Skocz do zawartości

sZuw4X

  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sZuw4X

  • Urodziny 08.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZBI

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Tylko mi to zawsze musi się coś zepsuć akurat jak coś przerabiam a potem jest problem żeby dojść co to Trochę pokombinowałem i o to co wyszło: Jeżeli przełącznik poduszek jest w pozycji ON to pojawiają mi się te dwa błędy. Jeżeli przełącznik poduszek jest w pozycji OFF to nie ma żadnych błędów. Jest tylko komunikat na fisie o wyłączonych poduchach. A wiadomo jeżeli przełącznik jest w pozycji OFF to ta lampka świeci się ciągle. Czyli jeżeli coś by było z instalacja którą tam pociąłem to błędy też przecież powinny się pojawiać. Nawet jeżeli odepnę lampkę to wtedy oprócz tych dwóch błędów dochodzi jeszcze ten o odłączonej lampce. A przecież tamtych błędów też nie powinno być tylko ten jeden o odłączeni lampki. Więc jednak pozostaje wymiana tego włącznika poduszek. Cena w ASO 154 zł to nie ma tragedii
  2. Na 100 % podłączyłem to jak było. Różnica przewodu w stosunku do tego co było oryginalnie to dosłownie kilka milimetrów. Więc to chyba by nie powodowało zmiany rezystancji? Nie robiłem żadnego testu poduszek bo nawet nie wiem jak to się robi Robiłem tylko kasowanie błędów. Podczas montażu wyłączyłem raz poduszki kluczykiem żeby sprawdzić czy ta lampka prawidłowo świeci. Może to faktycznie ten włącznik uległ awarii. Popróbuje jeszcze waszych rad jak to nie pomoże po podmienię ten włącznik.
  3. Okazało się ze błędy powracają o tej samej treści. Nadal da się je skasować ale po przejechaniu paru kilometrów znowu wracają. Sprawdzałem tą kostkę i wzrokowo to wszystko wygląda dobrze. Może podmienić ten przełącznik z innego Passata ? Jeżeli chodzi o wiązkę kabli idącej do lampki to polutowałem to tak jak było. Różnica długości przewodu w stosunku co do oryginału jest rzędu kilku milimetrów.
  4. No i koledzy mieliście racje. Przez to że przedłużyłem przewody aż o 2,5 metra zmieniła się rezystancja i to generowało te dwa błędy. Podłączyłem właśnie lampkę tak jak była wcześniej i już błędy dają się bez problemu skasować. Czyli jednak nie można ingerować w wiązkę o poduszek nawet jeżeli chodzi o lampkę sygnalizacyjną. Mam już pomysł jak można to podłączyć bez ingerencji w długość przewodu. Trzeba będzie wypleść z oryginalnej wiązki co idzie do podsufitki te dwa przewody i poprowadzić je pod konsole. Wydaję mi się że długość przewodu będzie na styk dobra Jak się uda to zrobię poradnik. Dzięki wielkie za pomoc w rozwiązaniu problemu.
  5. Właśnie tak mi się coś wydaje że przez to że zmieniłem długość przewodów to wywala te błędy Dzięki wielkie za pomoc jutro jeszcze z tym powalczę.
  6. Jeżeli lampka jest źle podłączona to wtedy nie chce świecić. A świeci się podczas przekręcenia stacyjki. Odłączyłem na próbę lampkę i generuje ona w ogóle jakiś inny błąd. Przy montażu odłączałem tylko kostkę przy tym przełączniku w schowku Airbag On/Off. Te błędy dotyczą właśnie jego ?
  7. Odłączałem akumulator a błędu po skasowaniu od razu powracają
  8. Jakiś czas temu wymieniłem u siebie lampkę podsufitki od modeli W8 ale że moja stara lampka zawierała w sobie kontrolkę AirBag OFF to moduł od tej lampki zaizolowałem i schowałem w podsufitkę. Wpadłem na pomysł żeby zamontować lampkę Airbag OFF od Sharana. O taką: [ATTACH=CONFIG]66919[/ATTACH] Sprawdzałem na krótko czy lampka będzie działała i czy nie generuje żadnego błędu. Okazało się że działa idealnie. Więc zabrałem się za ciągniecie kabli do konsoli środkowej. Kable poprowadziłem podsufitką następnie prawym górnym słupkiem potem pod schowkiem pasażera i do konsoli. Po podłączeniu wszystkiego wywala dwa błędu Airbaga: 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger side (N200) 32-00 - Resistance too High 01228 - Airbag Cut-off Switch for Passenger side (E224) 25-00 - Unknown Switch Condition Przy montażu odłączałem kostkę od tego wyłącznika poduszek. Ale czy możliwe że to on generuje te błędy? Sprawdzałem kostkę jeszcze raz czy może te blaszki w środku nie są odgięte. Ale wszystko wygląda ok. Bardzo proszę znawców tematu o pomoc bo nie mam pojęcia co mogłem namodzić
  9. Antenę podłącza się tak jak napisałeś w prawym górnym rogu pod plastikiem. Jeżeli chodzi o podłączenie to mostkujesz: Sygnał gala bierzesz z czarnej kostki Pin 1 i prowadzisz do tej niebiesko czarnej na Pin 5 Sygnał KL. 15 bierzesz również z czarnej kostki radia Pin 4 i ciągniesz do niebiesko czarnej kostki na Pin 4 Te dwa sygnały pozwolą Ci na prawidłową prace nawigacji. Można jeszcze pociągnąć sygnał biegu wstecznego ale nie jest on konieczny. Jak już podłączysz antenę GPS to żeby znalazło Ci satelity musisz być na otwartym terenie.
  10. Według Etki to mocowanie tylnego czujnika jest inne. Przód jest taki sam.
  11. Kluczykiem w schowku wyłącza się tylko poduszkę pasażera. Ten błąd wyświetla się czasem jak za szybko odpalasz auto. Ale przez to że wyłączyłeś poduszki kluczykiem też mógł wyskoczyć. Nie podłącza się nigdy akumulatora przy odłączonej poduszce bo będzie to skutkowało wyskoczeniem błędu. Jeżeli masz już wszystko założone i podłączone a błąd dalej wyskakuje to zostaje tylko skasowanie go VAGiem.
  12. Posprawdzaj miernikiem wiązkę idącą od kierownicy do bodajże sensora. Widziałem na forum u kogoś że miał zwarcie na przewodach idących od kierownicy i to właśnie powodowało błąd. Jak to nie pomoże to podmień poduszkę z innego auta. A jaka jest treść błędu ? Coś takiego ? 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-00 - Resistance too High
  13. Miałem ostatnio ten sam problem. Zdemontuj najlepiej taśmę i sprawdź multimetrem czy jest przejście na wszystkich stykach. U mnie nie było przejścia na dwóch stykach. Wymiana taśmy rozwiązała problem. Możesz też mieć uszkodzony ten przewód który łączy poduchę z taśmą.
  14. sZuw4X

    Kołpaki VW

    Mam identyczne jak te z podanej przez Ciebie aukcji i mogę zdecydowanie polecić. Przejeździłem już na nich dwa sezony zimowe i dalej wyglądają jak nowe. Nawet te naklejane emblematy VW są w idealnym stanie. Ogólnie kołpaki wyglądem są bardzo zbliżone do oryginalnych.
  15. Tak jak by. Jak to rozbierzesz to zobaczysz jak to działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności