Jump to content
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Recommended Posts

no właśmie ja moge kręcic i krecic i blokada nie lapie

No to wygląda jakby ktoś grzebał przy blokadzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak przkrecisz kiere na wjet klczyku, obrocisz kawalek( 5-10 cm) i powinna juz zlapac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
w jakich polożeniach ona się blokuje??
Jeżeli koła masz na wprost i wyciągniesz kluczyk ze stacyjki następnie lekko pociągniesz kierownice w prawo lub w lewo powinieneś poczuc lekkie pyknięcie w kolumnie kierownicy to oznacza ze blokada zadziałała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uwaga...uwaga...uwaga...

drodzy posiadacze B6 ze słynna usterką.

czy możemy usystematyzować kto, pod jakim nr telefonu,gdzie, ile czasu ...i i za ile napraiwa ten fatalny błąd blokady ???

serdeczna prośba..

użytkowinicy PASSATA B6 zmobilizujmy siły !!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adekwita

Witam wszystkich ja rozwiazałem ten problem u Michała w Rybniku i jestem z okolic Rzeszowa trwało to około godziny i mam po problemie, tak więc polecam zawsze można zwiedzić śląsk, a jak ktos jest wygodny to serwis też to naprawia za około 4000 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

naprawa kolumny w warszawie 100% skuteczności -1,5 godz. czas naprawy

gwarancja

 

604862041

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
naprawa kolumny w warszawie 100% skuteczności -1,5 godz. czas naprawy

gwarancja

 

Skolko?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżeli ma ktoś problem z zapalaniem passata b6 ,to jest mój nr tel.793019125-ja naprawiłem to sobie w tamtym tygodniu,a mianowicie moduł blokady kierownicy i stacyjki- koszt naprawy 300 zł, a nie wymiana kolumny za 4000 zł!!!!!!!!!!

 

---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:35 ----------

 

do wymiany moduł blokady kierownicy i stacyjki koszt 300 zł - ja to samo miałem - teraz super pali

Witam. Nawiazując do tematu niesławnej kolumny kierownicy rozumiem, że kolega juz to przeżył? Ile miał ów Passat lat i ile przejechane? Jestem z trójmiasta i zaczyna się u mnie również "sypać" ów element. Czy jest kolega zadowolony i ile juz mineło od wymiany? Czy kiedyś , choć na chwilę usterka wróciła? Gdzie dokładnie w Warszawie jest ów cudotwórca? Z góry za wszystkie odp. dziękuję. Z poważaniem Zbigniew z Rumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez mam problemy z odpalaniem, opisalem swoj problem m.in. TU, ale moze tez mam cos z kolumna. VAG nie zglasza zadnego bledu, gdy sprawdzam sekcje kola kierownicy. W jakis sposob zdiagnozowac uszkodzana kolumne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pierwszym razem, jak odebralem auto od lakiernika i podlaczylem VAG, to byl blad, ale jak go wykasowalem to od tamtego momentu nic sie w sekcjach dotyczacych immo i kierownicy nie pokazuje, a auto nadal ma problem z odpalaniem i czasami odpali dopiero po 10-15 probach, juz nie wiem co robic

Edited by Lcf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś w moim egzemplarzu po raz pierwszy przy odpaleniu auta zobaczyłem słynny już napis "steering column lock visit workshop" poprzedzony sygnałem dźwiękowym. Nie zapaliła się przy tym kontrolka kierownicy czy to na zółto czy na czerwono, samochód odpalił, ruszył jakby nigdy nic. Zatrzymałem sie zgasiłem silnik, odpaliłem jeszcze raz i nic podobnego się nie pojawiło. Przez cały dzień sporo jeździłem i wielokrotnie odpalałem auto ale błąd nie wyskoczył. Czyżby powoli sie zaczynało?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tez na początku bylo niewinnie , minelo pare miesiecy i auto nie odpalalo

 

mozesz zaczekac az zacznie sie sypac na powaznie - w koncu czekanie to pewna forma oszczednosci ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KALI(PL)

Wielkie dzięki dla forumowiczów za kontakt i przede wszystkim dla Pana Michała z Rybnika za naprawienia Passata mojego ojca w zeszłym tyg. Warto było podjechać ten kawałek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanko jak kluczyk jest w pozycji zapłonu to pali się przez chwile czerwona kontrolka kierownicy a potem gaśnie czy nie??

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam pytanko jak kluczyk jest w pozycji zapłonu to pali się przez chwile czerwona kontrolka kierownicy a potem gaśnie czy nie??

 

Najpierw się pali krótko na czerwono, po chwili na pomarańczowo i dopiero gaśnie, przynajmniej u mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli się chwilkę pali to dobrze bo ostatnio na to zwróciłem uwagę i nie byłem pewien czy tak ma być

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy