Skocz do zawartości

wojtusp

  • Liczba zawartości

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtusp

  • Urodziny 25.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jest takie cos jak lewy gwint, który sie wkreca w zerwana srube w celu jej wykrecenia, chyba najprostszy sposob pozdrawiam
  2. a wiesz ze u mnie te krocce od chlodniczki oleju nie wychodza z boku tylko z gory tej chlodniczki czy zle interpretuje rysunek? dzieki J@ceq
  3. i znow wielkie dzieki, powiedz mi tylko jeszcze czy ten waz idzie do bloku silnika? a jesli chodzi o numer czy nie powinien byc do AVF ten pozycje nizej? Pozdrawiam i punkcik daje
  4. odgrzeje troche... Panowie ktore węże z rysunku w poscie powyzej dochodzą do tego elementu, moge prosic o numer oraz rysunek poglądowy weza zaznaczonego na zalaczonym zdjeciu? silnik AVF a to foto tego elementu do ktorego dochodzi ten waz (to chlodniczka oleju?) pozdrawiam! ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 22:50 ---------- JurekW moze Ty mi pomozesz?
  5. podmienicie przeplywki, moja oryginalna pokazywala idealne parametry i wlasnie mialem takie objawy jak Wy. Po wymianie na inna tez Boscha objawy ustapily.
  6. tak tylko ze po zalaniu trudno rozroznic jaki jest to plyn wspomagania gdyz staje sie on brunatnawy (ani nie czerwony ani zielony) i trudno powiedziec czy to mineral czy syntetyk. od razu nie zacznie Ci cieknac, zanim sie wszystkie uszczelnienia wypłuczą troche mija moze to zbieg okolicznosci a moze dolales "oliwy do ognia"z tym febi Pozdro
  7. najprawdopodobniej mieliscie zalany mineralnym (przewaznie czerwony) i dolaliscie syntetyka (zielony) i sie rozszczelnila maglownica...syntetyk jest mniej gesty m.in. czyli tak naprawde nie masz pewnosci jaki miales zalany, jakiego dolal Ci mechanik i jakiego Ty doales...plynow sie nie miesza
  8. Wąż wymieniony bez wiekszych problemow choc troszke gimnastyki z tym jest. Trzeba spuscic plyn g12 z ukladu, odkrecic zbiorniczek wyrownawczy i rure dolotowa tuz przy grodzi silnika i wtedy jest w miare dojscie. Stary waz wyglada jak nagryziony w kilku miejscach przez jakiegos gryzonia stad ten wyciek przy wyzszych temperaturach i cisnieniu. pozdrawiam wojtusp
  9. dzisiaj dzwonilem do serwisu i ten numer jest do rury wodnej do silnika AWT a ja mam AVF, polowe tansza, dokladnie 86zl jutro odbieram i wymieniam
  10. moze po prostu wymienic tylko odcinek tego weza, zastosowac jakas zlaczke i obejmy z dwoch stron? Do tej pory nie mam pojecia w jaki sposob jest zamocowany ten waz przy nagrzewnicy...
  11. dzieki JurekW! tylko ktory to waz? oznaczony 2,3, 3A czy 4? On ochodzi bezposrednio do nagrzewnicy. Ale nie tak latwo da sie go wymienic ciekawy jestem czy juz ktos to robil... Mozesz mi podac jego numer OE? Pozdrawiam!
  12. po dlugich poszukiwaniach w koncu zlokalizowalem wyciek, wiec nastepuje on z weza idacego z bloku silnika do nagrzewnicy. Nie jest tam latwe dojscie, troche musialem sie pomeczyc i zdemontowac plastikowa rure dolotu oraz wezyki podcisnienia. I tu moje pytanie, jak wymienic ten waz lub odcinek tego weza w ktorym nastepuje wyciek? Nie wiem w jaki sposob ten waz laczy sie z nagrzewnica bo nie ma sposobu tego zobaczyc ani z gory ani z poziomu kanalu. Prosze o pomoc.
  13. Dzieki, jutro sprawdze i sie odezwe czy mi sie udalo zlokalizowac wyciek. Zeby to bylo tylko to, choc jestem scepytyczny...
  14. tylko jak sie dostac do tych miejsc przy przegrodzie silnika, od dolu nie ma dojscia, od gory tez...tak jest naupychane pod ta maska p.s. a dywanikow jeszcze nie sprawdzalem takze...
  15. Kurcze Panowie nie straszcie mnie nagrzewnica pozostale usterki ukladu chlodzenia przyjme z pokora, tylko nie to... masakra miejmy nadzieje ze to bedzie jakis waz tylko, zwlaszcza ze niedawno wymienialem sprzeglo z kolem dwumasowym i mechanik zdejmowal skrzynie i moze wtedy cos sie poluzowalo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności