Skocz do zawartości

sebek2006

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sebek2006

  • Urodziny 15.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 120KM(BWV)
  • Rok produkcji
    2006
  1. moj tez tak robi i jakos sie tym nie przejmuje
  2. 252 tys dotychczasowe naprawy : dwumas , silniczek od wycieraczek , czyszczenie turbiny (przy wyprzedzaniu na wiekszych obrotach wchodzil w tryb awaryjny okazalo sie ze turbina przeladowuje ) wysprzęglik (łożysko oporowe) , wymiana mechanizmu pompy oleju i chyba tyle a samochod posiadam od 2008 r i przejechalem nim ponad 125 tys
  3. sebek2006

    Wysprzęglik

    dlaczego ? ten zestaw powinien robic ze 180 tys poza tym mam na to rok czasu gwarancji tak twierdzi moj magik on to kupował zamawiał itp trzeba walczyć o swoje zobaczymy co z tego wyniknie ... kiedyś ktos na tym forum podobna sytuacje opisywał również miał problem podobny do mojego założył koło Luka i problem sie rozwiązał wiec coś muśi być na rzeczy z tymi dwumasami Sachsa !
  4. sebek2006

    Wysprzęglik

    Wymieniłem w końcu tą pompkę sprzęgła przy pedale i problem dalej nie znikł wiec po raz kolejny magik wyciągnął mi całe sprzęgło z dwumasą i dociskiem(SACHS) lecz załatwił nowy komplet LUK'a i go założył i co sie okazało ze wszystko pięknie i gładko chodzi problem z biegami znikł !!!! Ten komplet Sascha był już wysyłany na gwarancje do sprawdzenia i przyszło pismo od producenta , że wszystko jest sprawne wiec jeszcze raz trzeba ten syf wysłać do nich i sie wykłócić o swoje !! Bo ewidentnie w moim przypadku winnym tych wszystkim problemów z biegami jest praktycznie nowy komplet SASCH'a !!! Dodam , że na tym komplecie Sasch'a przez okres 10ciu miesięcy uzytkowania zrobiłem niewiele km ok 16 tyś
  5. 236k napęd pompy jeszcze nie ruszany wymiana dwumasy, wysprzeglika (nadal mam obiawy zapowietrzania sie sprzegła) wiec czeka mnie jeszcze wymiana pompki sprzegla przy pedale wymiana silniczka wycieraczek (stary sie spalil) poza tymi rzeczami wszystkie inne eksploatacyjne auto zakupilem z przebiegiem 139k narazie sie jakos toczy
  6. sebek2006

    Wysprzęglik

    PAnowie mam to samo wymienilem rok temu dwumas ze sprzeglem i dociskiem wszystko nowe i chodzilo pieknie lecz jakies 3,5 miesiaca temu padl mi wysprzeglik magik mi to naprawil chodzilo elegancko lecz jak zrobilem kilka dluzszych tras nagle pojawil sie problem ze sprzeglem i biegami czasami nie moge wyciagnac wstecznego i jedynki oraz mam problem z wlozeniem tych biegow lecz jak podpompuje sprzeglo problem znika na chwile i tak w kolko . Całe sprzeglo z dwumasą i dociskiem zostało wysłane do sachs'a do sprawdzenia wg nich cały komplet jest w stanie idealnym i ma chodzic , wysprzeglik zostal sprawdzony i rowniez jest sprawny zostala mi tylko do wymiany pompka sprzegla jezeli ona nie przepuszcza to co innego ? juz nie mam pomyslu ani sil juz mnie lewa noga boli od pompowania na czerwonym aby jedynka gladko weszla Będe wdzieczny za jakies rady wskazówki pozdrawiam Sebek
  7. Panowie ja wiem tylko jedno ze moim nastepnym samochodem na pewno nie bedzie vw tylko ze jest problem co kupic innego i godnego ? Jak juz nawet japonce nawalaja pozdrawiam
  8. rudolf zeby Ci teraz służył jak najdłużej z drugiej strony to te dwumasy w tych nowyach autat to jakis jeden wielki bubelm ! teraz po zakupie auta (uzywki) to oprocz wymiany paska , olaju, filtrow itp dojdzie dwumas ze sprzeglem i bedzie to rutyną eh ...
  9. kolego miałem podobnie z tym sprzęgłem tylko ze u mnie czasami sprzegło nie wracało tak jak powinno az tu nagle pedał został przy podłodze i juz nie wrocił myslałem ze to pompka padła ale okazało sie jednak ze siłownik (wysprzęglik) ta przyjemność kosztowała mnie 380 zl pozdr
  10. kolego tak jak napisał wyzej kolega T-Rex ze nie wolno wycofywac mechanicznie samego silnika bo go szlag trafi ...
  11. wymieniłem juz jakis czas temu klocki z przodu wsadziłem bosch'a i teraz jak sa zdarte gdzies w połowie to niesamowicie mi piszcza ale jak jade powoli np dojezdzam do swiatel jest na to jakas rada czy to jednak wina klockow i tak musi byc niestety ?
  12. to dobra cena jak za dsg niech Ci służy pozdrawiam
  13. mechanik mi zamawiał już nie pamiętam z jakiej hurtowni niestety
  14. 2,1 tys z robocizna czesci oczywiscie nowe sachs'a i teraz nawet biegi bardziej precyzyjnie wchodza wiec nie zaluje wydatku P.S dodam ze skrzynia manual Ty jak masz DSG to na pewno troszke drozsze czesci beda pozdrawiam
  15. \kolego miałem podobnie ale tylko na zimnym silniku stukalo na poczatku slabo ale po 2 latach to juz nie stukalo ale rabalo ze tak powiem wymienilem dwu mas ze sprzeglem i dociskiem i po problemie autko chodzi jak nowe a przebieg 231 tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności