Jump to content

marek29

  • Content Count

    582
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About marek29

  • Birthday 12/03/1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krzeszowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

1,035 profile views
  1. Bez problemu W VW T4 R5 jest sterownik 012 ,który kosztuje 300-400pln. Kupujesz od TDI R4 za 50pln, wgrywasz Flash i EEprom i wszystko działa. Zrobiłem to 2 razy. Oczywiście piszemy o pompie VP. Odnośnie Twojego problemu. Podłącz sterownik na stole ,zasilacz 14V ,w opcjach MPPS dajesz zapis powolny i wgrasz soft bez problemu.
  2. Immo2 ,Pin jest w zegarach. Ecu nie ruszasz. Jak odczytasz pin z zegarów ,to tylko adaptacja. Zresztą, nawet pinu nie potrzebujesz do adaptacji innego ECU.
  3. Chodziło mi że to trochę robienie dziadostwa. Jeżeli wszystko co do tej pory zrobiłeś w swoim samochodzie jest na zasadzie "jak fabrycznie" ,to zamiast zakładać drugi czujnik temperatury zewnętrznej lepiej założyć climatronic z FL.Będzie jak fabrycznie. Tutaj Ci nie pomogę. Ciężko po wyglądzie ocenić jakość "ryżowego" interfejsu. Mam znajomego który sprowadza fejsy.Zawszę kupuję od niego. Też nie mogę zlokalizować tego wątku. Ja tego nie przerabiałem ponieważ miałem ręczną klimę. Pozdrawiam
  4. Tylko to znalazłem. https://cardamp.ru/index.php?note_ok=&foto_module_ok=&number_view=&fee_ok=&my_ok=&langs_us=&dey_all=1&submit=Ok&model_s=-1&type_s=-1&startyear=ALL&module_s=ALL&memory_s=ALL&module_number_s=3B0+920+842+&damp_type_s=ALL&verified_s=ALL
  5. Temat prosty...poczytaj.Musisz zmienić climatronic ,na taki z CAN i podciągnąć Can do zegarów. Możesz założyć drugi czujnik temperatury do zegarów ,ale to dla mnie .....Wiesz co. Nie da się uwalić EDC15. Jeżeli używasz MPPS ,to przed zapisem o opcjach zaznacz "wolny zapis" i wszystko uratujesz. W przypadku Twojego auta tylko "na stole" . Czyli ECU po kablu do interfejsu.W aucie może się nie udać. Będzie wywalało.Musiałbyś mieć sterownik AIR od audi ,a on nie pasuje do poduch. Mi z tym programem też do końca się nie udało. Napisz do kolegi z forum - miałeś w linku do mojego tematu . Jemu się udało ,może Ci przerobi wsad. Ja mam B5 fl ,o tamtym temacie zapomniałem. Będziesz miał tylko kontrolkę poduch w zegarach (po CAN) Błąd w ECU Crash nadal pozostanie.
  6. https://golf4.org/Dumps/Kombiinstrument/ http://chomikuj.pl/marek290/Wsady+zegar*c3*b3w+VAG,12
  7. 3B0 920 842 co na końcu? literka......Jaka
  8. Zmodyfikujesz tylko winols. Powinno pomóc.
  9. Tu masz orginalny wsad eeprom http://chomikuj.pl/marek290/Passat+B5/Modyfikacje/Eeprom+012+AFN*2cAVG Tutaj opis błędu. https://forum.vw-passat.pl/topic/46628-wymiana-sterownika-018x-80-pin-na-012x-121pin/?page=4
  10. http://chomikuj.pl/marek290/Orginalne+wsady+EDC15+VP+VAG
  11. Witam Jak w temacie.Jedna sztuka może być lekko zniszczona ,ale nie krzywa. Moje też są w stanie agonalnym. Potrzebuję sztukę ,bo skrzywiłem. Małopolska,ew, Sląsk.Z dalszych rejonów wysyłka. Pozdrawiam.
  12. Może zacznij od "witaminki" do Vcds-a.Będzie bardziej czytelnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy