Jump to content

mateo2558

  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

About mateo2558

  • Birthday 08/13/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    NKE

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mateo2558

    Klimatyzacja

    Witam, mam problem, tzn po nabiciu klimatyzacji wiatrak wariuje. Wlaczam klime (manualna) slychac klik ale nic sie nie dzieje, czekam ze 3 sec slychac ze sprezarka ruszula wszystko ladnie i po kolejnych 10-15sec wiatrak zaczyna wyć, jak by odrazu na maksymalne obroty wchodzil że w kabinie slychac jak wyje. Od klikniecia do wlaczenia sprezarki wiatrak el dziala rowniez ale nie słyszalnie praktycznie. Pod kierownica sprawdzalem przekazaniki, ten na 4 miejscu 384 jest jak by podwojny i zwiera odrazu chyba drugi bieg i sprezarke, niby jak reka sprawdzalem to powinno najpierw jeden a pozniej chyba drugi a u mnie wali odrazu oba, dopiero jutro wieczorem powinienem miec mozliwosc weryfikacji tego przekazanika z innego passata, ale do tego czasu moze cos podpowiecie dodatkowo na co zwrocic uwage? Dzisiaj jest chlodniej to wiatrak sie wlacza normalnie, ale i tak chyba drugi bieg powinien odpalac sie w korkach itp a nie nawet podczas jazdy wyc. Czy czujnik odpowiedzialny za "zmiane biegu" moze byc uszkodzony i za wczesnie go wlaczac?
  2. Cisnienia turbo to najmniejszy problem wg mnie. Polecam takie wskazniki gdzie podlacza sie kable a nie wezyk. Bo te z wezykiem potrafia sie zalamac, ja mam wskaznik greddy, i prowadzi sie tylko kabelek z komory do srodka. Ale zeby nie zakladac nowego tematu zapytam czy w tym miejscu na zdj moge wpiac czujnik cisnienia oleju w afn ? Bo w sumie po cisnieniu mozna oszacowac tez jego temp wiec zalatwi dwie sprawy. Chyba powinno sie udac, bo to tylko zaslepka pewnie w innym modelu wykorzystywana pod oryginalny czujnik temp albo cisnienia.
  3. mateo2558

    Ciekawostki licznikowe

    Witam, mam problem tzn jak zmienialem licznik z bez na fis normalnie zczytywalem eprom programmer 1.19 wsad i go modyfikowalem, tzn podswietlenie wskazowek welcome itp, dzisiaj chcialem zczytac go ponownie zeby sprawdzic czy zadziala test zegarow, ale mam ciagle komunikat No ECU found. Macie jakies pomysly? W lapku od tamtego czasu nie zmieniane ustawienia ciagle com1 itp, ale tym razem nie lapie? vag com laczy sie normalnie z licznikiem, tylko epromm ma problem ogarniete, odinstalowalem i zainstalowalem ponownie sterownik od kabla
  4. mateo2558

    drzwi prawy przod, ciagle maja zasilanie

    swiatelka wszystkie. gorne rowniez. tak na vagu wywala ze nie widzi drzwi prawych. jutro obczaje te kabelki,
  5. Witam, mam problem tzn drzwi pasażera ciagle maja zasilanie, obojetnie czy samochod stoi 5 min czy 5h ciagle szyba ma prad, i tez te drzwi nie reaguja na zamkniecie otwarcie auta, musze je sam zamykac, no i jako kierowca nie dam rade sterowac prawa szyba, jak by wgl byla na innym obwodzie, zdjalem boczek popatrzylem, nie widac nigdzie druciarstwa, kostki w slupku pod schowkiem tez sa ok, zamek wyjalem polutowalem na wszelki wypadek wlozylem i ciagle to samo. Ale gdy otwieram prawe drzwi swiatelko pod nimi zapala sie normalnie, czyli czujnik w drzwiach dziala, tyle ze sa jak by odlaczone od glownego sterowania tzn kierowcy. Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
  6. czy ktos bedzie mogl mi zmienic wsad zebym mial wskazowki podswietlone po zaplonie jak i zeby o ok 0.6l pokazywal mi mniejsze spalanie? Bo bawilem sie szukalem, ale podanych adresow nie ma albo raczej nie potrafie znalezc. 3. podswietlanie segmentow tarczy zegarow bezwzgledu na pozycje przełacznika światel. (po przekreceniu zaplonu) Adres $1ED (w niektorych modelach $21F) pod tym adresem ustawiamy co ma sie swiecic. nie interesuje nas jaka jest pierwsza cyfra, druga wstawiamy odpowiednio do: 0- brak podświetlenia 3- wyswietlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- same wskazówki B- wskazówki i wyswietlacz D- wskazówki i skala F- wszystko korekcja economy fudge factor. jest to korekcja wskazan fis ile nam nasz pasacik zużywa paliwka. czasem te dane róznią sie od tego co jest w rzeczywistości wiec jak komuś to przeszkadza może sobie poprawić. W komórce $145 mamy wartosc 100 (64 hex), zmieniając np. na 50 (32 hex) fis bedzie pokazywal o polowe mniejsze spalanie. Dzieki Edit, W sumie nie wazne, sam doszedlem co i jak, w sumie patrzac na zdj z pierwszego postu, gdzie jest pokazane co kopiowac ze wsadu starego do nowego. stary
  7. mateo2558

    slabszy silnik, turbo, przeplywka AFN

    N75 zamieniony z N18 i jedzie jak powinien, czyli N75 do wymiany, Do zamkniecia.
  8. Slabszy silnik, turbo czyszczone, przewody ok, n75 czyszczony, jest duzo lepiej niz przed czyszczeniem, ale ciagle nie tak, wczesniej ladnie turbo lapalo w ok 2tys a teraz ok 3 dopiero mam pelne doladowanie. grupa 3 statyczny http://vaglogi.pl/log-003_5aaWTx.html dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_x24zUtW.html grupa 10 statyczny http://vaglogi.pl/log-011_p44kVl.html dynamiczny http://vaglogi.pl/log-011_11IR2.html grupa 11 statyczny http://vaglogi.pl/log-010_aCCRt5F.html dynamiczny http://vaglogi.pl/log-010_iKl992.html
  9. dlatego wystarczylo jak bys dal znac odrazu a nie jakies podchody, pozniej z problemu ktory mozna zalatwic w dwoch postach robi sie 10, i dodatkowa strona do wertowania, Mimo wszystko dzieki za odp;)
  10. a podpowiesz moze jaki? gdzie szukac? Uwazam ze jestes obrazony ze nie kupilem od Ciebie sterownika tylko gdzie indziej. Jak pisalem, rozumiem ze praca itp nie miales czasu wyslac, dlatego dalem Ci spokoj i kupilem od innego. polonez15 podpowiedzial mi ze jak bedzie podlaczony can to sie naprawi i bd ok, i podlaczylem na "janusza" na test i wszystko ok. czekam na piny i bedzie wszystko,
  11. probowalem tez zmienic na 00105 i zaodowalo ale blad dalej wisi,
  12. mateo2558

    Opis bloków "Instruments"

    witam, jak przekodowac licznik zeby nie wyswietlal komunikatu z oleju, mam dolozony licznik z fis i wywala na caly ekran kom o oleju, mam kodowanie 00145.
  13. witam, jak przekodowac licznik zeby nie wyswietlal komunikatu z oleju, mam dolozony licznik z fis i wywala na caly ekran kom o oleju, mam kodowanie 00145.
  14. mateo2558

    Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!

    przeczytalem cale dwa razy i dalej nie wiem tzn jakies inne sposoby niz proba kodowania 00105 zamiast 00145 w moim przypadku. Bo tak naprawde caly fis mi psuje komunikat olejowy, ciagle na calym ekranie ;/
  15. Bo niby w instrukcjach jest wpisac 0, klucze wykasowane. Wpisac liczbe kluczy ktore chcemy zaadaptowac. Ja tu przechodze z immo2 na immo3 i niby nie trzeba. A jak bd trzeba to nie duzy wydatek w sumie Sprobowalem na innym kably i poszlo wszystko ladnie. I Czyli czasem dobrze miec wiecej niz jedwn kabel. Dzieki za odp W sumie teraz inne problemy. Tzn wywala kontolki ktorych w sumie nie chce. Plyn do spryskiwaczy klocki itp. Wchodze 17instruments recode7, wbijam 00140 do it. I nic sie nie zmienia dotego wielkie czerwone STOP OIL PRESS, STOP MOTOR. na starym liczniku wszystko bylo ok. Pewnie nie ma wgl czujnika i licznik glupieje. Jak to wylaczyc ? wbilem w recode 00145 i dziala ok, ale w bloku chyba 35 chce wylaczyc STOP OIL PRESS i zmieniam wartosc z 1 na 0 i nic sie nie dzieje ;/
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy