Skocz do zawartości

FUTURUM serwis pomp

  • Zawartość

    257
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O FUTURUM serwis pomp

  • Tytuł
    Partner forum
  • Urodziny 17.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warzno k.GDAŃSKA

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

826 wyświetleń profilu
  1. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś.
  2. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Dr google mówi że różnicy nie ma-można mówić woreczek jak i pęcherzyk żółciowy. Chwila relaksu i troszkę śmiechu..pozdrowienia znad morza Tomek
  3. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Tak jak jest napisane wyżej-nie rozumieją...Dlatego delikatnie można poprawić aby się drodzy forumowicze nie obrazili:) zębatka-łańcuch rowerowy a koła zębate to skośne lub proste tryby
  4. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Na kołach zębatych(zębatki są do listopada 2005r), zabierak 100mm jeśli 2010r.,2 sa oryginalne 77mm i 100mm
  5. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Jeśli posiadasz moduł napędzany łańcuszkiem musisz odkręcić zębatkę na 4 torxy i odpiąć moduł od bloku,kładziesz go na stole,wypinasz pierścień segera,wysuwasz zabierak,wsuwasz nowy,wpinasz segera.( w tej opcji przeszkadza napinacz aby wymienić zabierak na samochodzie) Jeśli posiadasz moduł na kołach zębatych to wymieniasz zabierak na samochodzie jak pisałem wyżej. Przy napędzie łańcuszkowym sprawdź pompkę olejową(ślimak w środku),ślizgi napinacza,łańcuszek(ogniwka od środka czy nie są wytarte) oraz zębatki( na wale jak i na jednym z dłuższych wałków balansowych)-ostre zęby mówią nam że długo już nie pojeździmy :) większe tak małe nie...
  6. FUTURUM serwis pomp

    REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

    Wiem że samochód z 2006r. Profilaktycznie miał być przerobiony napęd olejowy-ale co dalej to już zadecyduje właściciel z mechanikiem który opiekuje się autem.Przebieg ok 250 tyś
  7. FUTURUM serwis pomp

    REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

    Tak wygląda smok z "dobrego zakupu samochodu".Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód.Teraz płacz i lament kolejnego właściciela który pokusił się na obniżenie ceny 1000 zł.
  8. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Tak wygląda smok z "dobrego zakupu samochodu".Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód.Teraz płacz i lament kolejnego właściciela który pokusił się na obniżenie ceny 1000 zł.
  9. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Najczęściej zadawane pytanie... co to jest ten "klucz imbusowy,trzpień,patyk" który się wyrabia? Tłumaczę krótko-to co stoi w miejscu to ten trzpień a to co się obraca to wałek balansowy. To jest informacja dla osób nieznających tematu...
  10. FUTURUM serwis pomp

    Nowe Samochody VW

    Nie tak samo-lepiej
  11. FUTURUM serwis pomp

    Nowe Samochody VW

    Ojciec pół roku temu na starsze lata zakupił w Szczecinie seata ateca 2.0 tsi dsg 190 konny suv-ik. Taniej a tak samo niż w Tiguanie...Zadowolony
  12. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Możemy wysłać taki wałek na wymianę pod warunkiem że masz sprawdzonego i godnego zaufania mechanika który widział i robił już "takie cudo".Wolimy aby moduł przyszedł do nas w całości(odpięty tylko od bloku)-wtedy jest 100% pewności że nikt nie będzie ingerował w koła zębate itd...
  13. FUTURUM serwis pomp

    REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

    Omijajcie szerokim łukiem-brak słów...
  14. FUTURUM serwis pomp

    Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

    Kolejny uszkodzony moduł od "magika". Krzywo wciśnięta tulejka spowodowała uszkodzenie korpusu-zabierak napierał na pompkę a kołnierz wałka wytarł obudowę.Właściciel 2.0 tdi chciał zaoszczędzić 50 zł.Brak możliwości naprawy..
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności