Skocz do zawartości

zbiniuk

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zbiniuk

  • Urodziny 08.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rumia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Panowie...To trafiło mnie dzisiaj. Ruszając na jedynce dokładnie w przedziale obrotów 1950-2000 straszne szarpnięcia. Na wyższych biegach od 2000 do 2500 samochód dziwnie przyspieszał ( dosłownie falował podczas wchodzenia wyżej). Przed samym domem zapaliła się spiralka. Wyłączyłem i ponownie włączyłem - spiralki brak. Przy depnięciu icdzie zdrowo ale jak strasznie świszcze...Pomóżcie ..Co to może być...
  2. Sam jestem z okolic Trójmiasta. U nas PUSTKA !!!!! Ja osobiście byłem w Wawie u "Romanka". Problem zniknął !!!!!
  3. Grzesiu.. Takich cudotwórców w Polsce jest chyba ze 3 no może 4. Jeden w Rybniku (Michał), drugi w Warszawia P.Marek - słynny "romanek" ( on mi wyleczył mijego BOLIDA) i ktoś w Szczecinie ( w wątku występuje, iż jeden z posiadaczy usunął naszą usterkę własnie w Szczecinie). Napisalem do gościa ale nie otrzymałem odpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Witam ponownie. Odebrałem mojego Paska od Panów z VASS Serwice z Gdyni po kompleksowej wymianie olejów i wszystkich filtrow. W tym także filtra paliwa. Jak do tej pory żadnego szarpnięcia. Na chwile obecną śmiem twierdzić, że przyczyną tego był, cytuję przedmówców:..."zarypany po sufit filtr paliwa".
  5. Witam zatrwożonych posiadaczy tej słynnej usterki. We wtorek byłem u "romanka" w Warszawie, który jak w opisie w 1,5 h usunął w zapomnienie "Column stearing unlock defective" . Jest profesjonalistą. Polecam.
  6. zbiniuk, wyje ci ta turbina? - nic nie wyje; jakiekolwiek inne objawy zwiazane z turbina - nagle przyspieszenia, brak mocy, wpadanie w tryb awaryjny...? - nic sie takiego nie dzieje ; najlepszy test na turbine (prawdopodobnie): - rozgrzej silnik do 90C - znajdz pusty kawalek wzglednie szerokiej, prostej drogi - startujesz nisko obroty - jedynka, dwojka, jak wrzucisz trojke obroty maja spasc do okolo 1000 (im nizej tym lepiej) - wciskasz pedal gazu do ziemi, trzymajac mocno kierownice :-) - przyspieszasz do czerwonej strefy na obrotomierzu (4500 obrotow) - jezeli auto nie wpada w tryb awaryjny to raczej nie bedzie to nic z turbina - nie wpadła w tryb awaryjny - ciągnie do granic mozliwości ! Pozdrawiam
  7. Witam. Nawiazując do tematu niesławnej kolumny kierownicy rozumiem, że kolega juz to przeżył? Ile miał ów Passat lat i ile przejechane? Jestem z trójmiasta i zaczyna się u mnie również "sypać" ów element. Czy jest kolega zadowolony i ile juz mineło od wymiany? Czy kiedyś , choć na chwilę usterka wróciła? Gdzie dokładnie w Warszawie jest ów cudotwórca? Z góry za wszystkie odp. dziękuję. Z poważaniem Zbigniew z Rumi
  8. uwaga...uwaga...uwaga... drodzy posiadacze B6 ze słynna usterką. czy możemy usystematyzować kto, pod jakim nr telefonu,gdzie, ile czasu ...i i za ile napraiwa ten fatalny błąd blokady ??? serdeczna prośba.. użytkowinicy PASSATA B6 zmobilizujmy siły !!!!!!!!!!
  9. Może mam. Ale czuć mimo wszystko takie delikatniutki szarpnięcie, może zawahanie .."pruć czy nie pruć"
  10. Nie wiem. Pytam jako laik. Jest depnięcie potem ( bardzo rzadko ale jest ) szarpnięcie i dalej ogień :-)
  11. Witam. Jestem z Trójmiasta i szukam także kogoś takiego. Czy znalazłeś kogos kto naprawił ów problem?
  12. Mam problem (chyba) z moim autem. Przy zmianie biegu z niższego na wyższy i trafieniu dokładnie na przedział obrotów 1900 a 2000 i naciśnięciu znacząco gazu następuje chwila zawahania, szarpniecia i dipiero wchodzi na obroty. Sprawdziłem go na lewo i prawo na komputerach i NIC. Bez błędów. Jeżeli natomiast zmieniam biegi bardzo delikatnie i delikatnie operuję gazem nic takiego nie występuje. O co chodzi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności