Jump to content

polonez15

  • Content Count

    2,505
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About polonez15

  • Birthday 06/14/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W dzień jeżdżę na DRLach, więc zanim one się wypalą, to pewnie już auto skiśnie😁
  2. Popieram:P Będzie tak, że led biały będzie świecił tylko na pozycji :pozycyjne: a po włączeniu drogowych zgaśnie, bo trochę Białorusią zalatuje:P Uwierz, że te soczewki same w sobie pojedynczo świecą już jako tako.
  3. Aspekty prawne proszę odłóżmy na bok. Wiele aut ma taką ingerencję poprzez wymianę soczewek na inne, itp itd ...
  4. Siemanko. Dosyć dawno mnie tu nie było, w międzyczasie nastąpiła przesiadka z 3B ( 1.9 AHU 202/455) na 3BG 2.5 TDI BAU. Po kilku miesiącach eksploatacji zamiast ori wypalonego Xenonu wpadły soczewki BI-Led Koito. Świeciło to jako tako, ale brakowało tego czegoś... Barwa trochę męcząca moje oko. W głowie zrodził się pomysł Quad B-Xenon - 4 soczewki bix. Nie będę się rozpisywał, ponieważ na pewnym etapie upadł, kilka miesięcy przerwy no i jest: 4x soczewka Bi-Led!!!! Tak więc do dzieła. Foty z budowy będę dorzucał na bieżąco, są w innej lokalizacji niż ja obecnie. Tak więc: - Baza to reflektory H7, gdyż tam poziomuje się cały wkład reflektora - soczewki Bi-Led Sinolyn z dalekiego wschodu:) Etap 1: mocowanie soczewek i jedziemy. Ogólne założenie jest takie: soczewka siedząca w miejscu ori soczewki świeci normalnie, natomiast dla ułatwienia sobie życia dołożona soczewka świeci na płasko. Eliminuje to w pewnym stopniu problem zgrania centralnego punktu świecenia. OK, soczewka w ori gnieździe zamontowana. Pierwsza przymiarka - wentylator ociera lekko o korpus. Decyzja - wycięcie cżęści tylnej obudowy, wymodelowanie innego kształtu ścianki. Zrobione. Next stage: rezanie mocowań drugiej soczewki. Uwierzcie, pomysłów było sto, włącznie ze zrobieniem całkiem nowego wkładu do reflektora.... Trach, dremel, odbłyśnik H7 świateł drogowych wycięty. Jest dziura, OK. Pierwsza przymiarka - za mały otwór. Poszerzenie, soczewka włazi cała. No i teraz, jak to przymocować, ustawić... I teraz zonk. Wkładam soczewkę, uruchamiam obie na stole i próbuję mniej więcej ustawić tą w miejscu świateł drogowych. Strumień światła z dodatkowej soczewki pokrywa się z dolną częścią strumienia ori, więc ślepić nie będzie. Po stodwudziestympiątym ustawieniu soczewki w otworze udaje mi się zgrać strumienie światła. Szybkie przyłapanie soczewki na termogluta, czekam aż wyschnie. Później to już dowolność. Ja użyłem kleju dwuskładnikowego oraz kleju do szyb, oczywiście kładzionego na primer. Następnego dnia próba - oba świecą równo, nic się nie przesunęło. OK, wkład wrzucony do reflektora. Nic nie ociera, nie blokuje. Miód. Myślę sobie, że wypadałoby zarzucić jakąś maskownicę od przodu dołożonej soczewki. Szybki rekonesans, nic śię nie zmieści. Zostawiam tak, jak jest, black front sporo mi w tym pomaga. Nie wygląda źle. Etap 2: samopoziomowanie Wypadałoby, by uruchomić ori samopoziomowanie na tych reflektorach. Bazą miały być silniczki z BMW F10 z przerobionymi ramionami pod Passata. OK, działa, ale coś nie do końca mnie zadowala. Dorwałem po krótkich oględzinach silniczki od A4 B6, które to pasują P&P i co najważniejsze, w ori sterowniku poziomowania dostępne jest kodowanie pod A4B6. Tak więc silniczki założone, wszystko pasuje, wtyczki od wcześniej założonych silniczków BMW pasują. Próbne odpalenie na aucie - poziomowanie działa, ale odwrotnie:) Szybka zamiana kierunku pinów w silniczkach i jest OK. Tutaj trochę przeskoczę. Po całkowitym złożeniu lamp na auto i kilku dniach jazdy widzę, że jest jakaś kupa z poziomowaniem. Reflektory dziwnie się zachowywały, tak więc rozpiąłem oba czujniki przy wahaczach i ruszając nimi doszedłem, że tylny działa odwrotnie, niż powinien. Obrócenie go o 180 stopni przyniosło wymagany efekt, samopoziom śmiga aż miło. od lewej: silniczek BMW po tuningu, ori silniczek A4B6 xenon, ori silniczek 3BG H7 Etap 3: elektryka Tak więc mając już poskładane najważniejsze rzeczy do kupy, zrobiłem wiązkę elektryczną reflektora od nowa. Prąd pobierany przez 2 soczewki jest niewiele większy od żarówki H7, więc z obliczeń wyszło, że instalacji auta nie ruszam. Na tym etapie doszedł jeszcze pasek led DRL z kierunkowskazem, więc podpiąłem również i to. Nie ma co się tu rozpisywać, wszystko polutowane, ułożone, działa. Ostatecznie doszedł pomysł, by w miejscu starych kierunkowskazów zabudować 7 centymetrowe światła okrągłe LED do jazdy dziennej,tak i się stało. Problem powstał taki, że w momencie świecenia DRL nie działał szperacz, tzn. krótkie miganie podnosiło tylko przesłony, nie zapalało leda. Rozwiązaniem był montaż przekaźnika uruchamiającego ledy w ori skrzynce przekaźników. Podsumowanie: Robota dosyć partyzancka, pierwszy taki projekt ale można uznać, że w pełni udany. Jak wspomniałem na początku, foto dojdą na dniach. Wizyta na stacji diagnostycznej: reflektory ustawione wg. maszyny bez problemu, niestety, nie mogłem zmierzyć jasności bo do ledów są inne czujniki. Ot, tyle.
  5. Bardzo łatwo uszkodzić pompę, nie trafiając kulką palca nastawnika w otwór lub ustawiając dużą dawkę, silnik odpali i od razu koniec obrtów he. Więc nie takie hop siup, a majątku za to nie zapłacisz.
  6. No to źeś F-16 zrobił... Z miejscem poleciałeś? u mnie też leży czeka zestawik.
  7. Owszem, w systemie żarówkowym tak, stosuje się wypełnienie impulsu ok. 30% i wtedy masz światła skandynawskie ale widzę, że u Ciebie słabo z wiedzą elektroniczną. Poczytaj sobie o zasilaniu PWM i spróbuj tak zasilić przetwornicę:D:D:D Co się stanie? Przetwornica w najlepszym wypadku nie ruszy, w najgorszym się spali.
  8. Po pierwsze to komfort nie ma nic do mijania, po drugie ogranicz napięcie idące na przetwornicę i zobacz co się stanie. Po co nie mając pojęcia się wypowiadać???
  9. Bramka CAN pod wyposażenie auta. Potem 17- login, wpisujesz login poprzedzony 0, adaptacja, kanał 21, wpisjesz 0, test, save, wpisujesz ilosc kluczy jakie masz, test, save. wyjmujesz wkladasz kolejny, zaplon, czekasz az zgasnie immo. i kolejny...
  10. Jeśli swap z immo2 na imo3 to stary pin nie potrzebny. logujesz nowym pinem do licznika, kanał 21 i kodujesz.
  11. w 99%zalany moduł, chwila roboty i wszystko jasne.
  12. W sprawnym aucie nie ma prawa tak być.
  13. Kompletne logi przy utracie mocy - dynamiczne 001,003,004,008 i 011. Najlepiej każdy oddzielnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy