Skocz do zawartości

FUTURUM serwis pomp

  • Zawartość

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O FUTURUM serwis pomp

  • Tytuł
    Partner forum
  • Urodziny 17.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warzno k.GDAŃSKA

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  • Link do tematu o samochodzie
    audi a4

Ostatnie wizyty

1004 wyświetleń profilu
  1. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    2008r cr VID_20181219_170158.mp4
  2. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Tak wyglądają wszystkie wałki od nowości
  3. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Chciałbym przedstawić wałek z 2.0 tdi (2007r) w którym wymieniany był 4 razy sam zabierak w przeciągu 1,5 roku.Starsza osoba opowiedziała jak to jeden z warsztatów namawiał go na wymianę samego "trzpienia" plus raz wymiana samej pompki olejowej na nową z serwisu za ok 1000zł.Za każdym razem kazano wymieć olej i filtr. Jaki z tego morał?Mechanik zadowolony-"Kowalski" zasmucony. Tak objechanego wałka jeszcze nie mieliśmy w przeciągu 8 lat...
  4. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    do 450-500 tyś jeździć spokojnie
  5. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Profesjonalnie,tanio ale nie na długo...
  6. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    W 2017 roku napisałeś j/w. Jeśli ktoś wymienił sam zabierak to oczywiście że będzie pięknie wyglądał i nie będzie "zrezany".
  7. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    "Auto centrum widok"
  8. FUTURUM serwis pomp

    REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

    Jeśli spełniliśmy Twoje oczekiwania w naprawie modułu olejowego polub nas na fb https://www.facebook.com/futurumserwispomp/ Dziękujemy
  9. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Nieprawidłowo dokręcone koło pośrednie(na zdjęciu go nie ma-pozostał fragment kołnierza) spowodował wyrwanie zębów na 3 kołach.Mechanik wymieniając sam zabieraczek odkręcił kółko pośrednie po czym je źle ustawił(nie zachował luzu międzyzębnego).Mechanik z południa kraju(ponad 15 lat pracy w ASO).Nie wiem jak zakończy się sprawa pomiędzy właścicielem a mechanikiem. Na dodatek moduł umyty wodą(karcherem)-żeliwa nie myje się wodą!!!
  10. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Kolejny który wie i potrafi więcej...👎
  11. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś.
  12. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Dr google mówi że różnicy nie ma-można mówić woreczek jak i pęcherzyk żółciowy. Chwila relaksu i troszkę śmiechu..pozdrowienia znad morza Tomek
  13. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Tak jak jest napisane wyżej-nie rozumieją...Dlatego delikatnie można poprawić aby się drodzy forumowicze nie obrazili:) zębatka-łańcuch rowerowy a koła zębate to skośne lub proste tryby
  14. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Na kołach zębatych(zębatki są do listopada 2005r), zabierak 100mm jeśli 2010r.,2 sa oryginalne 77mm i 100mm
  15. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Jeśli posiadasz moduł napędzany łańcuszkiem musisz odkręcić zębatkę na 4 torxy i odpiąć moduł od bloku,kładziesz go na stole,wypinasz pierścień segera,wysuwasz zabierak,wsuwasz nowy,wpinasz segera.( w tej opcji przeszkadza napinacz aby wymienić zabierak na samochodzie) Jeśli posiadasz moduł na kołach zębatych to wymieniasz zabierak na samochodzie jak pisałem wyżej. Przy napędzie łańcuszkowym sprawdź pompkę olejową(ślimak w środku),ślizgi napinacza,łańcuszek(ogniwka od środka czy nie są wytarte) oraz zębatki( na wale jak i na jednym z dłuższych wałków balansowych)-ostre zęby mówią nam że długo już nie pojeździmy :) większe tak małe nie...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności