Skocz do zawartości

syjan1212

  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O syjan1212

  • Urodziny 26.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    cZcas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    czxcxz

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dziękuje wszystkim za pomoc, taśma wymieniona według filmiku który wrzucałem stronę wcześniej, trochę to inaczej wygląda ale nawet prościej niż na filmie bo nie trzeba odpinać kabli od modułu. po wymianie wszystko działa (klakson, przyciski, podświetlanie,) jeszcze raz dziękuje za pomoc
  2. koledzy co to jest? w używanych zwijakach na allegro cześć ma ten czerwony element a część nie. kupować z tym czy bez tego? czy w razie problemu jest możliwość przełożenia tego czerwonego czegoś z starego?
  3. ja może trochę źle zrobiłem bo nie założyłem nowego tematu tylko się podpiąłem. mój problem polega na tym że ja nie zmieniam kierownicy tylko od nowości mam multifunkcyjna ale jakieś 2 tyg temu prawdopodobnie taśma uległa uszkodzeniu. nie działa klakson, przyciski od kiery i wywaliło błąd poduszki. z tego co znalazłem to typowe objawy uszkodzenia taśmy. znalazłem taką taśmę o identycznym numerze i na allegro w okazyjnej cenie. i moje pytanie jest takie czy po mogę wymienić tylko ten element? http://allegro.pl/tasma-pod-kierownice-3c0959653-vw-passat-b6-05-10-i5354873679.html czy muszę kupić go razem z modułem? który u mnie prawdopodobnie jest sprawny. czy po wymianie samej taśmy trzeba programować coś w komputerze czy wystarczy usunąć błąd poduszki? kolega @zielas mi już rozjaśnił sprawę na priva, jeszcze raz dziękuję za pomoc i zamieszczam jego wiadomość jak by komuś miało się przydać @basel: Nic nie musisz programowac, wymieniasz samą tasmę bez modulu i pająka. Jak zdejmiesz klemę przed odpięciem wiązki poduszki to nie zapali blad airbag. Zwoć uwage czy nie masz przypadkiem literki B na koncu numeru zwijaka bo 2006 byla zmiana i jest inna wtyczka. Zwijak robi dwa pelne obroty w lewo i w prawo wiec ustaw kola prosto i sprawdz przed zamontowaniem bo uzywka przed zdjeciem z auta mogla miec kola skrecone i rozerwie tasme.
  4. koledzy mam jeszcze pytanko bo zabrałem się za wymianę tej taśmy i właśnie zamierzam ją zamówić na allegro. czy wymieniając tą taśmę muszę taż wymienić moduł?? czy po wymianie trzeba przeprogramować komputer czy wystarczy skasować błąd poduszki? sama taśma z rozbitego sprzedawca zapewnia że sprawna kosztuje 25zł z przesyłką, numer na nalepce się zgadza.
  5. @zielas: dziękuję w takim razie przyszłym tygodniu się za to zabieram
  6. znalazłem tylko taki filmik: czy w passacie procedura wygląda tak samo?
  7. witam ma ktoś obrazkową instrukcję jak wymienić zwijak (taśmę) airbag Passacie b6?
  8. Witam. Wczoraj nagle przestały działać mi przyciski od kierownicy wielofunkcyjnej, nie działa też ich podświetlanie ani klakson. Sprawdziłem bezpieczniki i są w porządku ale jak przy nich grzebałem i zaglądałem pod fotel to zapaliła się także kontrolka Airbag Fault. Przeszukałem forum ale nie znalazłem podobnego wątku. Bardzo proszę o pomoc co może być przyczyną awarii i jak to naprawić?
  9. bardzo proszę o pomoc. ponieważ pod tą listwą zauważyłem małe parchy z rdzą i chce je jak najszybciej usunąć
  10. czyli da się tą listwę jakoś zdemontować a potem bezpiecznie założyć?? proszę o jakąś instrukcję jak to zrobić by nie uszkodzić
  11. byłem oglądać parę golfów z fachowcami i prawda jest taka że znaleźć dobry egzemplarz jest bardzo ciężko. każdemu coś dolega i każdy sprzedawca wielce zdziwiony. oglądałem też dwie alfy jedna naprawdę ładna i nieoszukiwana do zrobienia tylko rozrząd natomiast druga to jakaś masakra niby piękna sprzedawca wielce zapewniał a jak zajechałem obejrzeć prawie 200km to okazał sie totalny złom. bita z każdej strony i jeszcze cham sie śmieje w twarz i wciska kity aż nie miło. nic tylko takiemu po mordzie dać. chyba jednak skłonie się w kierunki alfy są młodsze o kilka lat i przebiegi też mniejsze no i żonie się bardziej podoba
  12. zastanawiam się nad wyborem samochodu między dwoma podanymi w temacie. co do golfa zniechęcają mnie jego ogromne przebiegi a co do alfy jej rzekoma awaryjność i drogie części. kwota jaką dysponuje to około 12-13 tys zł. co waszym zdaniem jest lepszym wyborem i jakie są ku temu powody, z góry dziękuje za dyskusję i pomoc. autem będzie jeździć kobieta.
  13. ten cały davosdavos to jakiś handlarz albo niewiadomo kto, widać to po jego postach na tej i poprzedniej stronie. admin powinien mu dać warna albo najlepiej odrazu bana za tak nachalne reklamy.
  14. Panowie ja już nie wiem. rozkręciłem wszystko jeszcze raz postukałem, popukałem skręciłem, odłączyłem akumlator na chwilkę i zaczęło działać. wszystko pogasło. nie wiem czym dzisiejszy zabieg różnił się od poprzedniego według mnie niczym ale ważne że działa
  15. sergiuszm 1. tak śruba kręci sie w obu kierunkach 2. silniczek działa, na wyciągniętej przekładni i podłączonej normalnie to co wchodzi w część metalową się kręci a jak złoże wszystko do kupy to nie zaciąga hamulca. 3 niestety nie mam VAG żeby to sprawdzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności