Skocz do zawartości

Daku

  • Zawartość

    275
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

1 obserwujący

O Daku

  • Urodziny 28.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żory

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 3aa920880H ma diodę dla potomnych
  2. Ciężko zdobyć 3d. Model z alltrack'a 3aa 920 881D
  3. Widzę, że wpadłeś w tą samą pułapkę co ja kiedyś. Jak jest multi to na starych modułach kodowanie 111 lub 112 ( CHODZI O OSTATNIĄ CYFRĘ ) JAK DASZ 113 LUB 114 TO BLOKUJESZ LICZNIK i utykasz w menu, rozwiązanie to przytrzymać strzałkę na MF lub znaleźć kogoś z kierownicą MF 12 aby odblokował ci licznik potem już luzik, tylko pamiętaj aby mieć u siebie poprawne kodowanie bo zaś sobie zablokujesz
  4. Św 05xx też się łapie na upgrade 3D ?? Myślałem że 06xx na 07xx tylko
  5. Daku

    [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

    Auto odpalone kawalek przejedz. Dostep upowazniony podpowie ci kod Z listy wybierz g251, w innym wypadku nie zadziala. Nie wiem czy z ABS nie musisz usunac bledow tzn zrobic nastaw podstawowych, zostanie tylko ten g251. Postepuj wg mojego poradnika odnosnie pompy abs 095 109 i włączenie menu autohold w zegarach, zrobisz na pewno. Pamietam ze tam jest troche zabawy.
  6. Daku

    Zegary B6/B7/CC 3AA920880C

    Owszem diody się zmienia, z dla znalazłem odpowiednie świecą bajka Aparat strasznie rozjaśnia niebieski kolor w rzeczywistości tak jasno nie świeci kolor malina 20180228_180423.mp4 20180329_133527.mp4
  7. Daku

    Zegary B6/B7/CC 3AA920880C

    Zegar fajny da radę zmienić bude z vcds staging drl no i wskazówki na niebieskie
  8. Daku

    Czyszczenie EGR-a i przepustnicy 2.0 TDI

    Czyściwa 2 elementy od lewej aluminiowe. 2gi jest przykrecany do rurki od spodu dupiaty dostęp Powodzenia
  9. Daku

    Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    mam 3c8 920 970 H, przestawic prekosc i obrotomierz nie powinno być trudno
  10. Wszystkie z polskim menu wymagają zegarka( zobrazowanie czy jest BCM ) i BCM patrz Body Control Module. Bez tego nie będziesz miał menu komfortu ani świateł co i tak jest małym piwem bo wszystko robisz z VCDS + na starym zegarze. Szukaj zegarów po czerwcu 2011 powinny mieć już polskie menu. Miałem kolor chyba 14.05.2011 i już był Polski 3AA 920 880C, Staging, Tankowanie i DRL sam zrobiłem. Później wpadły niebieskie wskazówki własnego projektu
  11. Tak jak u kolegi wyzej. Brak zegarka to nie bedziesz mial komfortu i swiatel na fisie. Chyba ze juz masz BCM zalozony DRL w kazdym trzeba aktywowac z tego cp wiem a dolutowac 3 elementy to 5 minut. 3aa i nowsze 3c8 wymagaja BCM Bude da sie zmienic metoda jak z DRL
  12. 880G to kolor 870G chyba masz c&L to doswoetlanie drogi do i z domu. Zmiana budy kodowanie licznika odznacz ostatni bit vechicle outline kak sie zmieni to jest zmiana budy czesc licznikow to odrzuca ale to raczej poczatki produkcji
  13. Kodowanie to o ktorym mowie jest w kolumnie kierownicy chyba grupa 16 steering wheel ale to nie ma nic wspolnego z diodami
  14. Gdzies zwarcie masz lub cos kopane w fosie ze sie zazy. Co do przelaczania zakoduj w kierownicy ponownie ze masz komputer pokladowy dla starego modulu 113 sedan 114 kombi powinien sie fis ustawic, do menu wchodzisz przytrzymujac na manetce gora lub dol. Ja mialem kilka diod zapalonych jak odwrotnie DRL wlutowalem wiec stad mowie ze cos moze byc nie tak polutowane.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności