Skocz do zawartości

rafal28

  • Liczba zawartości

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafal28

  • Urodziny 28.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zakopane

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. miałem to samo u siebie błąd 1222 (g180) prawej strony pasażera . za nic nie mogłem się pozbyć lampki airbag z fisu więc zrobiłem tak : na allegro kupiłem u tego pana http://allegro.pl/czujnik-uderzeniowy-vw-passat-b5-96-05r-6q0909606-i4469100179.html ten czujnik za 20 zł z wymieniłem go z oryginalnym który miałem i błędy nadal się świeciły ale jak skasowałem za pomocą interfejsu to już kontrolka mi się nie świeci :-) jeżeli chodzi o Twoje pytanie to ważny jest punkt 1 i 2 ja na białej naklejce miałem inne oznaczenia a działa i nic nie trzeba programować .....najlepiej podjechać z laptopem na szrot odkręcić fotel pasażera położyć go za tylnim fotelem kierowcy nie trzeba odkręcać czy odpinać żadnych przewodów potem odpiąć akumulator dobrać się do wykładziny od tylnego fotela aż ukaże się czujnik który jest pod wykładziną potem wymiana i testowanie (kasowanie błędów) ok.....15 minut pracy
  2. mój przetrwał zimę więc jeszcze pochodzi oryginalny varta z 2004r
  3. miałem to samo i komunikat -ten czujnik to dwa w jednym jeden podaje na zegary a drugi do ecu nie kupuj zamiennika bo zawyzaja ory na allegro od skody 55zł zielony
  4. powiem tak kupiłem 2 komplety na allegro OSRAM Night Breaker +90% i myślałem fajnie świecą ale pewnie krótko no i do dziś nie spaliła się żadna żarówka a założyłem je do auta 20 stycznia.
  5. może coś z pompowtryskami u mnie dymił po zapaleniu nawet jak był ciepły ale dwa miesiące temu zalałem pierwszy raz STP i jak ręką odjął
  6. raczej nie ...od pompek się nagrzewa i często dochodzi do 80 stopni a jak widać po logu system chłodzący działa
  7. ja nie wiem bo wymieniłem filtr przy wlaniu stp ale od tego czasu przestał całkowicie dymić czy to rano czy jak nagrzany a wcześniej dymił mi nawet jak był nagrzany po 10 minutach zapalam silnik i znów dymek teraz nic nie ma...
  8. witam nie wiem jak zachowuje się taki czujnik a wydaje mi się że coś jest nie tak chodzi o to że rano pokazuje wartości takie jak czujnik ciśnienia atmosferycznego(ten w ecu) a jak włacze silnik to pokazuje troche niżej a jak go wyjme z rury dolotowej to nic się nie zmienia we wskazaniach tego czujnika ciągle pokazuje niższą wartość niż czujnik wysokości w ecu.vag nie pokazuje żadnych błędów czy ma ktoś opis rezystancji tego czujnika?
  9. ja zalałem stp bo mi bipy na trzech pompowtryskach podchodziły na 20 i z tego co zauważyłem to poprawiło się od 5 do 11 punktów na ostatnim miałem 20 a mam 9 co do spalania to bez zmian zauwazyłem że przestał mi dymić rano (zawsze widziałem dym przez 5 sekund teraz go nie ma) ps. tankuje tylko bp ultmiate czasem verve na orlenie a mimo to przez niecałe dwa lata bipy pompek pogorszyły się dwukrotnie z niezłych na średnie niestety
  10. nie chciało mi się odkręcać tego górnego plastiku ale może coś zobaczysz na zdjęciach...no węże trzeba jakieś firmowo pokręcone szukać żeby się nigdzie nie zginały .... http://img84.imageshack.us/img84/8131/imgp1768j.jpg http://img521.imageshack.us/img521/8869/imgp1771.jpg http://img214.imageshack.us/img214/7029/imgp1769n.jpg http://img84.imageshack.us/img84/2070/imgp1773w.jpg
  11. postaram się zrobić fotkę -separator jest dokładnie pod plastikiem od filtra powietrza ale tym który nie zdejmujemy przy wymianie filtra węże mam z mercedesa fajnie się ułożyły ale mam problem bo albo zmienię wąż albo wytnę dziurę w obudowie osłony silnika
  12. no i zamontowałem separator z lublina na razie mam problem z wężem gumowym więc jeżdzę bez plastikowej pokrywy silnika ale jak znajdę fajny wąż to będzie super w każdym razie po 100 km nazbierało mi się może ze 3 duże czrne krople które prawie nie widać w butelce....a co do samego kolektora to naczytałem się opinii jak to się strasznie tam zasyfia itp no więc zdecydowałem się tam zaglądnąć ale w sumie nie było po co może milimetr nagaru był ale przynajmniej teraz już wiem....dodam że po rurach mi nieźle ciekło i egr miałem zasyfiony więc mnie trochę zdziwiło że w kolektorze nie było syfu
  13. witam zamieniłem ostatnio ten czujnik chyba G62 zielony na zamiennik wydawało się dobrej firmy FEBI oto moje uwagi na oryginalnym pokazywało 88 stopni(jak działał) a na Febi pokazuje 95 stopni.Sprawdziłem na zimnym temperatura otoczenia 12.5 stopnia większość czujników pokazuje taką wartość ale ten Febi pokazuje 18 stopni czyli zawyża ....Czy tak jest z zamiennikami że nie pokazują jak trzeba?Wie może ktoś czy to dla ECU będzie jakaś różnica jak czujnik będzie pokazywał o te parę stopni więcej niż jest w rzeczywistości?może nawet chyba lepiej że pokazuje że jest silnik bardziej dogrzany hmm _scalone
  14. zaślepka z trzema otworami z allegro totalnie się nie sprawdziła już na pierwszy rzut przy montażu widać że te trzy otwory to prawie srednica rurki wtłaczającej spaliny a do tego być może tylko mi się trafiła taka zaślepka ale musiałem podpiłować otwory na śruby bo nie bardzo pasowały...po logach widzę że jest tak samo jak przed częściowym zaślepieniem więc jeśli ktoś się zdecyduje to lepiej kupić całą zaślepkę i ewentualnie w niej wywierdzić jeden mały otór zamiast trzech ...itp na razie w związku z niepowodzeniem z blaszką jezdze na zaślepionym wężyku i na razie nie wywala błędów ale jeszcze za wcześnie na ocenę ps. wywala błędy na komputerze a szkoda bo auto od dołu lepiej idzie...
  15. najlepiej jeździć na AUTO i po problemie a w złą pogodę szyby nie parują:manga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności