Jump to content

FUTURUM serwis pomp

  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About FUTURUM serwis pomp

  • Rank
    Partner forum
  • Birthday 02/17/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warzno k.GDAŃSKA

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  • Link do tematu o samochodzie
    audi a4

Recent Profile Visitors

2,029 profile views
  1. Gniazdo i zabierak profilaktycznie sprawdzić przy przebiegu około 500 tyś. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili panewki w korpusie modułu olejowego z innego materiału(nasza obserwacja). Końcówki panewek zaczynają się wyszczerbiać lub wycierać( amarok,caravella,q5 itd)
  2. Zdjęcia ku przestrodze, jeśli ktoś chciałby samemu grzebać (wymieniać zabierak) przy module olejowym...Miało być szybko i tanio a wyszło inaczej.Tłumaczymy wszystkim, że pośpiech w tej dziedzinie trzeba wyeliminować-ale "Kowalski" jest mądrzejszy od całego systemu...
  3. Zdjęcia ku przestrodze, jeśli ktoś chciałby samemu grzebać (wymieniać zabierak) przy module olejowym...Miało być szybko i tanio a wyszło inaczej.Tłumaczymy wszystkim, że pośpiech w tej dziedzinie trzeba wyeliminować-ale "Kowalski" jest mądrzejszy od całego systemu...
  4. Uszkodzenie koła pośredniego poprzez odkręcenie,wymianę zabieraka,nieprawidłowe ustawienie(dokręcenie).Koło pracowało bez luzu międzyzębnego-za bardzo ściśnięte !!! Jeszcze raz do wszystkich: NIE DOTYKAMY KÓŁ ZĘBATYCH PRZY WYMIANIE ZABIERAKA !!!
  5. Ktoś kiedyś pytał dlaczego nie można odkręcać koła pośredniego.. Odpowiedź jest prosta-aby nie stała się taka sytuacja jak na zdjęciu poniżej...
  6. Z życia wzięte..Przedstawiam zdjęcia do czego doprowadza jazda na czerwonej kontrolce oleju...(wtopione panewki w wałek balansowy)
  7. Słuchając kumpla za daleko nie zajedziesz...:) Masz moduł na kołach zębatych-chyba że ktoś wypruł Ci wałki i wstawił pompę od 1.9( nie zalecane do nowszych samochodów). Teraz musisz udać sie z dowodem do serwisu i sprawdzą jaką masz długość zaberaka(jeśli 7,7- kontrola jego stanu,jeśli 10 cm-jeździsz do 500 tyś).Proste?
  8. Kilka zdjęć jak wyglądają podzespoły w module olejowym z samochodu od pana taksówkarza z Warszawy( 3 razy jazda bez ciśnienia oleju) Pan taksówkarz doskonale wiedział co sie dzieje gdy miga kontrolka oleju ale wolał to olać niż poprawić wadę fabryczną, teraz remont silnika a o nerwach nie wspomnę...
  9. Taka wielka prośba do Was jak i do Waszych mechaników-jeśli nie wiecie jak sprawdzić to słynne gniazdo i "imbus" to proszę wykonać telefon-wszystko powiem( wytłumaczę). Coraz częściej na szybko odkręcacie niepotrzebne graty przy module olejowym a później nie potraficie tego z głową poustawiać-Wy lub Wasi mechanicy... Prawdziwy mechanik odpina od bloku i w całości przysyła do naprawy...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy