Jump to content

polonez15

  • Content Count

    2,495
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About polonez15

  • Birthday 06/14/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to źeś F-16 zrobił... Z miejscem poleciałeś😁 u mnie też leży czeka zestawik.
  2. Owszem, w systemie żarówkowym tak, stosuje się wypełnienie impulsu ok. 30% i wtedy masz światła skandynawskie ale widzę, że u Ciebie słabo z wiedzą elektroniczną. Poczytaj sobie o zasilaniu PWM i spróbuj tak zasilić przetwornicę:D:D:D Co się stanie? Przetwornica w najlepszym wypadku nie ruszy, w najgorszym się spali.
  3. Po pierwsze to komfort nie ma nic do mijania, po drugie ogranicz napięcie idące na przetwornicę i zobacz co się stanie. Po co nie mając pojęcia się wypowiadać???
  4. Bramka CAN pod wyposażenie auta. Potem 17- login, wpisujesz login poprzedzony 0, adaptacja, kanał 21, wpisjesz 0, test, save, wpisujesz ilosc kluczy jakie masz, test, save. wyjmujesz wkladasz kolejny, zaplon, czekasz az zgasnie immo. i kolejny...
  5. Jeśli swap z immo2 na imo3 to stary pin nie potrzebny. logujesz nowym pinem do licznika, kanał 21 i kodujesz.
  6. w 99%zalany moduł, chwila roboty i wszystko jasne.
  7. W sprawnym aucie nie ma prawa tak być.
  8. Kompletne logi przy utracie mocy - dynamiczne 001,003,004,008 i 011. Najlepiej każdy oddzielnie.
  9. Element nie, jechałem całą ścieżkę od pinu gniazda wtyczki do procesora, tam jest cała przyczyna....
  10. Kontrolka świec leci po CAN więc co ma lutować? Kontrolka nie świeci równolegle z przekaźnikiem.
  11. Miałem to samo. Coś na płycie siada, zmiana wsadu też nie pomaga.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy