marekbialek Zgłoś #181 Napisano 19 Lipca 2012 zapytaj Macka z vagtech.pl za ile u niego dostaniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #182 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) - podczas jazdy: czasami, co pare tysiecy (ok. 2000 km) szarpniecie (jakby moc odejmowalo) podczas przyspieszania na 3, 4, 5 biegu przy ok. 1800 obr/min (w momencie osiagniecia max. momentu obrotowego) Ten "objaw" jest powszechny, ja go mam już od 50 000 km... na początku było ledwo wyczuwalne, ale teraz to już czuć często i na każdym biegu potrafi się zdarzyć. Myślę że nie jest powiązane z pozostałym, bo u mnie jest problem z tym, a sprzęgło mam ok. To raczej coś z turbiną, albo nie wiem. Na forum jest multum tego typu postów, ale nigdzie jeszcze nie znalazłem rozwiązania problemu. Ktoś kiedyś pisał aby podregulować sztangę na turbo, bo niby ten siłownik pneumatyczny jest już nieco wypracowany i stąd te objawy. Jak jest naprawdę to nie wiem. Zawsze chciałem się tym zająć, ale do tej pory ciągle jestem zajęty zbieraniem funduszy i czasu na usuwanie innych usterek. U mnie przebieg 193 tyś. Od 150 tyś mam to już wyraźnie wyczuwalne. Kiedyś znikło na 20 tyś km, ale teraz znowu samo powróciło. Ja z tym jeżdzę już dlugo, inni z tego co czytam to też. Edytowane 21 Lipca 2012 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #183 Napisano 26 Lipca 2012 2,1 tys z robocizna czesci oczywiscie nowe sachs'a i teraz nawet biegi bardziej precyzyjnie wchodza wiec nie zaluje wydatku P.S dodam ze skrzynia manual Ty jak masz DSG to na pewno troszke drozsze czesci beda pozdrawiam N o i jestem po wymianie koła. koszt zakupu 1760 zł ze śrubami + 450 zł wymiana, o objawach pisałem wyżej, teraz spokój pod maską łagodniej wrzucają się biegi , łagodniej się rusza z postoju. Auto chodzi jak nowe. Mam stare koło, czy nie wie ktoś czy można je gdzieś opchnąć, może jakieś firmy skupuja i regenerują, moje nie jest takie tragiczne, przebieg 140 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #184 Napisano 27 Lipca 2012 Mozna wiedziec jakiej firmy kupiles zestaw i gdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #185 Napisano 27 Lipca 2012 kolega ma dsg więc albo ori albo LUK, bo nic innego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #186 Napisano 27 Lipca 2012 kolega ma dsg więc albo ori albo LUK, bo nic innego nie ma Owsze koło LUK, zakupione w firmie autoparts.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwgtiusa Zgłoś #187 Napisano 27 Lipca 2012 orientuje sie ktos jaki jest koszt poza aso dwumasu 03G105266CJ dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markus Zgłoś #188 Napisano 27 Lipca 2012 Witam niestety koszt wysoki ok 3000 zł za sprzęgło=dwumasa wodzik oraz tarcze dociskową. Wymieniałem wszystko, trzeba pomyśleć na przyszłośc bo narazić się można na większe koszta. Niestety to Passat więc mankamenty są. Ja wymieniałem przy 158 tyś. Ja miałem objawy "charczenia" przy wciskaniu samego sprzęgła przy zapalonym silniku. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek2006 Zgłoś #189 Napisano 28 Lipca 2012 N o i jestem po wymianie koła. koszt zakupu 1760 zł ze śrubami + 450 zł wymiana, o objawach pisałem wyżej, teraz spokój pod maską łagodniej wrzucają się biegi , łagodniej się rusza z postoju. Auto chodzi jak nowe. Mam stare koło, czy nie wie ktoś czy można je gdzieś opchnąć, może jakieś firmy skupuja i regenerują, moje nie jest takie tragiczne, przebieg 140 tyś km. to dobra cena jak za dsg niech Ci służy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #190 Napisano 12 Sierpnia 2012 Czy może ktoś poradzić co zrobić ze starym kołem, (ale na chodzie, z możliwością regeneracji) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #191 Napisano 17 Sierpnia 2012 Mam paska w manualu BMR 170kM przebieg 190tys. km. Nie miałem, żadnego problemu z wrzuceniem biegu pierwszego czy wstecznego, budą nie trzęsie, żądnych metalicznych dźwięków. Ale dzisiaj stało się coś takiego że sprzęgło jak wciskam to u gory jest taki lekki skok i dopiero pozniej lapie.. i tak jakby pedał był za wysoko.. I normalnie odbijał do końca ale teraz jak go sie lekko wcisnie na ten taki luźny skok to on tam zostaje i przy wlaczonym silniku na biegu jałowym czuć lekkie drgania na pedale, ale jak go się podniesie do tej gornej pozycji to nic nie czuć, tyle ze on nie odbija sam już do końca.. Czy to też dwumas i reszta tych cerygieli?? bardzo proszę o odpowiedz. jeszcze wczoraj nie mialem takiego lekkiego skoku i wydawalo mi sie ze pedał sprzęgła byl na rownej wysokości jak hamulca, teraz jak go podniose jest wyzej a jak wpadnie w ten swoj dolek to jest niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #192 Napisano 23 Sierpnia 2012 Podbijam temat. czy ktoś pomoże w sprawie tego zapadniętego pedału sprzęgła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudolf Zgłoś #193 Napisano 23 Sierpnia 2012 Podobne objawy co u mnie ostatnio. Opiszę może. Gdy jeżdżę po mieście i zmieniam biegi wsio jest ok. Jednak gdy wjeżdżam na autostradę i jadę nią trochę, nie przekraczając nawet specjalnie 140 km/h to przy redukcji np pedał sprzęgła luźno wpada prawie do podłogi, przy samej końcówce czuć dopiero opór. Jednak gdy wrzucę np na luz i podpompuję pedałem to wraca wszystko do normy. Nigdy jeszcze nic nie zgrzytło czy inne takie. Mieszkam w Niemczech, obecnie do pracy gonię po 70 km w jedną stronę, cały czas autostrada. Do wjazdu na nią jest normalnie, potem tempomat i w zależności czy zaspałem czy nie 180 lub 140 km/h Troszkę martwi mnie ten objaw bo za niedługo jadę po żonę i synka do pl. Mam nadzieję że to nic strasznego. Chyba że to sprzęgło się kończy to jadę na serwis. Pytanko lamusa, sprzęgło hydrauliczne? Jeżeli tak to gdzie płyn sprawdzić. Wg mnie objaw jakby podczas długiej prostej trasy tracił ciśnienie w układzie i dopiero po użyciu pedału wraca do normy. Dziękuję za wszelkie sugestie. Na koniec dodam, Passat b6 2006 rok przebieg obecny 167000, do tej pory żadnych usterek (kupiony rok temu tu w DE z przebiegiem 119000 po dużym serwisie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudolf Zgłoś #194 Napisano 24 Sierpnia 2012 Podniosę bo naprawdę mnie to ciekawi. Dziś jadąc do pracy to samo, po około 50 km autostrady wciskam sprzegło, bez oporu prawie do końca. Dwa razy zmiana biegu powrót do normy. Wracając natomiast (tempomat na 150 km/h) o dziwo nic, jakby się nigdy nic nie działo. Czary czy cuś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #195 Napisano 25 Sierpnia 2012 Moim zdaniem konczy sie pompa lub silownik sprzegla... Sprobuj na poczatek zmienic plyn w ukladzie. Kazdy zmienia w ukladzie hamulcowym ale nie w pompie i silowniku sprzegla. Mialem ostatnio podobny przypadek w Oplu. Stary plyn byl prawie czarny i strasznie brudny. Podejrzewam ze brud podchodzil pod oringi i wtedy uklad jest nieszczelny a przeciez jest tam troszke cisnienia po nacisnieciu pedalu. Przelac uklad nowym plynem to maly koszt i do tego zajmuje pare minut... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #196 Napisano 26 Sierpnia 2012 Gdzie się wlewa taki płyn? bo u mnie jak wpadło w podłogę tak się nie podnosi.. A żadnych objawów uszkodzonego dwumasa nie ma.. Ani nie trzepie budą, nie slychać metalicznego dźwięku, można zawsze wrzucić pierwszy i wsteczny bieg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudolf Zgłoś #197 Napisano 26 Sierpnia 2012 Gdzie jest płyn to i ja się chętnie dowiem Tak jak pisałem wcześniej, laik ze mnie i na nowych autach to się nie znam wcale :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #198 Napisano 26 Sierpnia 2012 Panowie, to jest ten sam zbiornik w ktorym jest plyn hamulcowy. W gornej jego czesci wychodzi giętki przewod do pompy sprzegla. Natomiast na koncu ukladu, czyli w silowniku przy skrzyni, jast odpowietrznik. Nalac pelno plynu do zbiorniczka i przepompowac. Jesli nie macie odpowiednich urzadzen, mozna to zrobic w taki sam sposob jak przy odpowietrzaniu hamulcy. Chyba nie musze pisac jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudolf Zgłoś #199 Napisano 26 Sierpnia 2012 Dziękuje kolego, napewno to zrobię. Laikiem jestem ale płyn hamulcowy sprawdziłem na samym początku i był stan. Pomyślałem że może sprzęgło chodzi na płynie wspomagania kierownicy ale poległem gdy do głowy doszło że wspomaganie jest elektryczne p.s. widziałem że pompa wspomagania nie jest jakoś specjalnie droga, a jak z wymianą? Autko w sumie do października jest na gwarancji ale ja mam czas tylko w wekendy więc jeśli dam radę zrobić coś sam to po co serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #200 Napisano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) nie wiem czy pomogę ale ja kiedys złamałem trzpień pompy sprzęgła bo awaryjnie depnołem na hamulec i odruchowo na sprzęgło. dodam że pompa jest razem z pedalem hamulca kosztowało mnie to 150nzeta na alledrogo plus robota. ale objaw miałem identyczny, jest to spowodowane tym że pedal sprzęgla ma dodatkowa sprężynę więc jest uczucie jak by najpierw lekko a potem dopiero ten trzpień zaczyna pchać tłok pompy. ten trzpień popychacz czy jak go tam zwał jest grubości ołówka nawet trochę cieńszy o ile dobrze pamiętam i niestety z plastiku.ten trzpień jest też ograniczeniem górnego położenia pedału i dlatego masz pedał wyżej. przechodziłem przez to samo. moja odpowiedż jest skierowana do kamilek 1307 bo moim zdaniem ten drugi przypadek użytkownika rudolf to co innego. Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez sumo75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach