Jump to content

karol6376

  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About karol6376

  • Birthday 11/14/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

559 profile views
  1. Ja w swoim AWX zmieniałem EGR zaraz po sprowadzeniu z Niemiec bo ciekło z niego z każdej strony. Kupiłem WAHLERa coś za około 500 zł. Już 7 rok i około 150 tyś km zrobione i sucho w koło. Ja polecam WAHLERa bo on chyba szedł na pierwszy montaż.
  2. Też przerabiałem ten temat, zakupiłem klocki TEXTAR przez neta i takie same objawy jak u Ciebie. Zmieniłem na klocki ATE i jest ok. Jakaś lipna partia mi się trafiła i Tobie też.
  3. A czego przyczyna może być jak tylne zawieszenie jest głośne w kombi? Nie ma nigdzie luzów ale w dni suche/słoneczne mój pasek z tyłu tłucze się niemiłosiernie głośno. Wymieniłem amory na nowe Sachsa + poduszki + odboje, sprężyny nie są pęknięte. Te tuleje belki nie są spękane ale są jeszcze fabryczne nigdy nie zmieniane tak samo te poduszki sprężyn. Może w dni suche te tuleje tylnej belki twardnieją i tak się to tłucze? W dni deszczowe gdy jest wysoka wilgotność jest błoga cisza.
  4. Witam Tarcze hamulcowe z mojego passata. Mają najechane może ze 2 tyś km. Tarcze zmieniłem na 312 dlatego te sprzedaje. Cena 150 + wysyłka
  5. Ja montowałem zaworek zwrotny i polecam. Jest dużo lepiej.
  6. Drogi przyjacielu jest git malina Działa jak natura chciała! Masz u mnie dobrego browca
  7. No machnąłem się w 829 i 849 wsady są w linku wyżej
  8. Witam Zmieniłem licznik z końcówką 329A na 349A na full fisa. Pomógł by mi ktoś ogarnąć wsady? https://megawrzuta.pl/download/e6dbd525d206a10e3263d53ca2fdd2f6.html
  9. Ja grzałem opalarką listwę żeby te zaczepy trochę elastyczne się zrobiły. Nie wiem czy to pomogło czy nie ale przy demontażu tylko jedna spinka się urwała
  10. Witam Mam problem z Passatem 1.9 TDi silnik AWX. Zza turbiny z tłumika drgań układu wydechowego który jest uszkodzony u mnie leci olej. Auto wogóle nie kopci, chodzi jak brzytwa, turbina nie wydaje żadnych niepokojących odgłosów, silnik czy zimny czy ciepły pali na strzała, niedługo mu stuknie 400 tyś km. Każdy z mechaników obstawia, że turbo puściło olej na wydech i teraz mam pytanie co robić? Kupić regenerowane turbo, oddać swoje do regeneracji czy może kupić używkę z angola niby z przelotem 170 kkm? A może polecicie jakiegoś sprzedawce co handluje sprawdzonymi turbinami bo widzę, że w necie jest kilka ofert.
  11. Ja mam coś takiego. Auto ma już najechane z tym cudem okolo 100 tyś i jak na razie żadnych niepokojących objawów nie widze. Ale też myśle o wywaleniu tego dpfa.
  12. Nie ściągałem głowicy. Jest mało miejsca ale da się zrobic. Starą jak wyciągałem to mi popękała, więc trzeba uważać żeby nie wpadło nic do środka. A nową grzałem opalarką oczywiście z czuciem i zrobiła sie na tyle elastyczna, że wskoczyła bez problemu.
  13. Główna wiązka co jest w głowicy? Ja zmieniałem wiązke na nową oryginalną i **** dalej to samo. Pompowtryski mam zregenerowane, nowe uszczelniania i drga. Niedługo bedę zmianiał kpl sprzeglo z dwumasem i zobacze czy sie cos poprawi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy