Jump to content

Jacis

  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Jacis

  • Birthday 03/29/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chojnów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

385 profile views
  1. Do wyjęcia wtryskiwacze i sprawdzenie gniazd . Jak już bardzo są wyrobione to i nowe oringi nie pomogą.
  2. Jeździłem wieloma TDI. Temu akurat coś dolega. Po pierwsze bardzo słaby dól a drugie kosmiczne spalanie. W trasie przy delikatnej jeździe jak dziadek nie zejdziesz poniżej 8,5 l/100km Zastanawiam się nad tym sprężaniem, czy to nie to. Naprawdę bardzo ciężko się jeździ. Czasem trzeba szybko wystartować ze skrzyżowania i bez 2,5tys obrotów i ślizgania sprzęgła nie ruszysz bo zmuli a może i zdechnie.
  3. Jeśli chodzi o logi to wszystko w porządku. Mogę zrobić ale potrzeby nie ma bo i tak nic nie widać.
  4. Witam. Silnik 1.9 TDI AVF 2005r Borykam się z problemem bardzo słabego dołu od dłuższego czasu. Zrobiłem kompletny remont silnika. Po kolei wyeliminowałem wszystko. Ogólnie jest wszystko wymienione. Głowica po regeneracji wraz z nowymi prowadnicami. Wałek popychacze nowe. Turbo po regeneracji od mmturbo. Wtryski kupiłem drugie bo myślałem że leją. Spalanie na potoju po wymienię wtryskow zmieniło się z 1.4 l/h na 1.2l/h. Spalanie po mieście przy normalnej jeździe około 13l/100... Tragedia. Zmierzylem sprezanie na zimnym silniku. 24.5/25/26.5/25,5. Na ciepłym bez zmian. Jak silnik zimny to pod górkę ciężko podjechać bo gaśnie. Jak się rozgrzeje to jest lepiej. Silnik od 2tys ładnie przyspiesza. Ale np włączę 4 bieg i od samego dołu około 1tys daje gaz i zanim dojdzie do 2tys to mija z 7-10 sekund. Im wyższy bieg tym prawie w ogóle nie chce od dołu iść.
  5. Witam Dużo tego znajdziesz na forum. Ogólnie jak jestes ogarnięty to po zdjeciu wszystkiego ogarniesz co dalej. 1. Nie wiem. 2. Za pewne do wymiany zamek drzwi. 3. Szybę trzymają dwa ślizgi które jeżdżą po prowadnicy. Za pewne jedna strona się wpięła, odkręciła. Do zobaczenia tego nie trzeba ściągać metalowej blachy z drzwi. Są dwie duże czarne gumowe zaślepki do sprawdzenia i odkręcenia/dokręcenia szyby w drzwiach. Tylko trzeba odpowiednia ją obniżyć.
  6. Witam Wszystko było zdejmowane i sprawdzane. Oczywiście pompy vacum nie rozbierałem. Cały silnik składany na nowych uszczelkach. Da radę sprawdzić po rozebraniu pompy co się z nią stało? Kupić drugą czy np wymienić w tej uszczelniacze ? https://allegro.pl/uszczelka-pompy-paliwa-vacum-038145209a-vw-audi-i7432789354.html \ EDIT Ok znalazłem info jak to sprawdzić. Zabieram się za rozbieranie.
  7. Witam A gdzie widać, że n75 pracuje ? To ze komputer pokazuje to nie znaczy, że mechanicznie działa. Bloki w BS 11 i sprawdzasz czy sztanga chodzi jak powinna. Dziwny objaw sie pojawia przy 10 sekundzie. N75 wyłączony a dopiero turbo upuściło ciśnienie. Wiec N75 do podmiany.
  8. Witam Widać, że pierwszy post u Pana. Proszę zlogować autko i wrócić z przedstawionymi logami. A tak na szybko. Słabe palenie na zimno - uszczelki pod wtryskami bądź już ostro wrobione prowadnice wtrysków. Nie równa praca silnika to mnóstwo rzeczy do sprawdzenia. POzdrawiam
  9. Witam wszystkich. Dawno mnie nie było ale przyszedł czas gdzie moja wiedza się troszeczkę kończy i muszę zasięgnąć trochę informacji od was. Kilka informacji o nowym autku. Passat B5 2005r 1.9 TDI AVF. Silnik brał olej, zrobiłem kompletny remont silnika. Turbina ma przyjść dzisiaj ponieważ prawdopodobnie uszczelniacze puściły. Silnik pracuje ładnie chociaż z rana ciężko odpala. Podszarpuje przez 3 sekundy. Później jest ok. Ogólnie autko ma słaby dół. Więc chce wyeliminować podciśnienie. N75 był uszkodzony. Wymieniłem na używkę i autko ciągnie, ale jak pisałem jest słaby dół. Wskaźnik pokazuje okol 51 cm Hg więc jest to około 0.68 bara oczywiście na biegu jałowym. Nieszczelność przewodów jest wyeliminowana. Po lewej wartość przy turbinie, po prawej przy vacum. Czy pompa vacum już niedomaga ? To co doczytałem na forum to praktycznie powinna mieć minimum 0.8 bara a nawet 0.9 bara. Pozdrawiam
  10. Witam Mały problem z webasto. Thermo top V .Uruchamiało się ale po jakimś czasie wywalało błąd o braku płomienia. Rozebrałem, przeczyściłem. Po odpaleniu straszne zadymienie, i po chwili wywala bład 01489 - czujnik przegrzania . Raczej wszystko złożyłem jak należy i nic nie pominąłem. Razem z tym błędem jest błąd zablokowania grzałki ale to nie problem. Wcześniej ten błąd się nie pojawiał. Pzdrawiam
  11. No tak tylko ja ma silnik od AVF. Czyli na starcie jak wrzucę program to mam 130km. A do tego dorobię jeszcze parę. Słyszałem, że nie przenoszą takiego momentu obrotowego. Oczywiście zależy też to od stylu jazdy Można mieć program i jeździć spokojnie i będzie wszystko ok.
  12. Post założyłem nowy ale moderator przerzucił go tutaj. Auto chodzi dosyć fajnie. Na razie nie narzekam. Jak będzie jakaś większa kasa to wymienię skrzynie na 6 biegową bo podobno ta 5 biegowa z AJM jest słaba i może się posypać po programie No i czy składak... to trochę pochopne stwierdzenie. Pomiar lakieru wyszedł idealnie. Fakt była malowana maska ale bardzo delikatnie i tylko z przodu tam gdzie zawsze są odpryski Naklejki na progach ori. Czemu cały silnik był wymieniony nie dowiem się pewnie nigdy. Ale wracając do tematu Rozrząd wymieniony, wszystkie filtry też, nowy olej Także mam spokój na jakiś czas Pozdrawiam
  13. Witam. Oznaczenie silnika to AVF 302 050 .... Ehh. Czyli niby silnik 131 km. Pompowtryski 038 130 073 AR - czyli 131 KM Turbulum - 0381457026 - czyli ori AVF 131 KM ECU - 038 906 019 A - sterownik z AJM 115 KM Głowica - 038 103 303 R - AVF 131 KM Skrzynia biegów - 012 301 103 T - AJM 115 KM Co jeszcze sprawdzić ? Lub co mogę z tym zrobić ? Chyba poszukam kompa od AVF. I podjadę na hamownie. Jak będzie grać to leci chip No i dziwnie rusza mi się na 1 biegu. Jest dosyć ciężko. Dziewczynie już parę razy zgasł.
  14. Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Jest mega zadbane i właśnie dziwi mnie taka kombinacja. Może za drogo wychodzi z tym napinaczem hydraulicznym i zmienili osłonę tak jak mówicie. Będzie pogoda to sprawdzę. Dzięki za info.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy