grupie powyzej 100 to wtryski na stół. Zobacz też w grupie 18 jakie masz kody jak dodajesz gazu i ściągasz nogę z pedału. Ma być 4 i później 0 to jest ok ale jak inne kody będą też wtryski na stół, jeszcze zostają uszczelniacze wtryskow
  5. Skoro nie masz nic z tych rzeczy to się przyzwyczaj do delikatnego czarnego dymku bo brak katalizatora też robi swoje. Mój sąsiad ma bmr-a i brak dpf i normalnie że przy deptaniu mu też puszcza baczka.
  6. tak było słyszalne tak około 3 tyś obrotów dopiero i to od drugiego biegu w górę.
  7. Najpierw przejrzyj wszystkie łączenia turbo - ssący u mnie też było późno wystające turbo i wymieniłem jedną gumke na łączeniu z intercoolerem i wróciło do normy ale jeszcze między czasie wymieniłem vacu i dopiero moc wróciła.
  8. Może się nie znam ale co ma turbo do czarnego dymu? po prostu turbo musi się rozpędzić a w tym czasie wtrysk podaję trochę więcej paliwa i dlatego puszcza bąka. To że na początku masz zadane doładowanie 2268 przy 1600 obrotach a turbo ma dopiero 1300 to znaczy że turbina musi najpierw się rozkręcić i nadmuchać cały układ a z resztą widać to przy 2000 obrotów że wszystko w normie. Co do rannego niebieskiego dymku to bym wymienił lub się upewnił od sprzedającego czy kiedyś wymieniał uszczelniacze pompek.
  9. robert_s

    Passat B5 110KM 1,9 TDI brak mocy

    Cieszę się że mogłem pomóc. Przynajmniej na drugi raz od czego zacząć
  10. robert_s

    Passat B5 110KM 1,9 TDI brak mocy

    no to idziesz w dobra strone:-) teraz sprawdź najpierw połączenie między kolektorem ssącym a rurą intercoolera. Taka krótka gumowa rura to i zobacz czy od spodu nie ma dziury a najlepiej ją sciągnij
  11. robert_s

    Passat B5 110KM 1,9 TDI brak mocy

    Tak dokładnie a nawet jak bedzie zimny silnik to jest możliwość wlozenia palca pod sztange i poruszania samemu, ma leciutko chodzić i oczywiście wyłączony silnik 😉
  12. robert_s

    Passat B5 110KM 1,9 TDI brak mocy

    Najpierw odpal auto i przy odpalonym aucie ściągnij wężyk z turbo i zobacz czy sztanga idzie w dół. Ma to być płynny ruch i to około 1cm +/- jeżeli chodzi płynnie to sprawdź jeszcze rury od intercoolera
  13. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Jeżeli jest wszystko w porządku to tak około 205 bez dpf-a ale tak jak pisałem każdy inaczej reaguje na modyfikacje. Popraw sobie mapę i bedzie więcej i możliwe że skończą się bąki z tyłu
  14. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Strasznie mało jak bez dpf to co to za program?? jedz na poprawę. Chipa robiłeś na starym silniku czy już po podmiance? jeżeli na starym to pamietaj że nowemu może coś nie pasować i dlatego robi się każdy silnik indywidualnie.
  15. robert_s

    diesel 2.0 TDI bmr

    Jeżeli jest turbo rozpedzone czyli tak powyzej 2tys obrotów to nie powinno nic byc, no chyba ze nie masz dpf-a to jest to w normie
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy