p@wel
-
Liczba zawartości
153 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O p@wel
- Urodziny 20.07.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
-
Rok produkcji
2009
-
Witam, mam podobny problem z golfem 1.8 75 KM AAM. Średnio co 3 dni obroty na benzynie zaczynają mocno falować tak, że silnik gaśnie lub nierówno pracuje tak jakby brakowało mu paliwa - ogólnie brak mocy. Po przełączeniu na LPG jest ok - idzie pełną mocą. Wtedy pomaga odpięcie akumulatora na kilkanaście minut i silnik ponownie idealnie pracuje na PB - i tak w kółko. Proszę o podpowiedź gdzie może tkwić problem? LPG w aucie od 8 lat. Problem występuje od około 2 tygodni.
-
Czy ktoś z szanownych kolegów zajmuje się instalacjami alarmowymi ? Jestem winny przysługę sąsiadowi i chciałbym rozłożyć mu instalację alarmową. Potrzebuje doradztwa w temacie rozplanowania i doboru odpowiedniego osprzętu.
-
dlatego trzeba szukać wiązek ze swoje rocznika u mnie z CAN-ami sytuacja wygląda tak ( roczniki po 2008) can low - can hig to liliowo biały - liliowo czerwony
-
Również ruszam z przeróbką instalacji w swoim samochodzie, to co ustaliłem to mój komfort obsługuje 4 szyby elektryczne, na oku mam kompletne tylne blachy z rocznika 2008 mój to 2009 czy będą pasować pod względem elektrycznym ? Czy konieczna jest wymiana wiązki elektrycznej w drzwiach przednich kierowcy ? Pomocny byłby schemat elektryczny także jeżeli ktoś chciałby się podzielić byłoby łatwiej. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Więc powiem co udało mi się ustalić ( dla na innych rozważających taką modyfikację). Informację głównie uzyskane dzięki uprzejmości jednego z kolegów na forum "Hrabia Michał " - podstawa to moduł komfortu, musi obsługiwać 4 szyby w przeciwnym wypadku wymiana i kodowanie imo co nie jest proste dla przeciętniaka - kolejna rzecz to znalezienie napędów szyb wraz z wiązkami przewodów ( okazuje się, że w naszym modelu B6 w zależności od rocznika sposób komunikacji z modułem komfortu może być różny i najlepiej mieć kompletne boczki z tego samego rocznika) - do słupków należy doprowadzić zasilanie +12 ze skrzynki bezpiecznikowej - w drzwiach kierowcy należy wymienić wiązkę przewodów na taką ze sterowania na 4 szyby - na koniec kodowanie - dodatkowo w kosztach znajdą się: 2x tapicerka z przełącznikami na el. szyby tył oraz przedni panel na wszystkie el.szyby.
-
Różnica jest tylko w silniku 2.0 (CBDC) - 110 KM - tu dół silnika jest na pompie z 1.9 TDI.
-
odrazu sprawdziłem, nie ma
-
No właśnie chodzi o to, że po zdjęciu kapturka ukazała mi się zamiast bębenka zaślepka! Poprzedni właściciel albo wymienił drzwi na angielskie i nie przełożył wkładki albo celowo bębenek usunął.
-
Koledzy, ja w samochodzie mam tylko zaślepki ( takie auto już kupiłem ), jak mam się zabezpieczyć na wypadek padnięcia aku ? Czy tylko zakup nowej wkładki ( dość kosztowne ) czy ewentualnie jest możliwość wyprowadzenia zasilania do zamka aby otworzyć go np. baterią 9V?
-
Metodą małych prób, tzn ustawienie 0,0 nie musi być tym najlepszym. W poprzednim aucie regulując kąt synchronizacji obserwowałem spalanie na biegu jałowym oraz korekcje na pompkach. Najlepszym ustawieniem było uzyskanie najmniejszego spalania 0,4l/h oraz zbliżonych wartości na pompkach. Auto wtedy odpalało z półobrotu a praca silnika była zdecydowanie cichsza. Kąt regulowałem na rozgrzanym silniku.
-
Koledzy, czy problem wałka dotyczy również pomp montowanych w silnikach 110 KM CR ? Z tego co wiem to pompy do 110 są inne niż w wersji 140(170) KM.
-
Koledzy, staję przed kryciem dachu, opcjonalnie mam trzy warianty do wyboru: blacho-dachówka, dachówka ceramiczna, dachówka betonowa. Co polecacie zakładać ?
-
Witam, poszukuje nr listew chrom w zderzak tylny do passata b6 kombi. Z góry dziękuje
-
Wrzuci ktoś mi felgi R16 z fotki na passata b6 kombi ?
-
Tak też zrobiłem, piach wybrany i zagęszczany jak należy. Wykonałem test za pomocą pręta fi 12, w pomieszczeniu gdzie była lana woda pręt sam wpada w piasek, w pomieszczeniach gdzie zagęściłem zgodnie ze sztuką pręta udało się wsadzić ( przy pomocy siły ) tylko na kilka cm.
-
Zagęszczanie piasku w ścianach fundamentowych. Ściany fundamentowe wysokość 1,4m. Miały być zasypywane piaskiem warstwami co 30cm i każdorazowo zagęszczane. Opiekę nad budową sprawuje teść który jest na miejscu. Wbrew moim ustaleniom w celach idiotycznych oszczędności postanowił on w fundamenty wsypać jednorazowo piachu na wysokość ok 1m twierdząc że poleje się wodą i będzie dobrze a następnie drugą i ostatnią warstwę. Panowie w przyszłym tygodniu chcieli zlewać chudziaka oczywiście powiedziałem, że nie ma takiej opcji. Może ktoś z kolegów podpowie w jaki sposób rozwiązać sytuację ? Czy mają wybierać ten piach spowrotem ? Czy teraz lać wodę i klepać przez najbliższe dni a zalanie chudziaka odłożyć na przyszły rok ? Obecnie pisaku jest wsypane około 1 m więc do tego dojdzie jeszcze min. warstwa 40cm. Obawiam się że nieubity prawidłowo piasek usiądzie a razem z nim chudziak.