Skocz do zawartości

sumo75

  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sumo75

  • Urodziny 05.09.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak. dzisiaj rownież wymieniłem piastę.miałem ułatwione zadanie bo zdejmowałem tarcze wiec śruby jarzma były ruszone... Ten pierscień na starej piaście wygląda podobnie do waszych.... kupiłem jakies włoskie gówno za 135 pln pare lat pojezdzi... Acha jeszcze jedno ten błąd hamulca który widnieje w moim poście ... nie jest zwiazany z tym pierscieniem i piastą. zbiegł sie w tym samym czasie ale chodziło o silniczek hamulca recznego... pozdrawiam autora watku dziekuję za naprowadzenie wszystkich... tanio sprzedam czujnik abs lewy tył który niepotrzebnie wymieniłem albo oddam za malego whiskacza.... jak by komuś potrzebny był... haah
  2. witam . odświeżę temat. czy może ktoś potwierdzić czy powodem jest uszkodzona piasta ?
  3. Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w głosowaniu na kuzyna na którego weselu balow wałem . Proszę o głosy wystarczy kliknać w link i zaglosować https://www.weselezklasa.pl/konkurs/547/
  4. odgrzeje kotleta. co prawda ja się uporałem ale może dla potomnych. otóż po wymianie turbiny po jakimś czasie pojawił się błąd niedoładowania, dodam że w drodze powrotnej od mechanika cos rąbneło czarny dym z rury i z predkością max 20 km wróciłem do niego. okazało się ze wypięła się rura dochadząca do intercoolera z turbiny. wcześniej nie skojarzyłem tych faktów. po roku meczenia się z tym bledem kolega usłyszał stojąc koło mojego samochodu że delikatnie coś syczy przy dodawaniu gazu. nie słyszałem tego z kabiny , dopiero po otwarciu okien. przy wymianie oleju zacząłem szukać i moje podejrzenia padły na ów przewód do intercoolera. połączenia było jakby zbyt luźne. okazało się że na wężu nie ma uszczelki która to spadła rok temu podczas wystrzału w drodze od mechanika, a ten bezmyślnie wcisnął go spowrotem nie sprawdzając czy wszystko jest na miejscu. po ponad roku, wymieniając czujniki ciśnienia, przepływomierze, zastanawiając się nad ponownym wymienieniem turbiny okazało się że winą niedoładowania była nieszczelność węża. dokładnie niedbalstwo mechanika który go zakładał. no wyżaliłem się i jest mi lepiej. dodam że błąd sam po 1000 km zgasł. pewnie dalej jest w logach ale nie mam jak go wykasować.
  5. aluminium nie polecam, po trzech latach u mnie wygląda fatalnie. aluminium tez koroduje. dodam ze kupowane w serwisie vw
  6. ile zrobiles na nowych klockach? nowe musza się ulozyć dotrzeć jak kto woli , tak z 500 km minimum. daj im trochę czasu. tarcz oczywiście tłustymi paluchami za bardzo nie upaprales jak mniemam i co do postu wyżej odnośnie kabelka. trzeba dodac ze przy załączonym zapłonie. nie wiem jak byłoby możliwe rozebranie silniczka bez odpięcia go od instalacji.
  7. ja tez się podłącze i poproszę kogoś z szanownych forumowiczów o wrzucenie zdjecia z etki z osłonami kombi w dieslu . mam ubytki w osłonach i nie wiem czego szukac.
  8. sam mam do wymiany tylko tylne i się zastanawiam nad wzmacnianymi firmy jamex . co myślicie?
  9. nie przeceniaj cana, komputer pokaze ewentualnie ze coś nie halo z oświetleniem . kolega wyżej dobrze kombinował poleci bezpiecznik. komputer nie zrobi wszystkiego...
  10. wydaje mi się ze same się kalibruja , jak wymieniałem klocki to się skalibrowały tak samo zresztą jak po reanimacji silniczka
  11. w szóstym poscie tego tematu masz rysunek z etki może ci to wystarczy
  12. 1)silnik: 1.9 BXE 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: średnie 6 l/100km 4)awarie: wąż turbiny, pedał sprzęgla, pompowtryskiwacz, dwumasa, silnik recznego, czujnik ciśnienia doładowania, turbina dwa razy ale to przez głupia oszczędność, slady korozji wychodzącej od srodka... 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie, a po tylku naprawach mam pietra zrobić wirusa 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: nie 7)przebieg: 220 tys km z czego ja zrobiłem ostatnie 70 tys 8 zmieniłbym najepiej na jakiegoś forda
  13. no to trochę odświerzyliście temat po czterech latach prawie..... ja zmieniłem zdanie po tych czterech latach doświadczeń, teraz stawiam na odgłos tak zwanej sowy i dziwne, ze nie masz go od początku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności