Skocz do zawartości

Rudolf

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rudolf

  • Urodziny 11.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Monchengladbach/ Niemcy

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Panowie i Panie niestety u mnie równiez zjadło nowki opony Uniroyal Rain Sport 2 po dwóch sezonach. Nie dość że zęby to jeszcze od srodka prawie łyse. Teraz na zimówkach też nie tanie i coraz głośniej plus słychać przy małych predkościach objawy ząbkowania. Geometria ustawiana przed zimą. Na ten sezon szukam nowych opon. Pewnie coś z Continentala albo Dunlop ale żal mi wywalać kase jak mam na nich tylko jeden sezon przejezdzic. Fakt robie mase km, głownie autostrady Niemieckie ale takie jaja z oponami mam po raz pierwszy... Co sprawdzić? Z poprzednimi oponami pojechalem na gwarancje i stwierdzili uszkodzone łozyska na tylnych amortyzatorach
  2. Auto kupowałem w niemieckim salonie. Salon dając gwarancje musi i zrobił tzw duży serwis. Wymieniony rozrząd, rolki i paski, wszystkie płyny oleje, klocki, nawet szyba przednia ponieważ miała ślady użytkowania (porysowania od wycieraczek odpryski od kamieni) Gdybym wiedział to może udało by się ich namówić jeszcze na sprzęgło, ale auto wyglądało i sprawowało się jak nówka sztuka. Dalej podtrzymuje że 170000 to dobry wynik jak na dwumas, wymianę uważam jako prezent rekompensujący moje 50000 bezawaryjnej jazdy. Wydaję mi się nie wielka cena. W końcu to maszyna i ma prawo się zużywać. p.s. era samochodów nie do zdarcia przemija i raczej nie wróci. Na czym by zarabiały koncerny gdyby w rodzinie jeżdżono jednym samochodem 20 lat
  3. Ja za komplet części dałem 1950 pln Koszt robocizny 350 pln. Dodatkowo przegląd całego autka, wszystko gra autko jak nowe. W planach niedalekich wirus jakieś +36KM
  4. A jednak sprzęgło. Po kolejnej trasie do Polski stan licznika 170000, dziś rano wymienione całe sprzęgło na nowe czyli dwumas docisk łożysko itd. Nie powiem nie tanio ale i szału nie zrobiło jak na te km (50000) i bezawaryjną jazdę przez rok czasu. Teraz mam znów jak nóweczkę sztukę.
  5. Pompka czy siłownik, ważne że nie dwumas
  6. Tak jak odpisałęm w PW Koło czwartku piątku opiszę co było przyczyną. W środę autko trafia w ręce mechanika. Ja póki co znalazłem na to sposób taki. Gdy zbliżam się do zjazdu z autostrady, wciskam sprzęgło (wpada praktycznie do podłogi) wyrzucam na luz, trzy cztery razy podpompuję pedałem sprzęgła i dopiero wrzucam 4 czy tam 3 bieg. Najgorsze jest to że we wtorek mam do przejechania 1400km gdzie praktycznie zatrzymuję się może ze dwa razy. No nic mam nadzieję że dojadę jakoś
  7. Dziękuje kolego, napewno to zrobię. Laikiem jestem ale płyn hamulcowy sprawdziłem na samym początku i był stan. Pomyślałem że może sprzęgło chodzi na płynie wspomagania kierownicy ale poległem gdy do głowy doszło że wspomaganie jest elektryczne p.s. widziałem że pompa wspomagania nie jest jakoś specjalnie droga, a jak z wymianą? Autko w sumie do października jest na gwarancji ale ja mam czas tylko w wekendy więc jeśli dam radę zrobić coś sam to po co serwis
  8. Gdzie jest płyn to i ja się chętnie dowiem Tak jak pisałem wcześniej, laik ze mnie i na nowych autach to się nie znam wcale :dupablada
  9. Podniosę bo naprawdę mnie to ciekawi. Dziś jadąc do pracy to samo, po około 50 km autostrady wciskam sprzegło, bez oporu prawie do końca. Dwa razy zmiana biegu powrót do normy. Wracając natomiast (tempomat na 150 km/h) o dziwo nic, jakby się nigdy nic nie działo. Czary czy cuś
  10. Podobne objawy co u mnie ostatnio. Opiszę może. Gdy jeżdżę po mieście i zmieniam biegi wsio jest ok. Jednak gdy wjeżdżam na autostradę i jadę nią trochę, nie przekraczając nawet specjalnie 140 km/h to przy redukcji np pedał sprzęgła luźno wpada prawie do podłogi, przy samej końcówce czuć dopiero opór. Jednak gdy wrzucę np na luz i podpompuję pedałem to wraca wszystko do normy. Nigdy jeszcze nic nie zgrzytło czy inne takie. Mieszkam w Niemczech, obecnie do pracy gonię po 70 km w jedną stronę, cały czas autostrada. Do wjazdu na nią jest normalnie, potem tempomat i w zależności czy zaspałem czy nie 180 lub 140 km/h Troszkę martwi mnie ten objaw bo za niedługo jadę po żonę i synka do pl. Mam nadzieję że to nic strasznego. Chyba że to sprzęgło się kończy to jadę na serwis. Pytanko lamusa, sprzęgło hydrauliczne? Jeżeli tak to gdzie płyn sprawdzić. Wg mnie objaw jakby podczas długiej prostej trasy tracił ciśnienie w układzie i dopiero po użyciu pedału wraca do normy. Dziękuję za wszelkie sugestie. Na koniec dodam, Passat b6 2006 rok przebieg obecny 167000, do tej pory żadnych usterek (kupiony rok temu tu w DE z przebiegiem 119000 po dużym serwisie)
  11. Trochę szeroko No nic, mnie starczą 225 W poprzednim autku, a była to moja zabaweczka do tuningu, na felgi 8,5 cala miałem naciągnięte kapacie 225/35/17 Opel vectra B, to była masakra. Pasim jeżdżę z rodzinką i to traski polska niemcy, nie potrzeba mi już autka "kaleki"
  12. Ok załatwione, dzięki za pomoc Przeszperałem wszystkie bezpieczniki po kolei i znalazłem jednego dziada spalonego. Wsio działa.
  13. Panowie a skąd wam się bierze 235 ? Na lato również przesiadam się na felunek 18' ale z moich wyliczeń wyszło że odpowiednia opona to 225/40/18. Swoją drogą to jaką markę opon polecacie? Zimówki mam Goodyeary Utragrip 8, nie lubię oszczędzać na bezpieczeństwie. Felgi wybrałem firmy OZ LOUNGE 10 BLACK
  14. A ja bawiłem się ledami. Miałem dwie do tablicy, niestety nie can bus i świeciły tyło parę sekund i gasły. Zmieniłem na te Canbusy i jest fajniutko, ale pomyślałem założę sobie te zwykłe do środka. Na pierwszy rzut światełko bagażnika. Głupi ja wiadome napięcie podane a ja się z wymianą bawię. No nic wyciągnąłem starą żaróweczkę i wsadzam ledy, niestety krótsza, myślę podegnę styki ... chyba zrobiłem zwarcie, led przestał świecić. Założyłem starą zwykłą i dalej nie świeci żadna w środku. Co padło? Bezpiecznik? Szukałem po łebkach po lewej stronie (kierowcy) ale te znalezione w jednym z postów na forum są ok. Na tablicy normalnie pokazuję się otwarcie drzwi, samo oświetlenie nie działa. Jakieś rady? Z góry dzięki
  15. Załatwione, wystarczy trzymać klucz i docisnąć do tego zerowanie, na krótką chwile pokażą się mile. Potem już ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności