Skocz do zawartości

1robert

  • Liczba zawartości

    859
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1robert

  • Urodziny 28.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opolskie :) okolice Strzelec

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak to jest diesel to coś tam ma .. napisałbyś co to za auto było by prościej coś stwierdzić. Że sterownik ma wyjście aktywne to jeszcze nic nie znaczy. Jak to jest diesel to coś tam ma .. napisałbyś co to za auto było by prościej coś stwierdzić. Że sterownik ma wyjście aktywne to jeszcze nic nie znaczy. W twoim info jest b5 z 2002 roku Moj z 2002 miał tzw farelkę czyli nagrzewnicę ptc przy nagrzewnicy w aucie. Dwa przekazniki po lewej stronie pod licznikiem na wzmocnieniu kokpitu to zasilają.
  2. Przyjrzyj się czy nie dudni Ci z filtra powietrza. Potrafi generować niskie częstotliwości które przenoszą się na całe auto. U mnie dudniło i cały dolot rezonował mocno. Szukałem długo co jest nie tak. Wymieniłem wałek i szklanki było jeszcze gorzej. Problem praktycznie rozwiązałem 3 tygodnie przed sprzedażą auta.. Nabywca pewnie się cieszy.
  3. Albo masz cos nie tak z klapą ciepło zimno albo przesadzasz. Jak jest zimno to sterownik dąży do osiągnięcia temperatury zadanej i tak to już jest i nie zależy to od grzałki a od ogólnie klimatronika. W b4 nie było grzałki a tak samo działał climatronic Ja w swoim aucie zmieniłem w klimatroniku wskazania temeratury wewnętrznaej dla komputera i to częściowo ogarnia temat buchania gorącym powietrzem ale wymaga drobnej ingerencji w panel. Mam ustawione tak ze zamiast do 18 grzwje do 13 i takie przesunięcie spokojnie załatwia sprawę jak dla mnie. Jezdziłem tak kilka lat i działało
  4. witam mam problem z przednimi amortyzatorami prawy powoli cieknie i coś tam stuka mimo braku innych luzów. Szukam coś nowego ale na oryginalnych amortyzatorach naklejka odeszła w nieznane a innego numeru z tego co się orientuję chyba nie ma. Zależy mi żeby było miękko i komfortowo. Auto ma silnik 1,9 TDi BLS i jest to kombi. 0YE klasa obciążenia 5 L02 Zakres zawieszenia 02 G07 Amortyzacja przednia (cokolwiek to znaczy) sprężyny mam wg katalogu 3C0 411 105B (pomarańcz zielony żółty) Jak wejść w katalog to teoretycznie amortyzatory powinny być 3C0 413 031 literki AT, A albo AE i teraz wisienka na torcie - w katalogach zamienników wszystko zamienia się na wszystko czyli literki zamieniają się wszystkie na wszystkie. Oryginały 600 zł sztuka i mają te numerki co mają być... aż tak uparty nie jestem. Do b4 kupiłem jakieś monroe nie pamiętam modelu - chyba były jednak olejowe- ale huśtało strasznie nie chciałbym do tego wracać., w innym aucie miałem nowe tanie - musiałem zmienić na stare bo nie dało się normalnie jeździć. Po tych doświadczeniach wolałbym wsadzić stare używane oryginalne niż nowe które okażą się np bardzo twarde... z tego co doczytałem KYB twardszy od Sachs. Może ktoś się wypowiedzieć co dało by się jeszcze do rzucić do tej wiedzy?
  5. W moim b5fl AVF praca silnika zmieniła się bardzo po przestawieniu wałka rozrządu. Niby temat dziwny ale silnik pracował dużo gładziej i nie niosło dudnienia po budzie.
  6. W moim 2002 roczniku byla bez climatronic. Byla manualna klima.
  7. 2001 powinien mieć hydrauliczny ale głowy bym nie dał
  8. po 2002 było stosowane rozwiązanie z nagrzewnicą elektryczną jest dużo szybsze w działaniu dla np szyb ale nie dogrzewa silnika. nie ma takiej możliwości żeby aku był obciążany dodatkowo bo po to producent wymyślił monitorowanie obciążenia alternatora po kablu podłączonym do komputera silnika żeby nie włączać grzałki jak alternator nie ma rezerwy mocy. Jeśli masz problemy z doładowywaniem aku to albo masz uszkodzony termostat i grzałka grzeje cały czas bo silnik nie osiąga 80 stC przy których układ się samoczynnie wyłącza albo twój układ ładowania jest uszkodzony - np alternator albo akumulator. Trzeba by po mierzyć prądy, sprawdzić w komputerze jakie obciążenie alternatora widzi komputer. Uikład działał dobrze już w passatach b4 z 94 roku. U mnie układ wyłącza się po około 7 km bo silnik ma już 80 stC. Napięcie ładowania nie spada poniżej 13 V - dokładniej musiałbym sprawdzić. Po to układ ma 3 biegi żeby grzać różnie w zależności od obciażenia alternatora. Np jak włączysz silnik przez około1 minutę ( w zależności od temperatury zewnętrznej) grzeją świece żarowe w głowicy i dopiero jako one się wyłącza załącza się układ dogrzewania kabiny bo wcześniej alternator jest zajęty czym innym i nie ma rezerwy mocy.
  9. Nasiedziałem się nad tematem poduszek w passacie. Moim zdaniem istnieje chyba błąd w sterowniku airbag który problemy z kontrolką airbag off interpretuje jako błędy w bocznej poduszce pasażera.
  10. czy któryś z kolegów może doszedł do źródła problemu? mam ten sam problem od dłuższego czasu. Na początku problem był czasem i delikatnie a teraz się nasila coraz bardziej. w trakcie poszukiwań po wymieniałem już prawie cały osprzęt na inny - nie nowy zakładając że przynajmniej coś powinno się zmienić. Jedno co zauważyłem to fakt ze jest gorzej jak jest ciepło ale poza tym nie doszedłem do jakichś sensownych wniosków. ostatnio czasem silnik jest znacznie mocniejszy niż normalnie ale nie potrafię tego do niczego odnieść. nie podmieniłem tylko turbiny, pedału gazu (na tempomacie jest tak samo) i pompy tandemowej paliwa . Trochę zmiany było jak zmieniłem czujnik obrotów wału (mam wrażenie że komputer widzi że te obroty nie są stałe ale się zmieniają delikatnie mimo że wysterowanie pedału gazu się nie zmienia (np 20%) ale skończyło się wymianą czujnika na inny a silnik chodzi jak chodził już mi od dawna ręce opadają a usterka nie jest permamentna i jak widzi innego mechanika to nie występuje praktycznie niestety co wkurza jeszcze bardziej
  11. Po mojemu to te podkładki mają być tak żeby silnik leżał równo - w zależności od auta. U mnie była jedną po lewej jak dobrze pamiętam. Ale mam tdi
  12. A czy koledzy mieli jakieś błędy w sterowniku jeśli doginanie styków pomogło to musiały by być. ..
  13. doszedłeś cos z tym drżeniem? ja mam auto bez napinacza hydraulicznego bo 2004 rok i poszarpuje mi silnik bez obciążenia w zakresie okolo 1800-2000 obr. przyszla mi myśl że moj silnik nie ma hydro tylko sprezynę.. może to jest źródełko wibracji??
  14. Poczytaj dobrze bo w niektórych autach wycięcie kąta wcale nie pomaga na mulenie... możesz mieć problem np z przepływomierzem i tez błędów nie będzie. Wyciąć zawsze można ale czasem może to nie przynieść zakładanych efektów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności