Skocz do zawartości

gniochu

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gniochu

  • Urodziny 09.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Klemy są ok. Dzisiaj przytrafiło się znowu coś nowego a mianowicie auto samo dodaje sobie gazu, z wolnych obrotów biegu jałowego gazuje sam do 2-2.5 tys obrotów.
  2. Witam. Mam problem a mianowicie dość często zdarza się że po przekreceniu kluczyka w pozycji zapłonu dzieją się dziwne rzeczy typu wariujajcy obrotomierz i pykanie wszystkich zaworów pod maską oraz przekaźników i kiedy się to dzieje jest problem z odpaleniem auta. Zdarza się również ze podczas jazdy potrafi zasnąć i tez takie cuda mają miejsce. Dodam że kostka stacyjki wymieniona i nic to nie pomogło. Proszę o pomoc bo już mu ręce opadają.
  3. Nie płynu nie gotuje, nie wyrzuca i cały czas trzyma poziom. Żadnych dziwnych objawów typu kopcenie, dymienie czy mazie pod korkami nie występują. To w takim razie co może dziać się z tym olejem? Paruje?
  4. Witam. Mam problem ze swoim passatem. A mianowicie ginie mi olej od momentu zrobienia remontu głowicy. Wymienione zostały uszczelniacze, zawory oraz nowe prowadnice. Wcześniej nie brał oleju wogole teraz ginie go bardzo dużo na 300 km prawie 0.5l. Z wydechu przy opalaniu nie kopci na dziwne kolory tylko po dluzszym postoju jak jest zimny to do momentu nagrania na biało na ciepłym wogole nawet przy kręceniu go do 5 tys. obr. Ale zauważyłem ze kiedy silnik jest ciepły i stoje np na światłach w i mam włączony nadmuchu to w kabinie czuć olej ale nie spalony tylko taki prosto z silnika. Czy wie ktoś co może być powodem?
  5. Witam. Od 2 dni u mnie w aucie występuje dziwne piszczenie z okolicy skrzynki bezpieczników. Występuje ono kiedy puszczam gaz i auto zaczyna schodzić z obrotów ale gdy przyspiesza lub jedzie jednostajna prędkością pisku nie ma. Piszczenie czasem ustępuje po wyłączeniu klimy i czasem jest ok a innym razem po chwili zaczyna znowu piszczec. Czy miał ktoś podobny problem?
  6. Tak poprostu miałem okazję to zrobiłem...
  7. Witam. Od razu przepraszam za odkopanie tematu ale skoro znalazłem to niechce zakładać nowego. Chciałem zapytać czy w przypadku robienia chemii na zawartość co2 w plynie chlodniczym test jest 100% pewny? Ponieważ u mnie w vr6 właśnie test wyszedł pozytywny ale żadnych oznak uszkodzonej uszczelki nie mam. Nie faluje na obrotach, żadnego syfu pod korkami, nie przybywa oleju nie ubywa go, nie kopci na biało chyba że zimny silnik nie gotuje się ani nie rozsadza węży od chlodnicy...
  8. . To chyba by było odwrotnie jakbym jechał to powinno leciec zimne jakby nie domykało klapy bynajmniej tak mi się wydaje. A to czasem nie jest objaw zapowietrzonej nagrzewnicy?
  9. Witam. Jako że mam problem z climatroniciem u siebie w passacie podłączam się do tematu ponieważ niechce zakładać nowego. Mianowicie mam problem z climatroniciem u siebie w aucie. Nie przestawia nawiewu tylko cały czas ducha z kratek ani na szybę ani na nogi nie można przełączyć nawiewu, zrobiłem diagnostykę i wyskakuje błąd 4123 jak słyszałem jest to błąd właśnie klapy która odpowiada za przełączenie nadmuchu ale nie mam pojęcia gdzie jej szukać? Czy trzeba ściągać cala deskę? Czy można się do tego jakoś dostać bez ściągania? I przy okazji drugie pytanie. Co może być powodem że jeśli auto jest w czasie jazdy z kratek leci ciepłe powietrze jak na chwilę się zatrzyma np na światłach z kratek czuć wyraźnie chłodniejsze powietrze? Jak rusze z miejsca znów wszystko wraca do normy i wieje ciepło?
  10. Kolego nie wiem o co Ci chodzi. Poprostu pytam ponieważ nie znam się zbytnio na takich rzeczach a forum chyba jest od tego. Przepraszam że może uważasz to za idiotyzm ale chciałbym żeby ktoś mi udzielił odpowiedzi a nie żartował ze mnie auto passat b4 silnik to vr6 sorki ze nie napisałem odrazu. O jakich klapach piszesz? Wiem że poprzedni właściciel wymieniał nagrzewnice lub czyscil nie wiem w każdym razie wyciągał i pewnie przez to tez nie działają mi klapy na nadmuchach w climatronic bo albo nie podpiął jak trzeba albo coś się zablokowalo
  11. Ale również podobna sytuacja ma przy nieco niższej temperaturze około 80 stopni według zegara. A i jeszcze jedna sprawa, jak jadę temperatura jest niższa ale z kratek wieje ciepłe powietrze natomiast jak stoje w miejscu z kratek wieje zimno a temperatura delikatnie idzie do góry nie jest to jakiś gwałtowny skok do góry ale jak to benzyna chodząc a na wolnych obrotach.
  12. Witam. Mam pytanko odnośnie ciśnienia cieczy w vr6. Czy to normalne że jak odkrece korek plynu przy temp. Około 90 stopni strasznie wywala płyn z dużym ciśnieniem? Czy są to objawy uszczelki pod głowicą?
  13. Ja obrażam? A co takiego napisałem co uważasz za obraźliwe w stosunku do czyjejś osoby? Wracając do tematu nada się taki kabel do tego co pisałem? http://allegro.pl/interfejs-usb-vag-k-can-commander-1-4-1-4-full-i3866170278.html
  14. Cały czas myślałem ze forum jest po to aby czegoś się dowiedzieć czego się nie wie ale widzę ze się myliłem. A z logicznym myśleniem to chyba ty masz problem skoro wolisz napisać 4 posty o niczym niż odpowiedzieć na zadane pytanie a po drugie pytanie nie było skierowane ewidentnie do twojej osoby wiec nie musiałeś odpisywać jeśli nie chciałeś a wpieprzasz się gdzie nie musisz i obrażasz innych. Nie pozdrawiam.
  15. Tylko kilka stron wcześniej są podane linki do aukcji które są już zakończone ale ok bo widzę problemem jest podanie linka albo odpowiedzi lepiej napisać żebym cofnął się do tyłu niż odpisać porostu na pytanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności