Jericho Zgłoś #321 Napisano 8 Marca 2010 Nie wentylatory nie działały, ale mnie zastanawia dlaczego ten błąd tego czujnika dotyczył deski rozdzielczej a nie silnika? Sory ale pomylilem Cie z Ebirah Pytanie o wentylatory nie mialo byc do Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #322 Napisano 9 Marca 2010 Ponawiam pytanie ? Może być w końcu czujnik daje sygnał do ECU. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #323 Napisano 28 Marca 2010 U mnie sprawa wygląda tak: na zegarach temp 90 stopni czasem ciutkę więcej. Temp rośnie tak jak powinna. Po podłączeniu pod VAGa w zakładce "Engine.... Bloki pomiarowe..." program zczytuje temp niższą. Dziś na desce miałem 90 stopni na Vagu 78, innym razem 84. Według mojego rozumowania to uszkodzony czujnik temp. -fałszuje pomiar do sterownika. Wymianiać czujnik na nowy? Czy może być inna przyczyna tej różnicy temp? Na Vag-u żadnych błędów odnośnie czujnika. Czasem coś o EGR wysokczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #324 Napisano 28 Marca 2010 Nie sugeruj się wskazaniem na blacie bo on w zakresie od 70* do 90* jest tak dokładny jak góral przepowiadający pogode. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #325 Napisano 29 Marca 2010 Czytając wypowiedzi innych użytkowników w podobnych tematach to temperatura na liczniku jest bardzo zbliżona to temp na VAGu +/- 2 stopnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #326 Napisano 29 Marca 2010 Czytając wypowiedzi innych użytkowników w podobnych tematach to temperatura na liczniku jest bardzo zbliżona to temp na VAGu +/- 2 stopnie.Słuchaj Karola temp. na blacie zawsze się różni od wskazań VAGa. Temp. na vagu jest zawsze tą dokładniejszą. Jeśli vag nie wskazuje uszkodzenia czujnika to nie szukaj dziury w całym. A jeśli już ci coś nie gra z temp. w aucie to sugerowałbym wymianę termostatu gdyż to on jest odpowiedzialny w zbyt dużej różnicy temperatur. 78 st to zbyt niska temperatura jak na rozgrzany silnik, 84 st. to minimum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #327 Napisano 29 Marca 2010 Czytając wypowiedzi innych użytkowników w podobnych tematach to temperatura na liczniku jest bardzo zbliżona to temp na VAGu +/- 2 stopnie. Kolego nie wprowadzaj w błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukbart Zgłoś #328 Napisano 29 Marca 2010 Witam mam pytaniko, tzn wskażnik temperatury silnika wskazuje mi raz z około 90 stopni C, a za chwile wskaznik spadnie prawie ze na sam dół. Wydaje mi sie ze jest do wymiany czujnik temperatury, ale czy napewno?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #329 Napisano 29 Marca 2010 Na 100% to czujnik padnięty miałem identyczną sytuację zakupiłem zielony i wszystko gra a był czarny.Wymieniaj nie zastanawiaj się .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #330 Napisano 29 Marca 2010 Witam mam pytaniko, tzn wskażnik temperatury silnika wskazuje mi raz z około 90 stopni C, a za chwile wskaznik spadnie prawie ze na sam dół. Wydaje mi sie ze jest do wymiany czujnik temperatury, ale czy napewno?? Na początek wymień czujnik,nie jest drogi Jeżeli to nie pomoże to będziemy dalej myśleć. Pzdr. ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:18 ---------- Na 100% to czujnik padnięty miałem identyczną sytuację zakupiłem zielony i wszystko gra a był czarny.Wymieniaj nie zastanawiaj się .Pozdrawiam. Nie każdy ma te same parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukbart Zgłoś #331 Napisano 29 Marca 2010 Dzięki za podpowiedz. wiecie moze dokładnie w którym miejscu jest ten czujnik w moim pasku. 1.9 tdi 110koników i AFN - synchro z 1998roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #332 Napisano 29 Marca 2010 z prawej str jak patrzysz na silnik na plastikowym kruccu za pompą wtryskową 4 cyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majster121 Zgłoś #333 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Podpinam się pod temat. Przeszukiwałem forum ponieważ zauważyłem że mój pasek pali sporo benzyny (przesadnie dużo) jak wleje 15l to na 1-2 miesiące mi starczy a naprawdę mało jeżdżę i benzyne mam tylko na odpalenie i ewentualnie żeby przejechać kawałek. Na benzynie okropnie kopci i mocno czuć spaliny. LPG mam pierwszej generacji i zrobiłem odcięcie pompy paliwa po załączeniu gazu na przekaźniku. Na LPG mieszczę się w 10l na moich wiejskich drogach. Srawdziłem czujniki temperatury na wężach i z pomiarów wyszło: czarny umieszczony na spodzie węża który idzie do pompy chłodziwa ma 1,14k ohm, niebieski na wężu do chłodnicy ma pow. 800 ohm a czerwony co siedzi obok niebieskiego pokazuje zwarcie. Czy to zwarcie oznacza że czujnik jest do wymiany i to przez niego dużo pali benzyny? Podkreślę tylko że samochód godzinę wcześniej był w krótkiej trasie a na dworzu temp. poniżej 10 stopni. Edytowane 6 Maja 2010 przez majster121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #334 Napisano 6 Maja 2010 Podpinam się pod temat. Przeszukiwałem forum ponieważ zauważyłem że mój pasek pali sporo benzyny (przesadnie dużo) jak wleje 15l to na 1-2 miesiące mi starczy a naprawdę mało jeżdżę i benzyne mam tylko na odpalenie i ewentualnie żeby przejechać kawałek. Na benzynie okropnie kopci i mocno czuć spaliny. LPG mam pierwszej generacji i zrobiłem odcięcie pompy paliwa po załączeniu gazu na przekaźniku. Na LPG mieszczę się w 10l na moich wiejskich drogach. Srawdziłem czujniki temperatury na wężach i z pomiarów wyszło: czarny umieszczony na spodzie węża który idzie do pompy chłodziwa ma 1,14k ohm, niebieski na wężu do chłodnicy ma pow. 800 ohm a czerwony co siedzi obok niebieskiego pokazuje zwarcie. Czy to zwarcie oznacza że czujnik jest do wymiany i to przez niego dużo pali benzyny? Podkreślę tylko że samochód godzinę wcześniej był w krótkiej trasie a na dworzu temp. poniżej 10 stopni. B3 to nie B5, wiec chyba dzialy pomyliles. Na wieksze spalanie w benie wplywa tez walnieta sonda lambda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #335 Napisano 1 Lipca 2010 Witam! 3 dni temu wymieniłem czujnik z czarnego na zielnony, od tego czasu spadło ciut spalanie, ale... zdaje mi się że silnik głośniej pracuje i zrobił się z niego muł do 2000 obr/min. Czy u Was po wymianie też się takie coś działo? Powyżej 2tyś turbo ładnie dmucha, ale do tej wartości jakoś nic nie daje wciskanie gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #336 Napisano 2 Lipca 2010 Ja czujnik wymieniłem jakieś 2 tyg. temu i u mnie skończył się problem z kopceniem przy odpalaniu, spadło spalanie, auto lepiej reaguje na gaz i jest dynamiczniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #337 Napisano 2 Lipca 2010 Witam! 3 dni temu wymieniłem czujnik z czarnego na zielnony, od tego czasu spadło ciut spalanie, ale... zdaje mi się że silnik głośniej pracuje i zrobił się z niego muł do 2000 obr/min. Czy u Was po wymianie też się takie coś działo? Powyżej 2tyś turbo ładnie dmucha, ale do tej wartości jakoś nic nie daje wciskanie gazu. Przeważnie pomiędzy kolorami jest różnica bo czujniki mają nieco inne wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #338 Napisano 2 Lipca 2010 No ale z tego co wyczytałem to stosuje się teraz te zielone zamiast czarnych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #339 Napisano 5 Lipca 2010 No ale z tego co wyczytałem to stosuje się teraz te zielone zamiast czarnych? Zgadza sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #340 Napisano 5 Lipca 2010 No ale z tego co wyczytałem to stosuje się teraz te zielone zamiast czarnych? Tak,wszystko pasuje-ale nie wszystkie zielone są takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach