Los22 Zgłoś #1 Napisano 26 Czerwca 2009 Witam, Nie znalazłem nic na forum o demontażu wskazówek licznika więc piszę z zapytaniem jak je ściągnąć żeby nic nie popsuć. Chcę wymienić tarcze ale najpierw trzeba ściągnąć wskazówki, które siedzą dość mocno. Może ktoś to robił i ma jakiś patent?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #2 Napisano 26 Czerwca 2009 Weż np:nóż kuchenny i owiń w jakiś materiał aby nie podrapać tarczek a nastepnie podłóż między tarczkę a wskazówkę i delikatnie podważ. Zapamiętaj w jakiej pozycji były wskazówki żeby później założyć w te same miejsca. Po ponownym montażu wskazówek dla sprawdzenia prawidłowego działania zrób test wszystkich wskazówek vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 26 Czerwca 2009 Nożem kuchennym owszem - ale nie pod wskazówkę, tylko na środku tarczy podwazaj - tam gdzie jest oś obrotu. Jak już wymienisz tacze to musisz rozebrany licznik podłaczyć i ustawić wskazówki bo jeśli ustawisz je bez wcześniejszego podłaczenia do prądu to jak już podepniesz kostki to wskazówki i tak się jeszcze przemieszczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #4 Napisano 26 Czerwca 2009 Najlepszym przyrządem do zdejmowania jest widelec. Włóż widelec pod wskazówkę i powoli podważaj. U mnie bezproblemowo udało się je zdjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #5 Napisano 26 Czerwca 2009 Dobrze że poczytałem na jekimś niemieckim forum. Panowie!!! te wskazówki się pięknie wykręca w lewą stronę - delikatnie wychodzą. Żadnym nożem anie widelcem. Potem się je wkręca i ustawia, ot cała rzecz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 26 Czerwca 2009 Tam się nic nie wkręca bo nie ma gwintu. Je się po prostu wciska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #7 Napisano 26 Czerwca 2009 Już wymieniłem kolego i żeby nie pchać niczego pod wskazówki bo można je łatwo ułamać, należy je wykręcać i jednocześnie delikatnie podciągać - wychodzą jak złoto -choć gwintu tam nie ma. Ustawianie nie musi być na podłączonym liczniku, może być na rozebranym. Ja tak zrobiłem i wszystko gra jak trzeba, należy tylko przy tym myśleć..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #8 Napisano 26 Czerwca 2009 Ok. Każdy ma swój sprawdzony sposób i robi jak uważa. Ważne,że wszystko udało sie bez problemów i działa prawidłowo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2015 A ja mam takie pytanko mam ustawione wskazówki na 0 ale jak włączę test zegarów to ustawiają się na jakieś 3050 RPM i 105 KM/h a powinno być na równe 3000 i 100, ale coś mi się wydaje że jak tak ustawię będzie po włączeniu zapłony nie na 0 tylko poniżej tego. Jak to u Was wygląda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2015 W ori zawsze jest tak, jak napisałeś. Jak ustawisz prędkość lekko poniżej 100 to będzie mniej oszukiwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach