Skocz do zawartości

Rosa

  • Zawartość

    1950
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rosa

  • Urodziny 11.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    OLSZTYN

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Dymi na zimnym

    może być parę przyczyn ... po pierwsze sprawdź turbo... rura przed intercoolerem odepnij ... odpal auto i zobacz czy nie pluje olejem. Jak dolot czysty to odepnij wydech z turbo i sprawdź to samo ..... czy suche turbo i czy nie pluje olejem do wydechu na odpalonym. Jak w dolocie i wydechu będzie sucho będziemy szukać dalej. Eliminuj po kolei zaczynając od najprostszych rzeczy....
  2. dawajcie fotki , pierwszyraz chyba w tym roku nie mogłęm być to chociaż oglądając fotki sobie odbije
  3. jedź podziękuj ch*wi za dodatkowy wydatek ...
  4. ewenmtualnie krecisz przod gwintem do gory ... tez pomaga
  5. stare dobre czasy ..... już od jakiegoś czasu mało kto przyjeżdża ... w sumie to nikt nie przyjeżdża
  6. nigdzie .... chyba , że się coś otworzyło ostatnimi czasy. Trzeba szukać "wysyłkowo" ...
  7. i jaka diagnoza ? skręcenie tylko czy coś więcej ?
  8. też o nim słyszałem. Jak ja miałem problem rozmawiałem z tą firmą. Ogólne wrażenie bardzo złe. Rozmowa wyglądała tak , że przyjedź, zostaw samochód , my rozbierzemy i powiemy co jest ale to na pewno nie będzie mniej niż 2 tysiące. Gdzie ja wiedziałem co jest bo to była typowa usterka biegu wstecznego. (Wypadający bieg) Nie wiem jak teraz podchodzi do klienta ale po rozmowie z nim to normalnie "scyzoryk się otwierał w kieszeni" Typowy janusz aby tylko naciągnąć na kasę ... Co do fachowości to nie wiem jak robi bo nie zostawiłem jemu fury ...
  9. no to masz już odpowiedź przeważnie takie "sieciówki' to o kant dupy ..
  10. to zapytaj się przy okazji jak możesz ile kosztuje malowanie całej fory w tym samym kolorze (odnowienie lakieru)
×