Jump to content

Lcf

  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Lcf

  • Birthday 03/15/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, zbieram chetnych na grupowy chiptuning. Dogadalem sie z chlopakami z TC-Performance ze przy 10 osobach chetnych, cena za strojenie indywidualne i hamownie wynosic bedzie 700zl (dla strerownikow EDC16, inne sterowniki - ceny ustalane indywidualnie). Gdyby ktos byl chetny prosze pisac. Lista chetnych bedzie uaktualniana w tym watku. Lista chetnych: 1. Lcf 2. ...
  2. Witam, jako ze przymierzam sie do dlubniecia swojego paska, to postanowilem w koncu zrobic przed tym zabiegiem porzadek ze swiecacym sie checkiem. Mam blad przekaznika pompy paliwa (stawiam na wiazke, bo jak odpowiednio sie ulozy, blad sie przez jakis czas nie pojawia). Szukam elektryka/elektronika z Lodzi, ktory podjalby sie tego i ogarnal to do kupy, tak zeby auto na rolki do tunera wjechalo sprawne. Mozecie kogos polecic.
  3. Zeby zrobic z BKP seryjne BMR nalezy wymienic: - oprogramowanie (to na bank :-) ) - pompowtryski (to pojdzie na koszt VW - akcja serwisowa) - turbosprezarke (da sie na zasadzie plug&play, czy trzeba cos rzezbic ?) - co z IC, ten seryjny od 140tki podola, czy raczej trzeba wymieniac na cos wiekszego, tudziez FMIC co jeszcze ?
  4. Witam, mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ?
  5. A gdzie w VAG szukac modulu haka, chodzi o 69 Przyczepa ?
  6. Zebym to ja wiedzial, ktore to bezpieczniki sa odpowiedzialny za instalacje haka to byloby extra, a tej wtyczki to gdzie dokladniej szukac,lewa czy prawa lampa, w kombiaku jest to jakos rozbieralne
  7. Witam, od ponad roku mam Passata B6 z fabrycznym hakiem. Ostatnio byla potrzeba, aby podpiac przyczepke, ale nistety zadna nie dzialala z moim autem. Hak jest fabryczny, wiec nie wiem dlaczego to nie dziala. Wtyk przy haku na 7pinow. Macie jakies pomysly, da sie cos zdiagnozowac VAGiem ?? Od czego zaczac ?
  8. A czy kierunkowskaz jest rozbieralny czy tez nie ?
  9. Albo jestem jakis totalnie lewy, albo nie wiem co jest nie tak. Silowalem sie z 20min i nie udalo mi sie odczepic szkla lusterka, ani zdjac obudowy. Boje sie, ze jak pociagne mocniej to szklo peknie, a obudowa tez siedzi dosc solidnie.
  10. Witam, mam pytanie do Was, bo sam nie chce probowac, zeby czegos nie uszkodzic. Jak zabrac sie do rozebrania lusterka zewnetrznego w naszych passatach ? Moze jest w sieci jakas instrukcja, co i jak po kolei robic, to bylbym bardzo wdzieczny za namiary. Pozdrawiam.
  11. Prosze o sprawdzenie nr VIN Golfa V, WVWZZZ1KZ7W278827 Z gory dziekuje
  12. Gniazdo standard 7 pinowe, na przyczepce sa normalne zarowki, nie diody. Podpinam kabel bez zadnych przejsciowek i u mnie nie dziala, a jak te sama przyczepke podepne do Ducato, to wszystko swieci.
  13. Witam, mam paska z fabrycznym hakiem, podpinam przyczepe i nie ma na niej swiatel, podpinam te sama przyczepe do innego i auta i wszystko OK. Gdzie szukac przyczyny ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy