Skocz do zawartości

Jacis

  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jacis

  • Urodziny 29.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chojnów

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

978 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Odświeżę trochę temat Passata B7. Posiadam tylko i wyłącznie światła do jazdy dziennej bez doświetlania. Chciałem wypolerować światła i zobaczyłem że wiszą dodatkowe wtyczki przy tych lampach. Czy ktoś może potwierdzić, że są to wtyczki od żarówek do doświetlania zakrętów? Nie wyświetla się spalona żarówka ani nic takiego. I zastanawiam się czy czasem ktoś po prostu nie podmienił lamp i wykodował.
  2. Cześć. Oczywiście było to przyczyną usterki. Sprawdziłem wszystko i są to zasilania 2 regulatorów które są za licznikiem. Dzwoniłem dopytać gdzie był serwisowany wcześniej i okazuje się, że stało się to po naprawie klimatyzacji u mechanika. Wymieniony został kompresor i gratisowo musiał przeciąć te przewody. I widać, że wiedział co robi. Błędy dwóch regulatorów do których trzeba ściągać deskę. Szybka naprawa i spora kasa Temat rozwiązany. Cześć wszystkim ponownie. Pojechałem wczoraj w daleka podróż i znów stało się to samo. Pozamykało wszystkie klapy. Z klimatronika nic nie da się zrobić oprócz włączenia obiegu a dzisiaj rano znów wszystko działa. Każda klapka się reguluje. Zastanawiam się co można sprawdzić w blokach danych. No i nie działa wyłączenie klimatyzacji. Tzn przycisk AC załącza się i wyłącza ale sprężarka chodzi cały czas. Pozdrawiam EDIT Czy ktoś posiada wiedzę na temat kodowania klimatronikow? I czy to normalne że jak wyłączę panel klimatronika to nie rozłącza sprężarki? Cały czas pokazuje koło 14 bar. Trochę bez sensu. EDIT Odpiąłem klimatronik i uruchomiłem auto. Kompresor i wentylatory działają na maxa. Po kilku sekundach nie da rady dotknąć przewodu klimatyzacji. Czy to możliwe, że przez to ze klimatyzacja działa cały czas na maxa to chłodnica klimatyzacji w nagrzewnicy tak mocno jest zaszroniona ze nie ma przez nią przepływu?
  3. Cześć wszystkim. Zostałem ostatnio posiadaczem Passata B7 z 2013 roku. Przy zakupie wiedziałem o tym problemie i staram się go rozwiązać. Regulatory - Denso Klimatronik - 3AA907044BD - nie pamietam koncówki czy BD Problem polega na tym, że podczas dłuższej jazdy zamykają się wszystkie klapy nawiewu. Wentylator działa ale nigdzie nie wieje. Czytałem kilka tematów z tym problemem lecz nikt go jeszcze nie rozwiązał. Po podłączeniu są 3 błędy: B10B8 i B1091 - błąd zablokowania i błąd regulacji dla B1091 - z opisu nie wiem który to regulator, byłbym wdzięczny za informacje który to. Ogólnie od strony kierowcy są 4 regulatory a od strony pasażera jest 1 plus 1 na obieg. Rozebrałem wszystko co się dało żeby dostać się do wszystkich regulatorów bez ściągania deski lecz chyba będę musiał, żeby wykręcić jeden z dwóch zaraz obok licznika. Po odłączaniu każdego po kolei pokazywały się inne błędy niż te dwa błędy wyżej wymienione. Podczas włączenia adaptacji wszystkie chodzą oprócz dwóch zaraz obok licznika. Wyciągnąłem jeden z nich i pomierzyłem. Wszystko sprawne i nic nie jest zacięte. Ale żeby wykręcić drugi i tak muszę ściągnąć deskę rozdzielczą. Może coś w nagrzewnicy się zablokowało? I to był koniec z wczorajszym sprawdzaniem. Dzisiaj chce sprawdzić dokładniej. Pewnie ściągnę deskę rozdzielcza. Ogólnie W Etce online nie znalazłem schematu mojej nagrzewnicy. W żadnym schemacie nie ma 4 regulatorów od strony kierowcy. Może ktoś wie dlaczego ? Jeszcze jeden problem napotkałem a mianowicie, że przy wyłączonym AC klimatyzacja dalej chłodzi. Zastanawiam się czy czasem nie ma problemu z climatronikiem. Może ma złe kodowanie ? Auto było serwisowane w autoryzowanym serwisie. Jakby ktoś miał informacje na temat tych błędów lub poradził sobie z tą usterką to proszę o informację Pozdrawiam Przypomniało mi się jeszcze, że nie działa regulacja nadmuchu na nogi. A ciągle działa nadmuch na twarz. Na szybę przednia tak średnio. Edit Dodałem zdjęcie z instalacji do klimatronika. Izolacja była nie oryginalna A pod nią coś takiego. Raczej nie powinno to tak wyglądać. Co Wy na to?
  4. Witam ponownie. Pozwoliłem sobie podgiąć całe ramię. Niby jest równolegle ale dalej trzeszczy i skacze. Jeśli ktoś mógłby zrobić zdjęcie pod jakim kątem ma swoją wycieraczkę byłbym bardzo wdzięczny bo idzie zima . Miłego dnia :)
  5. Wymień uszczelniacze pompowtrysków. Najczęstsza przyczyna takich objawów.
  6. Cześć wszystkim. Mam problem ze źle zbierającą wycieraczką kierowcy. Oczywiście najpierw wymieniłem wycieraczki a teraz całe ramię. Rezultat jest jeszcze gorszy. Ale dopiero zobaczyłem, że kąt natarcia wycieraczki kierowcy jest inny niż wycieraczki pasażera. I za pewne stąd ten problem. Nowe i stare ramię jest identyczne więc gdzie tkwi problem ?
  7. Do wyjęcia wtryskiwacze i sprawdzenie gniazd . Jak już bardzo są wyrobione to i nowe oringi nie pomogą.
  8. Jacis

    diesel Brak Mocy

    Jeździłem wieloma TDI. Temu akurat coś dolega. Po pierwsze bardzo słaby dól a drugie kosmiczne spalanie. W trasie przy delikatnej jeździe jak dziadek nie zejdziesz poniżej 8,5 l/100km Zastanawiam się nad tym sprężaniem, czy to nie to. Naprawdę bardzo ciężko się jeździ. Czasem trzeba szybko wystartować ze skrzyżowania i bez 2,5tys obrotów i ślizgania sprzęgła nie ruszysz bo zmuli a może i zdechnie.
  9. Jacis

    diesel Brak Mocy

    Jeśli chodzi o logi to wszystko w porządku. Mogę zrobić ale potrzeby nie ma bo i tak nic nie widać.
  10. Witam. Silnik 1.9 TDI AVF 2005r Borykam się z problemem bardzo słabego dołu od dłuższego czasu. Zrobiłem kompletny remont silnika. Po kolei wyeliminowałem wszystko. Ogólnie jest wszystko wymienione. Głowica po regeneracji wraz z nowymi prowadnicami. Wałek popychacze nowe. Turbo po regeneracji od mmturbo. Wtryski kupiłem drugie bo myślałem że leją. Spalanie na potoju po wymienię wtryskow zmieniło się z 1.4 l/h na 1.2l/h. Spalanie po mieście przy normalnej jeździe około 13l/100... Tragedia. Zmierzylem sprezanie na zimnym silniku. 24.5/25/26.5/25,5. Na ciepłym bez zmian. Jak silnik zimny to pod górkę ciężko podjechać bo gaśnie. Jak się rozgrzeje to jest lepiej. Silnik od 2tys ładnie przyspiesza. Ale np włączę 4 bieg i od samego dołu około 1tys daje gaz i zanim dojdzie do 2tys to mija z 7-10 sekund. Im wyższy bieg tym prawie w ogóle nie chce od dołu iść.
  11. Witam Dużo tego znajdziesz na forum. Ogólnie jak jestes ogarnięty to po zdjeciu wszystkiego ogarniesz co dalej. 1. Nie wiem. 2. Za pewne do wymiany zamek drzwi. 3. Szybę trzymają dwa ślizgi które jeżdżą po prowadnicy. Za pewne jedna strona się wpięła, odkręciła. Do zobaczenia tego nie trzeba ściągać metalowej blachy z drzwi. Są dwie duże czarne gumowe zaślepki do sprawdzenia i odkręcenia/dokręcenia szyby w drzwiach. Tylko trzeba odpowiednia ją obniżyć.
  12. Witam Wszystko było zdejmowane i sprawdzane. Oczywiście pompy vacum nie rozbierałem. Cały silnik składany na nowych uszczelkach. Da radę sprawdzić po rozebraniu pompy co się z nią stało? Kupić drugą czy np wymienić w tej uszczelniacze ? https://allegro.pl/uszczelka-pompy-paliwa-vacum-038145209a-vw-audi-i7432789354.html \ EDIT Ok znalazłem info jak to sprawdzić. Zabieram się za rozbieranie.
  13. Witam A gdzie widać, że n75 pracuje ? To ze komputer pokazuje to nie znaczy, że mechanicznie działa. Bloki w BS 11 i sprawdzasz czy sztanga chodzi jak powinna. Dziwny objaw sie pojawia przy 10 sekundzie. N75 wyłączony a dopiero turbo upuściło ciśnienie. Wiec N75 do podmiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności