Vittoriok Zgłoś #281 Napisano 21 Stycznia 2018 witam i mnie dopadł problem stukania na luzie ,przy wciskaniu sprzęgła cichnie bieg 4 i 6 koszmar ,tak stuka okropnie biegi 3 i 5 cisza wychodzi na to że skrzynia padła , moja ma kod NFU krótkie nagranie tego stukania na 4 biegu pozdrawiam 2018-01-15_15'26'09'.mp3; filename_=UTF-8''2018-01-15_15'26'09'.mp3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #282 Napisano 21 Stycznia 2018 3 godziny temu, Vittoriok napisał: wychodzi na to że skrzynia padła , moja ma kod NFU Jaki masz przebieg? Mam ten sam kod skrzyni i przebieg 130 tyś. km ale skrzynia pracuje idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #283 Napisano 22 Stycznia 2018 no ja już ponad 270 tys i wymiana skrzyni na regenerowaną (ceny kosmos) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #284 Napisano 22 Stycznia 2018 Kolega ma taki sam kod skrzyni i nie wiem jak to się stało ale docisk wytarl mu dziurę w obudowie skrzyni. Przebiegu ponad 260. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #285 Napisano 22 Stycznia 2018 (edytowane) sprężyna w docisku pękła i mnie jakieś 40 tyś temu ,rozmawiałem z szefem co regenerują skrzynie i powiedział że to taki standard VAG mój mechanik zakleił to jakimś klejem dwuskładnikowym i trzymało do końca ale w środku coś sie posypało Stwierdził że już miał klienta z przebiegiem 160 tyś , tak że jak komu los szczęścia pozwoli to jeździ bezawaryjnie ,mnie tego szczęścia zabrakło ,koszty spore bo i dwumas też wymieniałem pozdrawiam Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Vittoriok poprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #286 Napisano 22 Stycznia 2018 5 godzin temu, Vittoriok napisał: koszty spore bo i dwumas też wymieniałem Domyslam się że to spore koszty. Ciekawe w tym wszystkim jest to że ASO twierdzi iż skrzynie sa bezobslygowe oraz bezawaryjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIROS57 Zgłoś #287 Napisano 8 Kwietnia 2018 Witam! Mam pytanie czy ktoś wie czy silnik 2.0 tdi o symbolu BMP w Passacie z roku 2007 kombi posiada koło dwumasowe ? Ja mam 250 tys. przebiegu i silnik pracuje idealnie i nie posiada żadnych objawów jak koledzy piszą że trzęsie na zimnym silniku lub postoju. Dlatego pytam bo może u mnie nie ma koła dwumasowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #288 Napisano 9 Kwietnia 2018 BMP ma koło dwumasowe... ja mam też ten silnik i u mnie oryginalna dwu-masa ma też 260 tyś. W moim przypadku czasami widzę że silnik się kołysze, ale nie wiem czy to dwu masa czy coś innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIROS57 Zgłoś #289 Napisano 9 Kwietnia 2018 Dziękuję za wyjaśnienie [ ru - dy ].Powiedz mi jak długo masz to auto i co już przy nim musiałeś robić ? Ja mam go 7 lat i tylko musiałem wymienić sondę lambdę i tylną lampę ale rozkleiłem ją i naprawiłem bo nie było styku na płytce z ledami. A tak tylko wymiana oleju filtrów i z tyłu klocki hamulcowe no i teraz z przodu tarcze i klocki dałem nowe.Myślę że udany model nam się trafił. Rozrząd miałem wymieniany przy stanie licznika 163 tys a dziś przekroczyłem 250 tys więc myślę że jeszcze zrobię 20 tys i wymienię na nowy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #290 Napisano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) albo Tobie się trafiła jakoś mega zadbana sztuka, albo mi się trafił jakiś mega dobity egzemplarz... dopóki używałem auto intensywnie to w sumie passat ciągle stał na lewarku, teraz dokupiłem sobie inne małe auto i nim robię więcej przebiegu. Lista z naprawami jest taka (jestem prawie na 100% pewny że coś zapomniałem): -wymiana tulei przednich wahaczy + korekta geometrii -tylne sprężyny -regeneracja wałka pompki oleju (dwa razy) -wymiana wszystkich kół zębatych napędzających wałki balansujące -uszczelki pod pompowtryskami -żarówki ksenonowe + przetwornice -włącznik od hamulca ręcznego (2x razy) -silniczek od climatornika, ale obecnie mam co najmniej jeden ponownie do wymiany bo klimatyzacja się zawiesza -tłumik drgań skrętnych od napędu 4motion -wszystkie gumy przegubów na przedniej osi -rozłączyłem czujnik deszczu bo działał źle -dwa razy rozbierałem webasto -mam też nieszczelną chłodnicę EGR -oba silniczki hamulca ręcznego -pompka sprzęgła -padł tez czytnik płyt DVD w nawigacji, ale go nie naprawiałem -zerwana linka od otwierania przedniej maski prawdopodobnie było coś jeszcze ale już zapomniałem, auto mam 10 lat. Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIROS57 Zgłoś #291 Napisano 11 Kwietnia 2018 To faktycznie dużo problemów było ja chyba mam szczęście bo kolega ma audi A6 kombi 2003 r to też non stop coś się dzieje. Być może powinienem już teraz sprzedać to auto by nie mieć za chwilę tych samych problemów o których piszesz.Dziękuję za wyczerpującą listę napraw. Ja mieszkam w niemczech być może jak wrócę do Polski za 2 lata to zmienię auto.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #292 Napisano 14 Kwietnia 2018 Panowie pytanie. Mam passata B6 dzisiaj odebrałem samochód po wymianie kompletnego sprzęgła. Sprzęgiełko chodzi pieknie leciutko itp itd ale samochód w trakcie jazdy zaczął mi falować jest taki niestabilny. Czy może to być przez wymianę sprzęgła ?? Mechanik powiedział ze muszę tez wymienić pompkę od pedału sprzęgła, czy łatwy do niej dostęp, nie ma problemy z jej wymiana ?? Dodam ze sprzęgło wcześniej siedziało sachs a włożyłem Luk. Czy koła przy wymianie dwumasy są zdejmowane bo może kurse śrub nie odkręcili: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #293 Napisano 30 Marca 2019 Witam wszystkich, Czy możecie mi powiedzieć czy w moim passacie B7 1.4 TSI skrzynia manualna jest koło dwumasowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #294 Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) jak masz start/stop to numer 03C105269P bez start/stop to numer 03C105269K dane dla skrzyni manualnej skrzynia DSG to dwumasa 03F105266C Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek1975 Zgłoś #295 Napisano 9 Kwietnia 2019 Witam mam vw passat b7 2011r 2.0 CFFB dsg start stop będę wymieniał dwumasa bo stuka na wolnych obrotach, 350 tys przelotu z tego co się oriętuje jest tam symbol VW 03L105266 CA czy ktoś może mi powiedzieć czy będzie pasować VW 03L105266AL ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk211088 Zgłoś #296 Napisano 3 Maja 2019 Zbliza mi sie wielkimi krokami wymiana dwumasy a niestety zepsul mi sie telefon w ktorym mialem wpisany nr i chyba mial koncowke de. czy ktos po vin moglby mi podac wvwzzz3czdp050308. Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franek007 Zgłoś #297 Napisano 27 Maja 2019 (edytowane) Witam! Mam problem z pedałem sprzęgła w moim Pasku B6 2007 r. 140KM i 195 tys. km. Najpierw nie odbijało, zatrzymywało się samo w 2/3 i z oporem odskakiwało. Po "diagnozie" w serwisie wymieniono mi pompkę sprzęgła i na drugi dzień pedał miękki i wpada do końca. Muszę butem wyciągać do góry. Jako ciekawostka po odbiorze z serwisu na radiu z navi pokazał się komunikat, żeby podać unit code? Przy okazji mam pytanie, czy to spowodowane jest odłączeniem akumulatora na kilka godzin?? Nic mi dotychczas nie stukało, pukało lub falowało. Teraz serwis proponuje wymianę sprzęgła i dwumasy (5 tys. na zamiennikach i 7 tys. w oryginale). Szukam solidnego warsztatu do zarekomendowania w Warszawie. Proszę o pomoc. Edytowane 27 Maja 2019 przez Franek007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #298 Napisano 1 Czerwca 2019 Dnia 27.05.2019 o 13:01, Franek007 napisał: Teraz serwis proponuje wymianę sprzęgła i dwumasy (5 tys. na zamiennikach Gdzie takie ceny w aso? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franek007 Zgłoś #299 Napisano 2 Czerwca 2019 Dnia 1.06.2019 o 06:12, 1285 napisał: Gdzie takie ceny w aso? VW Chylinscy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donfelicjano Zgłoś #300 Napisano 20 Sierpnia 2019 Witam, Proszę o pomoc jakiej firmy zestaw sprzęgła i koła dwumasowego były montowane do Passata B7 rok 2014 2.0 TDI 140 KM ze start stop. Jestem po wymianie całego zestawu mam problem przy ruszaniu słychać tarcie potem wszystko ok . Tylko przy ruszaniu problemy im większe wzniesienie tym głośniej słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach