Skocz do zawartości

karol6376

  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karol6376

  • Urodziny 14.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

378 wyświetleń profilu
  1. Witam Tarcze hamulcowe z mojego passata. Mają najechane może ze 2 tyś km. Tarcze zmieniłem na 312 dlatego te sprzedaje. Cena 150 + wysyłka
  2. Uwaga taka żebyś zamontował go w dobrym kierunku
  3. Ja montowałem zaworek zwrotny i polecam. Jest dużo lepiej.
  4. Drogi przyjacielu jest git malina Działa jak natura chciała! Masz u mnie dobrego browca
  5. No machnąłem się w 829 i 849 wsady są w linku wyżej
  6. Witam Zmieniłem licznik z końcówką 329A na 349A na full fisa. Pomógł by mi ktoś ogarnąć wsady? https://megawrzuta.pl/download/e6dbd525d206a10e3263d53ca2fdd2f6.html
  7. To ja też się dopisuję do listy!
  8. karol6376

    Chromowana listwa na próg bagażnika

    Ja grzałem opalarką listwę żeby te zaczepy trochę elastyczne się zrobiły. Nie wiem czy to pomogło czy nie ale przy demontażu tylko jedna spinka się urwała
  9. karol6376

    cieknacy olej

    Witam Mam problem z Passatem 1.9 TDi silnik AWX. Zza turbiny z tłumika drgań układu wydechowego który jest uszkodzony u mnie leci olej. Auto wogóle nie kopci, chodzi jak brzytwa, turbina nie wydaje żadnych niepokojących odgłosów, silnik czy zimny czy ciepły pali na strzała, niedługo mu stuknie 400 tyś km. Każdy z mechaników obstawia, że turbo puściło olej na wydech i teraz mam pytanie co robić? Kupić regenerowane turbo, oddać swoje do regeneracji czy może kupić używkę z angola niby z przelotem 170 kkm? A może polecicie jakiegoś sprzedawce co handluje sprawdzonymi turbinami bo widzę, że w necie jest kilka ofert.
  10. karol6376

    Usunięcie DPF-a w Passacie

    Ja mam coś takiego. Auto ma już najechane z tym cudem okolo 100 tyś i jak na razie żadnych niepokojących objawów nie widze. Ale też myśle o wywaleniu tego dpfa.
  11. Nie ściągałem głowicy. Jest mało miejsca ale da się zrobic. Starą jak wyciągałem to mi popękała, więc trzeba uważać żeby nie wpadło nic do środka. A nową grzałem opalarką oczywiście z czuciem i zrobiła sie na tyle elastyczna, że wskoczyła bez problemu.
  12. Główna wiązka co jest w głowicy? Ja zmieniałem wiązke na nową oryginalną i **** dalej to samo. Pompowtryski mam zregenerowane, nowe uszczelniania i drga. Niedługo bedę zmianiał kpl sprzeglo z dwumasem i zobacze czy sie cos poprawi.
  13. Dokładnie u mnie to samo, takie same objawy przy takiej jeździe. Dziwne, że tyle pasków cierpi na takie doleglowści.
  14. Mój AWX przy 1800-2100 też wpada w wibracje. Sprawdzone przeguby wew. i zew. półosie, pompowtryski wszystkie 4 po regeneracji (korekty nie idealne ale w normie). Przy spokojnej jeździe na 4 biegu lub 5 przy obrotach 1800-2100 auto wpada w wibracje, czasami większe, czasami mniejsze. Przy jeździe na tempomacie mam wrażenie, że bardziej drga. Dwumas daje znać o sobie, więc może u mnie on jest winowajcą, ale będę jeździł dopóki się nie rozsypie.
  15. Mi uszczelniacze załatwiał kolega z hurtowni, zapłaciłem 32 zł na jedną pompkę, na allegro dokupiłem wszystkie nowe śruby, i sam wyjąłem i założyłem pompki z nowymi uszczelkami. Pompki wyregulowałem i auto chodzi, a mechanikiem nie jestem, jak lubisz grzebać przy aucie to dasz sobie rade. A mechanik za wyjęcie/włożenie + regulacja u mnie krzyknął 200 zł za robotę. Troche dużo moim zdaniem.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności