Jump to content

FUTURUM serwis pomp

  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About FUTURUM serwis pomp

  • Rank
    Partner forum
  • Birthday 02/17/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warzno k.GDAŃSKA

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  • Link do tematu o samochodzie
    audi a4

Recent Profile Visitors

1,614 profile views
  1. Słuchając kumpla za daleko nie zajedziesz...:) Masz moduł na kołach zębatych-chyba że ktoś wypruł Ci wałki i wstawił pompę od 1.9( nie zalecane do nowszych samochodów). Teraz musisz udać sie z dowodem do serwisu i sprawdzą jaką masz długość zaberaka(jeśli 7,7- kontrola jego stanu,jeśli 10 cm-jeździsz do 500 tyś).Proste?
  2. Kilka zdjęć jak wyglądają podzespoły w module olejowym z samochodu od pana taksówkarza z Warszawy( 3 razy jazda bez ciśnienia oleju) Pan taksówkarz doskonale wiedział co sie dzieje gdy miga kontrolka oleju ale wolał to olać niż poprawić wadę fabryczną, teraz remont silnika a o nerwach nie wspomnę...
  3. Taka wielka prośba do Was jak i do Waszych mechaników-jeśli nie wiecie jak sprawdzić to słynne gniazdo i "imbus" to proszę wykonać telefon-wszystko powiem( wytłumaczę). Coraz częściej na szybko odkręcacie niepotrzebne graty przy module olejowym a później nie potraficie tego z głową poustawiać-Wy lub Wasi mechanicy... Prawdziwy mechanik odpina od bloku i w całości przysyła do naprawy...
  4. Witam. Każdy musi zdecydować według swojego uznania...Jedni robią 150 tyś inni 350 tyś na jednym zabieraku...
  5. Kupujesz wał razem z panewkami i wymieniasz...(jest tego bardzo wiele)..cena około 300-500zł
  6. Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymiana imbusa na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)... VID_20190918_155705.mp4
  7. Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymieniany na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)... VID_20190918_155705.mp4
  8. Napęd łańcuszkowy z wałkami balansowymi 2.0 tdi.. blb,bna,bkp(audi,vw)
  9. Z tego co pamiętam to ponad 300 tyś. Coraz więcej audi czy vw z napędem łańcuszkowym ma problemy(2004-2005r)-ciśnienie jest ale kończy się żywotność łańcuszka i napinacza...
  10. Podnosząc moc licz się z tym że na obecnej turbinie długo nie pojeździsz(jeśli będziesz "dynamicznie" jeździł)...
  11. Daje. Słychać brzęczenie z niego (obija się o gniazdo jak jest wytarty trochę). No chyba, że od razu się zetnie, ale to nie wiem co by musiało się stać. Jakie brzęczenie? Ręce opadają..Coś co jest zanurzone w oleju nie " brzęczy". W silnikach 2004-2009 ciśnienie jest albo go nie ma. W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte panewki lub blokowanie jednego z zaworków na pompie-ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Dźwięki wydobywające się spod miski mogą występować tylko w napędzie łańcuszkowym 2004-2005 blb,bna,kkp-kody silników. Wyciągnięty łańcuszek szumi...
  12. Nic z rozrządem nie robisz.Moduł odpinasz od bloku po ściągnięciu miski
  13. Nie każdy ma tyle szczęścia.. jeździć i nie sprzedawać..
  14. oj Ci wciskacze tulejek..kolejny rozwalony korpus przez nieprawidłowo wciśniętą tulejkę.Na allegro tego pełno... VID_20190531_133351.mp4 VID_20190531_133420.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy