Skocz do zawartości

Los22

  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Los22

  • Urodziny 04.01.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie chcę zaczynać nowego wątku więc przykleję się do tego. Może ktoś podrzucić LOGIN do ADAPTACJI (VCDS 10.6). Chcę zwiększyć dawkę rozruchową w kanale 05 i nie mogę dostać się do adaptacji. Kiedyś w pasku 1.9 TDI AJM wpisywałem 12233 i chodziło na VAG-COM 409, a teraz mam 2.0 TDI BMM i nie wiem czy to wina tego, że używam innego softu czy inny silnik i musi być inny login...?
  2. Czy może ktoś podrzucić namiary na fejs HEX-CAN+USB, którym zrobię pełną diagnostykę po linii CAN. Dobrze byłoby żeby śmigał z VCDS. Mam fejs od kolegi z forum ale komunikuje się tylko po linii K i w nowym aucie nic nim nie zrobię z góry dziękuję za podpowiedzi
  3. Opiąłem pompę ABS, climatronic, radio, podmieniłem licznik z innego auta, sprawdziłem bezpieczniki i d...pa, dalej nie mam komunikacji z żadnym sterownikiem, a fejs jesto OK bo w innych autach śmiga. Przez to odpinanie wyskoczył mi błąd poduchy i generalnie nie mogę go wykasować, bo jak skoro nie mogę się połączyć z żadnym sterem. Ma ktoś jeszcze jakiś mądry pomysł... może odpiąć moduł komfortu i spróbować, czy lepiej po nitce do kłębka, co wiąże się z rozebraniem połowy samochodu.
  4. Pisząc o odpięciu ABS-u macie na myśli wtykę przy pompie ABS, czy bezpieczniki przy aku ?
  5. No i wymieniłem olej na nowy, wlałem około 200ml więcej, dodałem specyfik, który ma dodatkowo zmniejszyć tarcie i wyciszyć skrzynię i po przejechaniu około 400km stwierdzam, że jest dużo lepiej. Szału nie ma ale taki stan rzeczy mogę zaakceptować i jeździć bez stresu.
  6. Przekopałem...i jest OK. Muszę poszukać szybszej metody niż rozbebeszanie samochodu, to zastawiam na sam koniec i ciepłe dni. Narazie chcę okreslić czy sygnał wchodzi do licznika i szumkam mądrego co mi powie, która wtyczka i który pin to linia K.
  7. Przez licznik jest przejście lini diagnostycznych i jeżeli zostanie uszkodzony moduł, który to obsługuje to klapa. Naprawiać się nie opłaca bo licznik w dobrym stanie na allegro to 150-200zł. Dzieje się tak często jak np. odłącza i podłącz się licznik bez zdejmowania klem z aku, a ja tak właśnie kilka raza zrobiłem. Licznik podmieniłem, wtyki całe i du..pa, komunikacji nie ma. Chyba, że licznik musi mieć immo zgrane z poprzedniego, choć to byłoby bez sensu. Kolejne pytanko, gdzie szukać linik K w kostkach przy liczniku i jeżeli nie będzie tam sygnału czy nastepnym krokiem jest ECU?
  8. Nie chcę zaczynać nowe wątku bo to o co chciałbym zapytać dotyczy częściowo tego. A mianowicie wymieniłem koło dwumasowe na jednomas VALEO i zauważyłem, że nieco głośniej chodzi skrzynia - szczególnie pierwszy i drugi bieg jak jadę pomału, bez gazu. I jeszcze jedna rzecz to drżenie, które czuć jak mocno depnę na 2 i 3 biegu aż do przekroczenia 2tyś obrotów. Moje pytanko, jak wymienię olej (może zalać trochę więcej niż powinno być) to objawy trochę ustąpią (ucichnie skrzynia), czy tak już zostanie na jednomasie. W końcu w JM sprężyny też są na tarczy i tłumią drgania. A skoro taka firma jak VALEO zaczyna produkcję alternatywnych zestawów i skromnie o 1300zł tańszych niż zestawy z dwumaską to chyba nie może to być szmelc.
  9. Witam, Czy może ktoś mądry podpowiedzieć o jakim numerze mam kupić licznik żeby 1/2FIS zamienić na pełen FIS. Obecnie mam licznik ... 920 822cx (auto z 2000r.) i umiera dlatego chcę go zamienić na pełen FIS ale tak aby nie mieć problemów z immo itd... - jaki mam muszać??
  10. No i pojechałem do ASO, znajomy powiedział, że musi być coś nie tak z "licznikem" przez niego przechodzą linie diagnostyczne K i can.
  11. Kolego c-s dzięki, sprawdzę to. Do wtyczek jest dostęp z zewnątrz czy wewnątrz auta. Jak możesz podać dokłądną lokalizację to będę wdzięczny. Jeśli okaże się to prawdą do masz mega plucha.
  12. Jeszcze raz przejrzałem wszystkie bezpieczniki i są OK. Wyjąłem złącze i pin po pinie okazuje się że nie mam prądu na linii K. W złączu są też dwie linie can +/- i tam też nie ma prądu. Generalnie to chyba ASO mi zostało
  13. Przyłączę się żeby nie zaczynać nowego wątku, Chciałem wymienić fejsik (Vag KKL 409 USB), kiedyś kupiłem u kolegi z forum...na nowy coby poszedł na lepszym oprogramowaniu (może HEXA). Co mi polecacie w rozsądnej cenie.
  14. Modyfikator Plus, Xeramiks i inne..."zagęszczacze oleju". Kiedyś wlałem to do Vectry w dieslu i już więcej tego nie zastosuję. Uszczelnia to silnik, że gdzieś w końcu pojawią się wycieki oleju bądź pocenie się. Nie zauważyłem żadnych zmian poza nieco cichszą pracą zimnego silnika. Jeśli ktoś chce próbować to niech próbuje, a potem remontuje i likwiduje wycieki. Chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem dla upartych wydaje się ceramizer, który nie zagęszcza oleju. Jest to ważne w autach na PD gdzie olej musi być rzadki.
  15. Nie będę zakładał nowego wątku bo moje zapytanie wiąże się z tematem postu. Dzisiaj przy -17C musiałem kręcić z 5-7 sekund a po zapaleniu puścił czarnego dyma. Świeczki są nowe, filtry też, kąt początku wtrysku był ostatnio regulowany w serwisie, paliwko leję tylko BP ultimate + dodatek zimowy, aku mam nowe - choć chyba nie kręci rewelacyjnie. Czego mam szukać, w zeszłą zimę auto paliło mi na kopa. Wiem, że czujnik temp. paliwa wskazuje dużo za dużo bo około 80C, ale nie wiem czy ma on bezpośredni wpływ na odpalenie zimnego silnika, gdy na ciepłym pali na dotyk. Aku mnie martwi bo napięcie spada po nocu do 12,2V a podczas uruchamiania tzn grzeją świece + rozrusznik napięcie spada do 9V. Co sądzicie, gdzie leży pies pogrzeban, dodam, że PD są OK, małe korekty, BIPY w normie (jeden tylko podskakuje do +22, reszta od 0 do 6). Autko pali nie wiele, na trasie około 5,5-6 a w mieście zimą 7-7,5.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności