Skocz do zawartości

Matsil

  • Liczba zawartości

    1 158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Matsil

  • Urodziny 12.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Simon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poniżej załączam schematy dla roczników modelowych 1998, 1999 oraz >2000. Ten ostatni jest dla aut po FL. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie . POWODZENIA!!! wd_p_00.pdf wd_p_98.pdf wd_p_99.pdf
  2. Przeciągasz tak (wersja po liftingu 3BG) - wszystko do przedniego słupka kierowcy (prawy i lewy tył): 1. czerwono-biały (zasilanie) 2. pomarańczowo-zielony (CAN-H) 3. pomarańczowo-brązowy (CAN-L) 4. czerwono żółty 5. brązowy (masa) - ten wystarczy przypiać w słupku Wersja przed liftingiem (3B) wygląda inaczej. Patrząc na nią trzeba byłoby zrobić tak: A) tylne lewe drzwi: 1. brązowy (masa) (pin 9) - podłączamy w słupku 2. czerwono-biały (pin 10) ciągniemy do przedniego słupka kierowcy i łączymy z pinem 20 - ten sam kolor 3. pomarańczowo-zielony (pin 11) ciągniemy do przedniego słupka kierowcy i łączymy z pinem 8 - ten sam kolor 4. pomarańczowo-brązowy (pin 12) ciągniemy do przedniego słupka pasażera i łączymy z pinem 15 - ten sam kolor 5. czerwono-żółty (pin 18) ciągniemy do przedniego słupka kierowcy i łączymy z pinem 19 - ten sam kolor (za wtyczką przewód przechodzi w kolor czerwono-niebieski B) tylne prawe drzwi: 1. brązowy (masa) (pin 9) - podłączamy w słupku 2. czerwono-biały (pin 10) ciągniemy do przedniego słupka pasażera i łączymy z pinem 20 - ten sam kolor 3. pomarańczowo-zielony (pin 11) ciągniemy do przedniego słupka pasażera i łączymy z pinem 6 - ten sam kolor 4. pomarańczowo-brązowy (pin 12) ciągniemy do przedniego słupka pasażera i łączymy z pinem 15 - ten sam kolor 5. czerwono-żółty (pin 18) ciągniemy do przedniego słupka pasażera i łączymy z pinem 19 - ten sam kolor (za wtyczką przewód przechodzi w kolor czerwono-niebieski Różnica w 3B polega, że łączymy kable stronami - lewe tylne ze słupkiem kierowcy, prawe tylne ze słupkiem pasażera. Wszystkie ciągniesz do słupka kierowcy (3BG), jak podłaczysz do przedniego pasażera to nie będzie działać. Najlepiej z prawych tylnych drzwi dociągnij pod tylnią kanapą do lewych i tam w słupku połącz, ja tak zrobiłem, dalej już pojedynczymi przewodami jedziesz do przedniego słupka kierowcy. W przypadku 3B, opisałem powyżej. Dodam, że ja uruchamiałem tył w wersji po FL (3BG), nie wiem jak będzie w 3B, podałem to, co widzę na schemacie.
  3. Jak ktoś chce schematy dla B5 i B5 FL z roczników 98, 99, >2000, to piszcie na maila: [email protected], podeślę. Schemat z 2 i 4 szybami elektrycznymi różni się jedynie tym, że przy 4-ch mamy dwa dodatkowe silniki i przełączniki w tylnych drzwiach. Wszystko jest wpięte razem w kostę przy nogach kierowcy tzn. w drzwi kierowcy. Ja z kolegą dokładaliśmy tylnie szyby do passata po FL z rocznika 2001, we wcześniejszych trochę inaczej to wygląda - szczególnie magistrala CAN, stąd mogą być problemy.
  4. Absolutnie nie, Shell jest zaopatrywany przez polskich dostawców a wersja V-Power jest jedynie uszlachetniana dodatkami - te być moze pochodzą z Niemiec. Jedynym paliwem sprowadzanym w całości zza granicy jest Statoil Gold. Oczywiście, że nie. Wszystkie rafinerie obowiązują te same normy i przepisy, są one na bieżąco weryfikowane dość skrupulatnie przez uprawnione jednostki i jakość jest identyczna. Niejednokrotnie sam uczestniczyłem w takich badaniach . Jakość paliw na poszczególnych stacjach różni się jedynie uczciwością ich zarządcy.
  5. BMW 5 czy Audi A6 nie zaliczają sie do klasy luksusowej, to po pierwsze. Po drugie nikt nie mówi, że takie auta łatwo znaleźć, ale w Niemczech, gdzie też kiedyś kupiłem swoją B6 (dużo lepiej wychodziło cenowo i mam tam kolegę - szefa sprzedaży, z którym wychowałem się od dziecka) można spokojnie kupić takie auto - dość często się zdarza, że firmy a nawet osoby prywatne oddają do salonów takie samochody z różnych przyczyn. Kupując swoje B6 miałem propozycję zakupu rocznego A6 3,0TDI za porównywalne pieniądze. Wtedy chciałem auto nowe i może trochę później żałowałem. Racja, przepraszam, w salonie VW byłem ostatnio ze 3 miesiące temu i może nie jestem trochę w temacie . Swoją drogą, to starszy model CC wizualnie bardziej mi odpowiadał.
  6. Co do bio to się zgodzę, ale eco to oznaczenie nie dodatków w paliwie, ale tańszej wersji - po prostu to zwykły ON bez uzdatniaczy jak chociażby Verva, Ultimate, czy Gold. Spokojnie można tankować. mitel, nie ma sie co irytować, bo kolega dobrze radzi. Przeczytaj regulamin a lenie niech czyszczą nawet Ciffem.
  7. OK, a tak na marginesie, to powinni jakieś promocje na CC zrobić, bo w połowie roku ma wejść nowy model, tak przynajmniej dowiedziałem się niedawno w salonie.
  8. Tak sie składa, że wszystkie stacje w Polsce oprócz niektórych paliw STATOIL zaopatruje Lotos i Orlen i opowiadania, że jedne stacje mają lepsze czy inne paliwo od reszty można sobie włożyć między bajki. Jeżeli zauważyłeś różnicę w jakości paliwa na orlenie czy shellu, to jedynie może to świadczyć o przekrętach właściciela, bo dostawca jest ten sam. A z DPFem jest tak, że zależy jak się jeździ. Koledze zapalał się co miesiąc a mi na 90tys.km tylko jeden raz , z tym, że kolega ciągle jeździł po mieście...
  9. Ja za swojego diesla w 2006 roku zapłaciłem niewiele mniej, patrząc z perspektywy czasu za te pieniądze można mieć o wiele lepsze auto niż passat - np. roczne czy dwuletnie audi czy bmw, które jakościowo i komfortem biją vw dość mocno. P.S. 139tys. pln za b7 w 1,8 benzynie??? Trochę przesada.
  10. Radio jest OK, tylko z drugiej strony skąd pomysł na ten model, tym bardziej, że antena nie jest wysokich lotów? Duże, drogie. Aktualnie niższe modele jak np. Harry nie odbiegają za wiele a są mniejsze i można je upchnać np. w podłokietnik. Chyba, że lubisz wiercić otwory w kokpicie i wozić ten średni przystrój auta na wierzchu... Mój szwagier posiadał właśnie Walkera, po przetestowaniu mojego starego Harrego II zakupił Harrego III i nie widzi różnicy .
  11. A nie lepiej od razu VCDSa? Masz wszystko.
  12. Wszystko jest rzeczą gustu, mi podobał sie bardziej B6, ale może się opatrzeć i za rok może przekonałbym się do B7-ki . Co do różnic zewnętrznych to także kosmetyka - spojrzyj proszę na profil tych aut - są identyczne. Spojrzyj na tył zakrywajac lampy - to samo. Największe różnice z przodu i to mi się właśnie nie podoba, jak ktoś napisał, grill z wołgi. Plug and Play to nie bedzie, bo trzeba mieć jeszcze antenę gps, której vw w standardzie do aut bez navi nie wkłada, oraz wszystko aktywować VAGiem. Jest wtedy możliwośc obsługi z kierownicy i wyświetlania komunikatów nawigacji z komputera pokładowego. Tak było w przypadku B6, ale B7 ma 95% elementów tak samo rozwiązanych. Pewnie tak jak w B6 łatwo nie będzie. Mam jednak inne pytanie, jak Ci się sprawują seryjne reflektory w B7 w nocy? Te z B6-ki były istną porażką, dużo lepsze są w skodzie fabii, stąd w tym aucie xenony to była podstawa. Czy w B7 producent bardziej się postarał?
  13. Przyznam, że nie jeżdziłem jeszcze B7, jedyną styczność miałem z nim jak wsiadłem do niego w salonie. Uczucia bardzo mieszane, stylistycznie zmiany kosmetyczne, gadanie, że zastosowano lepsze materiały też bardzo przesadzone - podotykałem tu i tam i w sumie w B6 miałem to samo. Jeżeli z tego co piszecie, komfort jazdy i "cichość" lepsze niż w B6, to myślę, że auto udane. Jak się przesiadałem z B5FL do B6 to widziałem kolosalną różnicę zarówno w wyglądzie jak i komforcie, kupujac nowe auto byłem nim zafascynowany, patrząc pod tym kątem na różnicę pomiędzy B6 a B7 dziwi mnie ta nazwa B7. Nawet pytając o zasadnicze różnice w salonie sprzedawcy się tylko dziwnie uśmiechają .
  14. To nie wiem jakimi autami jeździłeś skoro twierdzisz, że B6-ka ma dobre światła. Dobre to ma jak są xenony. Zwykłe to totalna porażka i nie wiem do czego mozna je porównać. W fabii żony są o wiele lepsze, w aurisie bez porównania, nawet w starej octavii z 2001 roku. Pewnie dlatego pod koniec produkcji B6 xenony VW dawał w pakiecie za 1190pln, zobaczyli co schrzanili. Nie wiem jak jest w B7, ale to jeden z głównych punktów, które w stosunku do poprzenika powinni poprawić.
  15. A ja miałem ustawiony tryb skandynawski i najlepiej się sprawdzał. Ustawiasz wtedy włącznik w pozycję czujnik świateł i jak się zrobi ciemno układ włączy podświetlenie deski, światła masz cały czas. No, ale trzeba do tego mieć czujnik zmierzchu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności