Skocz do zawartości
Los22

Demontaż wskazówek licznika??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nie znalazłem nic na forum o demontażu wskazówek licznika więc piszę z zapytaniem jak je ściągnąć żeby nic nie popsuć. Chcę wymienić tarcze ale najpierw trzeba ściągnąć wskazówki, które siedzą dość mocno.

Może ktoś to robił i ma jakiś patent??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weż np:nóż kuchenny i owiń w jakiś materiał aby nie podrapać tarczek a nastepnie podłóż między tarczkę a wskazówkę i delikatnie podważ. Zapamiętaj w jakiej pozycji były wskazówki żeby później założyć w te same miejsca. Po ponownym montażu wskazówek dla sprawdzenia prawidłowego działania zrób test wszystkich wskazówek vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nożem kuchennym owszem - ale nie pod wskazówkę, tylko na środku tarczy podwazaj - tam gdzie jest oś obrotu. Jak już wymienisz tacze to musisz rozebrany licznik podłaczyć i ustawić wskazówki bo jeśli ustawisz je bez wcześniejszego podłaczenia do prądu to jak już podepniesz kostki to wskazówki i tak się jeszcze przemieszczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym przyrządem do zdejmowania jest widelec. Włóż widelec pod wskazówkę i powoli podważaj. U mnie bezproblemowo udało się je zdjąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że poczytałem na jekimś niemieckim forum.

Panowie!!! te wskazówki się pięknie wykręca w lewą stronę - delikatnie wychodzą. Żadnym nożem anie widelcem.

Potem się je wkręca i ustawia, ot cała rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam się nic nie wkręca bo nie ma gwintu. Je się po prostu wciska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wymieniłem kolego i żeby nie pchać niczego pod wskazówki bo można je łatwo ułamać, należy je wykręcać i jednocześnie delikatnie podciągać - wychodzą jak złoto -choć gwintu tam nie ma. Ustawianie nie musi być na podłączonym liczniku, może być na rozebranym. Ja tak zrobiłem i wszystko gra jak trzeba, należy tylko przy tym myśleć.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Każdy ma swój sprawdzony sposób i robi jak uważa. Ważne,że wszystko udało sie bez problemów i działa prawidłowo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko mam ustawione wskazówki na 0 ale jak włączę test zegarów to ustawiają się na jakieś 3050 RPM i 105 KM/h a powinno być na równe 3000 i 100, ale coś mi się wydaje że jak tak ustawię będzie po włączeniu zapłony nie na 0 tylko poniżej tego.

Jak to u Was wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ori zawsze jest tak, jak napisałeś. Jak ustawisz prędkość lekko poniżej 100 to będzie mniej oszukiwać:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności