Danny87
-
Liczba zawartości
175 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Danny87
- Urodziny 22.08.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Konin
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG 4x4
-
Rok produkcji
2014
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, czy ktoś wymieniał z tyłu piastę z łożyskiem i powie jak najlepiej to wymienić i czy trzeba po sprawdzać zbierznosc?
-
Witama Jaka skrzynia mogę zastopic skrzynię o kodzie NMC?
-
Danny87 obserwuje zawartość → zakup VW T5 jaka wersja, Jakie auto sportowe do 40-50 tys?, Gdzie kupię nowy silnik 2.0TDI BMR ? i oraz 7 innych
-
Kombi- wyząbkowane tylnie opony
Danny87 odpowiedział piter_ok1 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
kupiłem 2 lata temu komplet opon pirelli p7, po około 30 tys km tył był wyząbkowany. Z tego co zauważyłem na zimowych michelinach nie ma tego problemu. Ponoć ostrzejsza jazda po zakrętach pomaga utrzymać tylne opony w odpowiedniej kondycji -
Jakie auto sportowe do 40-50 tys?
Danny87 odpowiedział Michal1980 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
http://moto.allegro.pl/chevrolet-corvette-c5-i1779161067.html -
Witam!! Zamierzam i wymienić radyjko. Aktualnie posiadam Johnny II + Sirio Ml145 Radio , wycina głosy i ogólnie coś ostatnio słabo chodzi. Jakie radio polecacie jako następce?? Szukam coś na poziomie min starego. Kupuje samo radio do do 400zł pozdrawiam i dzieki
-
Gdzie kupię nowy silnik 2.0TDI BMR ?
Danny87 odpowiedział AndrzejZ → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Radze kupić używany silnik który jest jeszcze w aucie i można sprawdzić jeszcze jego nr vin. Sam szukałem silnika do T5, i po 2 tyg znalazłem we wrocławiu, zajechałem na miejsce obejrzałem wstępnie, zadzwoniłem do serwisu i przebieg się zgadzał. Za silnik ze skrzynią biegów dałem 10tys zł a jego przebieg w chwili zakupu wynosił 103kkm. Co do remontu silnika, nie radzę bo ciężko jest zachować określone tolerancje pasowań podzespołów:) Po wymianie możesz stary sprzedać na części i część kosztów się zwróci. przypomniało mi sie, mam namiary na faceta ze Swarzędza, który handluje częściami z aut potestowych, praktycznie z zerowym przebiegiem. jak naprawiałem Passata to brałem od niego, a ceny ma w miarę rozsądne -
witam ponownie tak jak pisałem wyżej, zakupiłem środek BLUE DEVIL, który zalałem do samochodu 10 czerwca. Do tej pory samochód przejechał około 1000km i wszystko wskazuje na to że pomogło. Poziom płynu chłodzącego znajduje się na taki samym poziomie jak od zalania uszczelniacza. W zbiorniczku nie ma pęcherzyków ani piany. Mogę z czystym sumieniem polecić ten środek, w moim przypadku pomógł. pozdrawiam
-
Sprzedałem swojego VW będzie następny nowszy
-
Właśnie o to chodzi że nie chciałbym ruszać głowicy, nie jest to młody samochód a jak patrze na śruby od kolektora wydechowego to aż mnie ciarki przechodzą bo są tak skorodowane. W każdym bądź razie naprawa może przewyższyć wartość samochodu. Zakupie ten środek BLUE DEVIL dałem do niego link, za jakiś czas napisze czy pomógł.
-
zbiorniczek z korkiem kupiłem nowy w serwisie fiata. w sumie od wymiany zbiorniczka rozpocząłem sprawdzanie całego układu.
-
wszystko było już sprawdzone, tak jak pisałem wcześniej płyn wywala zbiorniczkiem wyrównawczym przez korek. Ponadto po odkręceniu korka część płynu wraca i jest "zagazowany" tzn z pęcherzykami, więc nie pisz mi że nie potrafię zdiagnozować usterki, no i następnym razem czytaj ze zrozumieniem.
-
znalazłem t produkt firmy amerykańskiej: http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/Blyskawiczny_uszczelniacz_wyciekow_przedmuchow_uszczelki_pod_glowica_peknietych_skrzywionych_glowic_peknietych_blokow_silnika_nagrzewnic_brokow_i_chlodnic-2564.html niestety jest tylko jeden importer w Polsce tego produktu i wydaje mi się że to może mi pomóc, na jakiś czas, co o tym sądzicie ?
-
dzieje sie to przeważnie jak hamuje biegami, wtedy zbiorniczek płynu chłodniczego jest prawie pusty, po odkręceniu korka poziom wraca i płyn jest "zagazowany" jak oranżada. Płyn prawdopodobnie ucieka zaworkiem bezpieczeństwa, bo tak za każdym razem jest mokro. Nie śmierdzi w środku podczas włączonej nagrzewnicy, odpala normalnie, a kopci na czarno tak jak każdy diesel z tego rocznika.
-
wydaje mi sie, że jest mała dziurka, gdyż na krótkich trasach jest dobrze. znalazłem taki specyfik w necie: http://www.liqui-moly.pl/serwis/informacje-techniczne/115-uszczelniacz-do-chodnic
-
Witam ! Posiadam fiata bravo i prawdopodobnie siadła mi uszczelka pod głowicą.N trasie z Konina do Kalisza, przynajmniej raz mi świeci kontrolka płynu. Że to już wiekowy samochód i jest mi potrzebny do dojazdu do pracy nie chce się bawić w remont silnika. Czy wlanie uszczelniacza do chłodnic coś pomoże ?? zatamuje wyciek ??