jelon111 Zgłoś #381 Napisano 27 Sierpnia 2010 dzięki za info, wymieniam czujnik w przyszłym tygodniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOMITAL Zgłoś #382 Napisano 27 Sierpnia 2010 Witam. Ja narazie znalazłem czujnik ,wyjąłem przeczyściłem szmatką popsikałem sprajem do styków elektrysznych styki i narazie jest prawidłowo. W razie gdy sytuacja z czujnikiem się powtórzy to odrazu czujnik wymieniam.Wielkie dzięki wszystkim za podpowiedzi i pozdrawiam.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #383 Napisano 28 Sierpnia 2010 A kolega ma ten czujnik w wężu od chłodnicy ? Dobrze widzę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batsap Zgłoś #384 Napisano 30 Sierpnia 2010 Ręce już mi opadają, na początku było tak że temperatura dochodziła do 70 i to było wszystko, wymieniłem termostat ( VERNET ) i miałem spokój tzn temperatura na blacie ładnie na środku czyli 90. Jakiś czas temu zauważyłem że temperatura na zegarze podnosi się bardzo wolno, dochodzi do 60 i koniec, czasami dopiero po przejechaniu kilku kilometrów ledwo drgnie. Ponieważ posiadałem nowy czujnik G2/G62(zielony ) postanowiłem wymienić w ciemno bez podpinania VAG-a,roboty raptem na 10 min.niestety dalej to samo i tu pytanie, czy jest możliwe że po pół roku znów padł termostat ? Gdzie szukać przyczyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #385 Napisano 30 Sierpnia 2010 czy jest możliwe że po pół roku znów padł termostat ? Tak - jak najbardziej. Nieraz juz było na forum, że dopiero trzeci termostat był dobry Kup teraz WAHLER-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #386 Napisano 30 Sierpnia 2010 Vernet-i wszystko jasne, szkoda kasy na ten wyrób termostato-podobny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #387 Napisano 31 Sierpnia 2010 Vernet to mega padaka, Wahlery sa niby lepsze, aczkolwiek moj trzyma jakies 86 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #388 Napisano 1 Września 2010 (edytowane) Witam wszystkich, podepnę się pod temacik. Przeszukałem troszkę forum i nadal mam pustkę, potrzebuje informacji gdzie w moim motorze czyli ATJ znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzacej, czy jest on tak jak w modelu AJM umiejscowiony w trujniku (bądż jego okolicach) przyczepionym do bloku silnika? Był bym wdzieczny za foto. no i oczywiście kolor, etka pokazuje dwa zielony i niebieski, nie wiem czym mam sie sugerowac podczas jego zakupu kolorem? kupic taki jak jest w silniku? thx za odpowiedz, pozdraVWiam dodam jeszcze czy zdiagnozowałem go dobrze, na ostygniętym silniku podlaczylem vaga i temperatura paliwa byla cos około 10 C, temperatura powietrza (odczytana z fis'a) 7 C a temperatura cieczy koło 18C, natomiast na rozgrzanym silniku (mam problem z termostatem wiec go nie dogrzewa) na desce bylo 80 C a na vagu 70C czy na tej podstawie mozna stwierdzic ze czujnik do wymiany ?? Edytowane 1 Września 2010 przez danieldyla nowe info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piorunek Zgłoś #389 Napisano 1 Września 2010 Mam pytanie do was. Po paru godzinach jak postoi samochód słabo pali. Czy ciepły czy zimny słabo. Pompa paliwowa sprawna. Czy może być przyczyną czyjnik temp. silnika ? Mechanik powiedział, żeby odłączyć owy czyjnik i wtedy zobaczyć. Jak widać, na razie pada ciagle deszcz i nie mam kiedy tego zrobić. Co wy o tym sądzicie ? Czy też przyczyną może być zle założenie kołnierza uszczelniającego pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #390 Napisano 1 Września 2010 Witam wszystkich, podepnę się pod temacik. Przeszukałem troszkę forum i nadal mam pustkę, potrzebuje informacji gdzie w moim motorze czyli ATJ znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzacej, czy jest on tak jak w modelu AJM umiejscowiony w trujniku (bądż jego okolicach) przyczepionym do bloku silnika? Był bym wdzieczny za foto. no i oczywiście kolor, etka pokazuje dwa zielony i niebieski, nie wiem czym mam sie sugerowac podczas jego zakupu kolorem? kupic taki jak jest w silniku? thx za odpowiedz, pozdraVWiam dodam jeszcze czy zdiagnozowałem go dobrze, na ostygniętym silniku podlaczylem vaga i temperatura paliwa byla cos około 10 C, temperatura powietrza (odczytana z fis'a) 7 C a temperatura cieczy koło 18C, natomiast na rozgrzanym silniku (mam problem z termostatem wiec go nie dogrzewa) na desce bylo 80 C a na vagu 70C czy na tej podstawie mozna stwierdzic ze czujnik do wymiany ?? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=43526&highlight=czujnik+temperatury+ATJ Mam pytanie do was. Po paru godzinach jak postoi samochód słabo pali. Czy ciepły czy zimny słabo. Pompa paliwowa sprawna. Czy może być przyczyną czyjnik temp. silnika ? Mechanik powiedział, żeby odłączyć owy czyjnik i wtedy zobaczyć. Jak widać, na razie pada ciagle deszcz i nie mam kiedy tego zrobić. Co wy o tym sądzicie ? Czy też przyczyną może być zle założenie kołnierza uszczelniającego pompy ? Może to być spowodowane niesprawnym czujnikiem-w końcu daje sygnał do ECU.Może to być także przepływomierz itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #391 Napisano 1 Września 2010 Ten link o ile się nie mylę dotyczy czujnika temperatury w kolektorze dolotowym, a ja potrzebuje czujnik temperatury płynu chłodniczego. jedno z drugim ma mało wspólnego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #392 Napisano 1 Września 2010 Ten link o ile się nie mylę dotyczy czujnika temperatury w kolektorze dolotowym, a ja potrzebuje czujnik temperatury płynu chłodniczego. jedno z drugim ma mało wspólnego ... Fakt Złego linka zapodałem... A z racji tego że ETKI niemam: http://www.a6klub.pl/a6-c5-ajm-czujnik-temperatury-wody-vt12031.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian30snk Zgłoś #393 Napisano 2 Września 2010 witam koledzy własnie mam taki sam problem z tym czujnikiem podpinalem go do kompa i wyskoczyl mi błąd czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) mam passata B5 FL 2001 roku 2.5 tdi V6 150 koni jak wiecie gdzie sie znajduje to prosze o pomoc z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #394 Napisano 2 Września 2010 witam koledzy własnie mam taki sam problem z tym czujnikiem podpinalem go do kompa i wyskoczyl mi błąd czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) mam passata B5 FL 2001 roku 2.5 tdi V6 150 koni jak wiecie gdzie sie znajduje to prosze o pomoc z góry dziekuje Poniżej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #395 Napisano 17 Września 2010 (edytowane) witam zamieniłem ostatnio ten czujnik chyba G62 zielony na zamiennik wydawało się dobrej firmy FEBI oto moje uwagi na oryginalnym pokazywało 88 stopni(jak działał) a na Febi pokazuje 95 stopni.Sprawdziłem na zimnym temperatura otoczenia 12.5 stopnia większość czujników pokazuje taką wartość ale ten Febi pokazuje 18 stopni czyli zawyża ....Czy tak jest z zamiennikami że nie pokazują jak trzeba?Wie może ktoś czy to dla ECU będzie jakaś różnica jak czujnik będzie pokazywał o te parę stopni więcej niż jest w rzeczywistości?może nawet chyba lepiej że pokazuje że jest silnik bardziej dogrzany hmm _scalone Edytowane 17 Września 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #396 Napisano 23 Września 2010 może ktoś spotkał się z problemem moje paszczaka że tak głosno twardo chodzi. otóż co mi się przypomniało to to że zaczeło się to dziać w okolicach momentu kiedy padł czujnik temp. zanizał wartości. opis problemu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=80193&page=2 o co mi teraz chodzi moze jest jakos uszkodzony ten nowy czujnik. wiadomo nowe nie znaczy dobre. temp na vagu jest ok i ta do ECu i ta na liczniki. jest mozliwosc ze jest on jakos uszkodzony i ze silnik sie tak zachwouje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #397 Napisano 18 Października 2010 mam podobny problem ze wydaje mi się ze mam uszkodzony czujnik temp. Wskazania na liczniku i na VAGu jednakowe, trzyma 90 po osiągnięciu temp. roboczej, na VAGu nie pokazuje błędu. Ale dziś rano przy temp -3 kontrolka świec nie pokazała grzania świec, nie pstryknął też przekaźnik i po odpaleniu auta chmura siwego dymu i nierówna praca silnika. Zdjąłem kostkę z tego czujnika i świece zaczęły grzać. Czy to może być objaw uszkodzonego czujnika temp? Wiadomo że on ma w sobie dwa układy, jeden do wskazań na licznika a drugi dla sygnału dla ECU i ten układ odpowiedzialny za sygnał do ECU może jest uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #398 Napisano 18 Października 2010 ja tak właśnie miałem ale był komunikat na vagu o uszkodzeniu czujnika. ale objawy czujnikowe:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #399 Napisano 26 Października 2010 dzisiaj podpinałem kompa pod pasia i wyskoczył błąd właśnie G62. czy jest możliwe żeby po pół roku się zepsuł ;/ przecież nie będę tego w takim tempie wymieniał;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #400 Napisano 26 Października 2010 dzisiaj podpinałem kompa pod pasia i wyskoczył błąd właśnie G62. czy jest możliwe żeby po pół roku się zepsuł ;/ przecież nie będę tego w takim tempie wymieniał;/ Jest to jak najbardziej możliwe-zależy na jakie wykonanie trafisz.Znajomy elektryk zawsze powtarzał mi żebym kupował jedynie oryginalny czujnik bo z podróbami właśnie tak jest... :hmm kupiłem zamiennik i jak narazie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach