Skocz do zawartości

shoei

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shoei

  • Urodziny 19.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubelskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może ja dołożę swoje trzy grosze. Układ paliwowy ewidentnie mi się zapowietrzał musiałem sporo kręcić, w sumie to czasami nawet do minuty kręcenia. Wymieniałem pompę paliwa elektryczną w zbiorniku, podmieniałem pompę vacu, dokładałem nawet zaworek zwrotny i nic. Korekcje pompowtrysków w "normie". Dziś wymieniałem świeczki żarowe i do wkręcenia na 4ty cylinder zdemontowałem układ podgrzewacza paliwa. Po skręceniu, przepompowaniu dwa razy odpalił praktycznie od strzała. Jeszcze niech biedak postoi na dworze i z rana będzie test generalny ale jestem dobrej myśli. EDIT Niestety to był tylko szczęśliwy traf z tym odpaleniem. Na wyjściu z filtra paliwa wstawiłem zawór z przewodami przeźroczystymi. Po wyłączeniu zapłonu paliwo ucieka z za zamknięcia obwodu. Część od zasilania poprzez filtr, pompę tandemową, listwa wtrysków z pompkami jest szczelna nie ucieka ciśnienie. Czy powrót z pompy tandemowej oprócz zaworka zwrotnego ciśnieniowego w niej zawartego gdzieś jeszcze jest zabezpieczony? W zbiorniku wiem że jak wymieniałem pompę elektryczną na końcu powrotu jest jakiś zaworek ala zwrotny.
  2. Poszukuje numeru koszyka pompy paliwa Passat 2000 B5 ATJ z obrazka http://img593.imageshack.us/img593/7710/pompapaliwa1.jpg http://img526.imageshack.us/img526/5786/pompapaliwa3.jpg ułamał się "zygzak" i trzeba wymienić razem z pompką także koszyk.
  3. shoei

    Analiza TDI 1.9 ATJ

    Synchronizacja przestawiona na -0,6 -1.5 silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Postaram się jeszcze przestawić na -0.6 0.0 ale niestety zawalony garaż uniemożliwia mi wykonanie a na dworze zimno i niewygodnie się pracuje.
  4. shoei

    Analiza TDI 1.9 ATJ

    I jak tam ktoś wie coś więcej?
  5. Witam Jaki jest numer gąbki siedziska fotela podgrzewanego skóra (profilowana jest inaczej niż zwykłe siedzenie)
  6. shoei

    Analiza TDI 1.9 ATJ

    Nowe Logi Log (0 - 018) Log (1 - 013) Log (2 - 023) Wskazówka na obrotomierzu widać jak delikatnie faluje, zwiększyłem obroty ale faluje w wyższym zakresie. Co do spalania to miałem ostatnio bardzo dobre porównanie. Na trasie 1200km co zawsze spalał mi zbiornik paliwa w tej chwili dochodzi mi spalanie prawie dwa zbiorniki paliwa co jest ogromną różnicą.
  7. shoei

    Analiza TDI 1.9 ATJ

    Dopiero się rozgrzewał więc dlatego taka temp, przepływomierz Bosch przejeździł tylko 40tys km. Trochę szkoda że tak szybko siada. Co do synchronizacji rozrządu to jak sobie z tym poradzić?
  8. Witam Proszę o analizę logów. Autko więcej pali i od kilku lat delikatnie falują obroty na jałowych w zakresie 819-840. Logi Dynamiczne Log (0 - 011) Log (1 - 008,010) Log (2 - 003) Log (3 - 001) Log (4 - 004) BS Log (1 - 000)
  9. Ostatnio mój Passat spalił w jedną stronę 1200km prawie dwa zbiorniki paliwa, w stronę powrotną tak samo. Na tej samej trasie ostatnio jak robiłem to spalanie mi wyszło zbiornik na 1200km. Na FISie spalanie oscylowało w granicach 4,7-8,9. Nie byłoby w tym nic dziwnego poza tym że droga prosta a ja jechałem na tempomacie. Korekcje wtrysków w normie, takie same właściwie jak dwa lata temu. Myślałem że może to coś z temperaturą i "włącza" ECU ssanie jednak w VAGu pokazuje 90 stopni (Silnik jak i Instruments). Obroty falują od 819-840 ale falowały mi wcześniej i różnicy w spalaniu nie było. Ogólnie rzecz biorąc nie mam pojęcia z czego się takie spalanie wzięło. Jakby wzrosło ot tak o litr a ono podczas jazdy się zmienia powoli wzrasta i powoli opada i tak całą drogę. Cykl wzrostu i spadku spalania zmienia się kilka razy na minutę. Miał może ktoś styczność z podobnym przypadkiem? Byłbym wdzięczny za pomoc.
  10. Może ja opisze swoje problemy z ładowaniem dla potomnych. U mnie z ładowaniem zaczęły się problemy z momentem kiedy przy rozruchu zaświecały się abs/esp kontrolki. Ale to raz się zaświeciły później przerwa miesiąc potem znowu i z biegiem czasu coraz częściej się to zdarzało. Później doszedł dodatkowy feler w postaci tego że rozrusznik nie zawsze załapywał. Ok więc postanowiłem to zacząć diagnozować. Wymieniłem aku na inny swój włożyłem do Audi A6 z takim samym silnikiem. U mnie problemy dalej takie same w Audi bez zmian. Czyli aku jest ok. Idę dalej, wymieniam alternator bo może i on niedomaga no jednak dalej to samo. Jednak w garażu podczas wymiany altka samochód całkiem padł. Wyłączyła się cała elektryka. Felerem okazał się przewód na listwie zasilającej pod kierownicą mocowany na śrubę M6. Ów przewód po prostu był odkręcony. Nakrętka się poluzowała i to było przyczyną mojego nieszczęścia. Dodam jeszcze że podczas jazdy naciśnięci hamulca powodowało przygasanie świateł/ośw. licznika, przy przekręcaniu na pozycję stacyjki zapłon FIS mrugał jakby spadki napięcia jakieś występowały. To ostatnie mogło mnie naprowadzić na złe przejście zasilania. Ale kablami od innego samochodu kierowało mnie na złe ładowanie. Może komuś moja historia pomoże w przypadku słabego ładowania i standardowe procedury nie pomogą.
  11. Ja u siebie właśnie robię przekładkę. Schemat elektrycznych szyb mam więc pozostało mi podłączenie zasilania. Problem leży w centralnym zamku. U mnie układy kolorystyczne są inne niż w nowej kostce. Suma summarum centralny nie działa. Ktory kolor odpowiada za centralny. Może jakiś schemat to bym sam doszedł. U mnie kostkologia ma się następująco Stara kostka 1-żołto/biały 2-x 3-czerwono/czarny 4-żołto/czerwony 5-brąz/żołty 6-żołto/zielony 7-szaro/żołty 8-brąz Nowa kostka 1-żoto/czerwony 2-czerwono/biały 3-czerwono/czarny 4-x 5-pomarańcz/żołty 6-pomarańcz/szary 7-x 8 brąz 8 masa i 3 cośtam wspolna dla obydwu. Ktore przewody odpowiadają za centralny? Ma ktoś może schemat elektryczny wersji z 2 i 4 szybami elektrycznymi? Byłbym wdzięczny za takowy. Jakby coś to wysłać na email [email protected] Po małych testach podłączenia pinów 3 i 8 (ośw. progu i masa) na obydwu instalacjach działa bezproblemowo. Podłączając się w przedni słupek pin2 do pinu 2 działa elektryka podnośnika. Jest tylko mały problem bo po godzinie czasu nagle przestała działać elektryka w tylnych drzwiach a napięcie jest. Pozostaje czekać do poniedziałku i sprawdzić miernikiem. Kolejny postęp, po wyjęciu wtyczki i włożeniu szyba działa. Robię to na wyłączonym zapłonie, włączam zapłon szyba działa, uruchamiam silnik szyba działa. Po kilku km szyba działa wyłączam silnik działa dalej. Idę do sklepu wracam i szyba nie działa trzeba znowu wyjąć wtyczkę i włożyć żeby zaskoczyła. Z mrozem -15 ciężko się pracuje na dworze ale do wiosny mam nadzieję ukończyć. Powtarzam prośbę czy może ma ktoś kompletny schemat elektryczny centralnego i elektryki drzwi w wersji 2 i 4 el szyb. Poszukuje również pinologii do modułu komfortu mam wersje A zaś kupiłem wersję AH z obsługą 4xel. Moduł doszedł i dzięki temu że posiadał ucięte końcowki mam możliwość rozwikłania zagadki przewodow sterujących centralnym zamkiem. Pomarańczowo/zielony oraz pomarańczowo fioletowy wychodzący z każdego zamka tuż przed modułem komfortu łączą się w jeden i ten idzie do kostki. Jak będzie większa temperatura niż -10 to postaram sie przetestować swoje przemyślenia. Udało się. Wszystko działa jak należy.
  12. Właśnie wróciłem z garażu po wstępnych oględzinach to prawdopodobnie pompa. Podłączyłem pompę pod prostownik 12V, biegunowość sprawdziłem z wtyczką, czyli w dobrym kierunku się kręci. Podłączyłem węża gumowego w wyjście paliwa. Koniec węża do kanisterka, podłączam pompę i po kilku chwilach widać jak w żółwim tempie 1 cm węża gumowego na 2-3 sek idzie powoli ropa. Wydaje mi się że wydajność musi być większa. Jeszcze idę sprawdzę filtr siatkowy tylko muszę rozebrać to ustrojstwo. Po sprawdzeniu w drugim takim samym pasku tam zdecydowanie szybciej paliwo leci, pompa paliwowa dokończyła swój żywot. Po wymianie napisze czy pomogło. Rozebrałem pompę paliwową do weryfikacji i okazało się że łopatki do tłoczenia paliwa ich po prostu nie ma zostały same skrawki. Po wymianie pompy samochód nie do poznania. Od razu ożył. Żwawo reaguje na gaz.
  13. Witam. Mam taki problem. Podczas jazdy samochód szarpie tzn wcisnę mu do oporu to ciągnie do przodu ale tak co sekundę na chwile przerywa i dalej idzie. Przy spokojnej jeździe nie jest to odczuwalne. Jak jadę i na chwilę zdejmę nogę z gazu i wcisnę znowu to przez chwilę jest normalnie i tak w koło. Na jałowym tak samo, samochód stoi w miejscu ale czuć że przerywa i wskazówka od obrotomierza delikatnie opadnie. Obroty ma 820-840 na rozgrzanym. Wymieniałem filtr paliwa. Robiłem przekładkę przepływki, turbo jest po regeneracji, sprzęgło po wymianie, poprawiałem zaciski na pompowtryskach. W VAGu w sekcji silnika nie pokazuje żadnych błędów, grupa 4 wartości mam -1.4 0.4 0.7 0.6. Synchronizacja rozrządu wartość mam od 0 do -1,1 faluje sobie. Wody nie ubywa, oleju stan ciągle taki sam. Silnik to ATJ 85kW z automatyczną przekładnią. Coś więcej można sprawdzić? Szkoda żeby samochód się męczył. Co to może być za przyczyna? Liczę na waszą pomoc.
  14. Witam Sprawa dotyczy moje autka z silnikiem 1.6 SR APF 100koni. Po podłączeniu do kompa wyskakują mi takie błędy. Thursday, 18 November 2010, 12:14:34 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 06A 906 033 Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3087 Software Coding: 00231 Work Shop Code: WSC 01317 4 Faults Found: 16845 - Fuel Level Sensor Circuit: Implausible Signal P0461 - 35-10 - - - Intermittent 16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0171 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18056 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1648 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High P0138 - 35-10 - - - Intermittent Z wygooglowania to coś z sondą lamba. Dodam że jak na swoje 100 koni to słabo się zbiera, spalanie też ma spore. Autko na benzynie wyłącznie jeździ. Na desce świeci się "engine check".
  15. shoei

    zamek tylnej klapy

    Kozystajac z okazji ze juz temat zalozony jest ja mam pytanie rowniez odnosnie zamka tylnej klapy. Zamykam samochod i wszystkie 4 drzwi sie zamykaja a tylna klapa zamknie sie i automatycznie cofa blokada takze bagaznik pozostaje otwarty. Musze mechanicznie przekrecic zamek na otwartym centralnym zeby zamknac go. Objawy. Przekrecam zamek wszystko sie zamyka i slychac jak silownik zamyka i sie automatycznie cofa po chwili pozostawiajac otwarty bagaznik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności