pikopiko Zgłoś #121 Napisano 21 Października 2011 Przeczytałem kilka stron wstecz i nie mogę namierzyć numeru części vw tego zabieraka. Numer podany na tej stronie u gajosa nie funkcjonuje. Czy może ktoś mi podać numery 77mm i 100mm, bo nie mogę dogadać się z mechanikiem...?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #122 Napisano 21 Października 2011 W zalacznikach masz numer zabieraka? ps. nie posiadasz Etki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #123 Napisano 21 Października 2011 (edytowane) Etki brak, bieda... A co to znaczy...? "do zastosowania z:03G 103 295 AG 03G 103 295 AK" Edytowane 21 Października 2011 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #124 Napisano 21 Października 2011 Krotko mowiac ten zabierak o taki symblu: 03G 115 281 F kupisz w ASO, ma dlugosc 77mm i kosztuje z 13zl ten bedzie pasowac. wczesniej mialy inna koncowke (mialy otwor w zabieraku), te z symbolem F to "zwykly" szesciokat o dlugosci 77mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #125 Napisano 21 Października 2011 Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!? A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #126 Napisano 21 Października 2011 Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!?A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić? ja juz sie w tym temacie nie wypowiem, bo nie wiem po co?! Ja wsadzilem po prostu nowy, tej samej dlugosci bez kombinacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #127 Napisano 21 Października 2011 Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!?A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić? Jak wymieniałem swój zabierak, to z tym zapytaniem zadzwoniłem do Tomka. Chciałem od razu założyć dłuższy (100mm zamiast 77mm). Okazało się, że 'gniazdo' jest głębokie na tyle, na ile była przewidziana długość zabieraka. Oznacza to to, że aby założyć dłuższy zabierak należy zmienić 'wałek', w który wchodzi zabierak. (sorry Tomku za kaleczenie prawidłowego nazewnictwa tych elementów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #128 Napisano 21 Października 2011 Oznacza to to, że aby założyć dłuższy zabierak należy zmienić 'wałek', w który wchodzi zabierak.(sorry Tomku za kaleczenie prawidłowego nazewnictwa tych elementów). JESZCZE RAZ KOLEDZY: -auta do listopada 2005r mają zabieraki ("wybieraki,imbusy") 7,7cm z oznaczeniem 03G 115 281 A -auta od listopada 2005r do mają zabieraki 03G 115 281 A oraz 03G 115 281 D(z późniejszym zastosowaniem gdy wcześniejsze"A"zaczęły padać -auta od 2009r mają zabieraki 10 cm z oznaczeniem 03G 115 281 E czyli gniazdo wałka jest głębsze(przedstawiłem to na rysunku kilka stron do tyłu) NIE MA MOŻLIWOŚCI UMIESZCZENIA ZABIERAKA (7,7CM) W WAŁKU WYRÓWNOWAŻĄJĄCYM WYPRODUKOWANYM PO 2009R!!! Nasza regeneracja polega na przerobieniu wałka z 7,7 cm pod zabierak 10 cm. servee79 rozbawiłeś mnie więc masz + ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #129 Napisano 24 Października 2011 JESZCZE RAZ KOLEDZY:-auta od 2009r mają zabieraki 10 cm z oznaczeniem 03G 115 281 E czyli gniazdo wałka jest głębsze(przedstawiłem to na rysunku kilka stron do tyłu) NIE MA MOŻLIWOŚCI UMIESZCZENIA ZABIERAKA (7,7CM) W WAŁKU WYRÓWNOWAŻĄJĄCYM WYPRODUKOWANYM PO 2009R!!! Nasza regeneracja polega na przerobieniu wałka z 7,7 cm pod zabierak 10 cm. wg etki do 19.10.2009 szedl zabierak 7.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski Zgłoś #130 Napisano 26 Października 2011 Ja też jestem po wymianie zabieraka. Stan zabieraka jak na 220000 km nie wiem jakim cudem ale jest bardzo O.K. . [ATTACH=CONFIG]68529[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #131 Napisano 28 Października 2011 Czy może mi ktoś powiedzieć jaką mam pompę olejową w moim Passacie ( czy z zbieraczem czy na łańcuszku ). Chodzi mi o to abym dmuchał na zimne i jeżeli mam pompę w którym zawodny jest "mechanizm zbieracza" to za wczasu go sobie wymienię na nowy. vin mojego autka to: WVWZZZ3CZ6E155292 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #132 Napisano 28 Października 2011 Czy może mi ktoś powiedzieć jaką mam pompę olejową w moim Passacie ( czy z zbieraczem czy na łańcuszku ). Chodzi mi o to abym dmuchał na zimne i jeżeli mam pompę w którym zawodny jest "mechanizm zbieracza" to za wczasu go sobie wymienię na nowy.vin mojego autka to: WVWZZZ3CZ6E155292 masz na kołach zębatych i na zabieraku 7.7cm. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #133 Napisano 28 Października 2011 Czyli i tak i tak muszę go wymienić... Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #134 Napisano 28 Października 2011 Myślałem że albo na kołach albo zbierak. Czyli i tak i tak muszę go wymienić... najlepiej obejrzyj napęd osobiście podczas wymiany, jak jest zdjęta miska, wtedy zrozumiesz o co chodzi w tym interesie... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #135 Napisano 28 Października 2011 całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ). Super, czy mógłbyś mi dać namiar do tego mechanika. Z góry dziękuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #136 Napisano 28 Października 2011 Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ). Jesli to jest cena za zdjecie miski, calego napedu, wymiane zabieraka i zlozenie do kupy to bardzo dobra cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #137 Napisano 29 Października 2011 Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ). Do koszalina mam blisko i co oni wymieniają sam zabierak ??? ale chociaż decydują czy pompę tez czy tylko zabierak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #138 Napisano 30 Października 2011 pewnie jak gniazdo będzie wywalone to też coś z tym zrobiąTak mi właśnie Tomek Urbaniak powiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski Zgłoś #139 Napisano 30 Października 2011 ciekawe jaka jest zależność że np. u mnie i u forumowicza dszyszko po 220tkm zabierak był w dobrym stanie a wiele przypadków z mniejszym przebiegiem kończyło się czerwoną kontrolką olejarki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #140 Napisano 31 Października 2011 Może te z mniejszym przebiegiem tak naprawdę miały przebieg skręcony? Albo byc moze zalezne jest to od tego jak auto bylo jezdzone - wiecej trasy, gdzie lagodniej byl traktowany zabierak albo miasto, gdzie bardziej byl "tarmoszony" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach