Skocz do zawartości

Danny87

  • Liczba zawartości

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Danny87

  • Urodziny 22.08.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, czy ktoś wymieniał z tyłu piastę z łożyskiem i powie jak najlepiej to wymienić i czy trzeba po sprawdzać zbierznosc?
  2. Witama Jaka skrzynia mogę zastopic skrzynię o kodzie NMC?
  3. kupiłem 2 lata temu komplet opon pirelli p7, po około 30 tys km tył był wyząbkowany. Z tego co zauważyłem na zimowych michelinach nie ma tego problemu. Ponoć ostrzejsza jazda po zakrętach pomaga utrzymać tylne opony w odpowiedniej kondycji
  4. http://moto.allegro.pl/chevrolet-corvette-c5-i1779161067.html
  5. Witam!! Zamierzam i wymienić radyjko. Aktualnie posiadam Johnny II + Sirio Ml145 Radio , wycina głosy i ogólnie coś ostatnio słabo chodzi. Jakie radio polecacie jako następce?? Szukam coś na poziomie min starego. Kupuje samo radio do do 400zł pozdrawiam i dzieki
  6. Radze kupić używany silnik który jest jeszcze w aucie i można sprawdzić jeszcze jego nr vin. Sam szukałem silnika do T5, i po 2 tyg znalazłem we wrocławiu, zajechałem na miejsce obejrzałem wstępnie, zadzwoniłem do serwisu i przebieg się zgadzał. Za silnik ze skrzynią biegów dałem 10tys zł a jego przebieg w chwili zakupu wynosił 103kkm. Co do remontu silnika, nie radzę bo ciężko jest zachować określone tolerancje pasowań podzespołów:) Po wymianie możesz stary sprzedać na części i część kosztów się zwróci. przypomniało mi sie, mam namiary na faceta ze Swarzędza, który handluje częściami z aut potestowych, praktycznie z zerowym przebiegiem. jak naprawiałem Passata to brałem od niego, a ceny ma w miarę rozsądne
  7. witam ponownie tak jak pisałem wyżej, zakupiłem środek BLUE DEVIL, który zalałem do samochodu 10 czerwca. Do tej pory samochód przejechał około 1000km i wszystko wskazuje na to że pomogło. Poziom płynu chłodzącego znajduje się na taki samym poziomie jak od zalania uszczelniacza. W zbiorniczku nie ma pęcherzyków ani piany. Mogę z czystym sumieniem polecić ten środek, w moim przypadku pomógł. pozdrawiam
  8. Sprzedałem swojego VW będzie następny nowszy
  9. Właśnie o to chodzi że nie chciałbym ruszać głowicy, nie jest to młody samochód a jak patrze na śruby od kolektora wydechowego to aż mnie ciarki przechodzą bo są tak skorodowane. W każdym bądź razie naprawa może przewyższyć wartość samochodu. Zakupie ten środek BLUE DEVIL dałem do niego link, za jakiś czas napisze czy pomógł.
  10. zbiorniczek z korkiem kupiłem nowy w serwisie fiata. w sumie od wymiany zbiorniczka rozpocząłem sprawdzanie całego układu.
  11. wszystko było już sprawdzone, tak jak pisałem wcześniej płyn wywala zbiorniczkiem wyrównawczym przez korek. Ponadto po odkręceniu korka część płynu wraca i jest "zagazowany" tzn z pęcherzykami, więc nie pisz mi że nie potrafię zdiagnozować usterki, no i następnym razem czytaj ze zrozumieniem.
  12. znalazłem t produkt firmy amerykańskiej: http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/Blyskawiczny_uszczelniacz_wyciekow_przedmuchow_uszczelki_pod_glowica_peknietych_skrzywionych_glowic_peknietych_blokow_silnika_nagrzewnic_brokow_i_chlodnic-2564.html niestety jest tylko jeden importer w Polsce tego produktu i wydaje mi się że to może mi pomóc, na jakiś czas, co o tym sądzicie ?
  13. dzieje sie to przeważnie jak hamuje biegami, wtedy zbiorniczek płynu chłodniczego jest prawie pusty, po odkręceniu korka poziom wraca i płyn jest "zagazowany" jak oranżada. Płyn prawdopodobnie ucieka zaworkiem bezpieczeństwa, bo tak za każdym razem jest mokro. Nie śmierdzi w środku podczas włączonej nagrzewnicy, odpala normalnie, a kopci na czarno tak jak każdy diesel z tego rocznika.
  14. wydaje mi sie, że jest mała dziurka, gdyż na krótkich trasach jest dobrze. znalazłem taki specyfik w necie: http://www.liqui-moly.pl/serwis/informacje-techniczne/115-uszczelniacz-do-chodnic
  15. Witam ! Posiadam fiata bravo i prawdopodobnie siadła mi uszczelka pod głowicą.N trasie z Konina do Kalisza, przynajmniej raz mi świeci kontrolka płynu. Że to już wiekowy samochód i jest mi potrzebny do dojazdu do pracy nie chce się bawić w remont silnika. Czy wlanie uszczelniacza do chłodnic coś pomoże ?? zatamuje wyciek ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności