Skocz do zawartości
Gość thermistor

Koło dwumasowe + sprzęgło

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z glosnym stukanirm z okolicy przeniesienia napedu. Passat b6 2.0 tdi silnik BMP. Auto miało objawy typowe dla dwumasy. Wymienilem kolo wraz ze sprzeglem i ku mojemu zdziwieniu po wymianie jest gorzej jak przed. 

Slychac mocne stukanie nasilajace sie po wcisnieciu sprzegla. Pedal sprzegla wyraznie pulsuje oraz delikatnie szarpie podczas ruszania. 

Nie mam pomyslu co moze byc przyczyna. Zestaw Valeo zostal zamontowany. 

Film:

Mile widziane wszelkie podpowiedzi. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, kazmirz_pawlak napisał:

Wymieniłeś łożysko oporowe? 

Wymieniony jest caly zestaw sprzegla, a wiec dwumas, tarcza, docisk, wysprzeglik z lozyskiem oporowym. Wszystko skrecone na nowych srobach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy czasem nie kupiłeś sprzęgła z samoregulatorem na docisku bo jeśli tak to przy złym montażu mogłeś uszkodzić docisk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, studzien napisał:

A czy czasem nie kupiłeś sprzęgła z samoregulatorem na docisku bo jeśli tak to przy złym montażu mogłeś uszkodzić docisk

Docisk jest ok. Okazało się, że wał korbowy się ukręcił, a panewki zatarły. Niestety silnik na złom :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.09.2019 o 13:06, chaker24 napisał:

Docisk jest ok. Okazało się, że wał korbowy się ukręcił, a panewki zatarły. Niestety silnik na złom :/

Co było przyczyną zatarcia ? Nowy silnik już wstawiłeś ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, boroskym napisał:

Co było przyczyną zatarcia ? Nowy silnik już wstawiłeś ? 

Prawde mowiac ciezko okreslic czemu wal pekl. Przyczyna zatarcia najprawdopodobniej bylo pekniecie czopa walu. Byl on pekniety pod panewka,a zatarla sie panewka pracujaca na peknietym czopie. O dziwo pompa oleju jest ok. Silnik juz wymienilem. Od razu turbo poszlo do regeneracji no i nowe kompletne sprzeglo. Pracuje wzorowo. Koszt calej naprawy to 4500zl. Robocizna wykonana wlasnorecznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności