Skocz do zawartości

marcink

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcink

  • Urodziny 15.10.1971

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrków Tryb.

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Termostat dziś wymieniony. I wszystko wróciło do normy. Temperatura rośnie tak jak powinna. Dzięki za podpowiedzi.
  2. A jeśli mam takie wartość mierzone rano przy temp. zew. 0 stopni i na zimnym silniku : Paliwo 8,1 Powietrze 3,6 Płyn chłodzący 4,5 ? To chyba czujnik G-62 ma sznasę być ok ?
  3. Czy mógłbym mieć do kolegów mających VAG-a prośbę? Znalazłem ciekawy link : http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=85489&page=2 Wycinek z tego: 1. Na zimnym niezapalonym silniku np. rano, najpierw sprawdzić czy G-62 nie jest uszkodzony, czyli czy dokładnie mierzy; a. VAG 01 / silnik/ 08 dokonać analizę grupy 007. Będą tam cztery kolumny 1. temperatura paliwa, 2.temp. oleju. 3. temp. powietrz w kolekt. dolocie, 4. temperatura płynu chłodzącego z tego czujnika, czyli G-62. Temperatury te po nocy / długim postoju / powinny sie zgadzać. b. zapisać odczyty i mozna też przy okazji zobaczyc jak nam działa czujnik G-2 ten co daje info dla potrzeb wskaznika na desce / zegary /, czyli idziemy w 17 / instruments / 08 i grupa 003 kolumna 1-sza. / czujnik G-2 / c. porównujemy wszystkie odczyty, powinny sie mniej wiecej zgadzać, można jeszcze poczytać z termometrów w piecyku, ale... 2. Odczyt G-62 i G-2 powinny byc identyczne na zimnym silniku, jesli NIE, to mamy którys uszkodzony, a który to wnioskujemy z analizy odczytu pozostałych temperatur. Prośba polega na sprawdzeniu rano ww. wartości i podanie jakie były. Mam problem z temperaturą płynu chłodzącego i chciałbym zweryfikować tą metodą swój czujnik. G-2 pokazauje mi na zimnym silniku 30 stopni, gdy G-62 np. 6,3 ( na dworze 0), Jak temperatura zaczyna rosnąć po odpaleniu to jak przekroczy 30 to G-2 też +- 0,5 stopnia do G-62 też tyle samo wskazuje. Niestety na obu w czasie jazdy czy postoju dochodzi do 77 maksymalnie i tyle trzyma w czasie jazdy , gdy na desce pokazuje 90 i stoi po środku caly czas. Dlatego prośba do kolegów z vagiem i sprawnym chłodzeniem czy zweryfikowaliby tę metodę i podali jak jest u nich i na zimnym silniku i w czasie jazdy ( czy na desce pokrywa się wskazanie z G-2) ?
  4. marcink

    Uruchomienie auta

    Rozrusznik ? Brak masy?
  5. Mam 1.9 TDI AHH 90 KM. Zawór EGR już brzęczy przy dodawaniu gazu. Podjechałem do serwisu VW z ciekawości zapytać o cenę i oczywiście szok cenowy - jak dużo, ale zastanawia mnie po tej wizycie jedna rzecz. Serwisant stwierdził,że do AHH jest wyglądem identyczny jak do AHU czy AFN zawór EGR ale jest w środku inny i musi być od AHH. Co tym sądzicie? Jak założę zawór od AFN czy AHU - będzie ok ? Marcin.
  6. Sprawdź zawieszenie - może być luz na jednym z górnych wahaczy.Tym najwyżej położonym. To bez kanału sprawdzisz.
  7. Kurcze, pomóżcie - też mam 4F9 i zero nadmuchu. Chodzi o dmuchawę za schowkiem pod filtrem przeciwpyłkowym czy wentylator chłodnicy? Różne wersje są na forum. Mam climatronica. Te dmuchawy są różne do wersji bez klimy, z manualną i climatronickiem? Jakie oznaczenia powinny być z Climatronickiem ?
  8. Cześć. Mam problem z grzaniem. Wczoraj po przekręceniu zapłonu - climatronic zamigał i napisy na panelu pojawiały się ok. Ale nawiew zaczał działać dopiero w czasie jazdy. dziś powtórka, ale nawiew nie działa w żadnym trybie. Ani klima , ani econ. Słychać jak się wsio przełącza, ale 0 nadmuchu na kratkach. Zrobiłem test i wychodzi dwa razy ten sam błąd - 4F9. Wiatrak chłodnicy i klimy chodzą- 0 odgłosów dodatkowych w ich pracy. Czyżby padł wiatrak nawiewu za schowkiem? Duże to koszty z wymianą ? Co innego mogłoby być? To miganie po przekręceniu zapłonu trwa ok 15-19 sekund, wszystkie cyfry są ósemkami, obok 88 wyskakuje E jak Error. Dobrze ,że szyba sucha - nie leje , nie pada.. Ale za kilka dni może być różnie.
  9. Zanim padło i jakie objawy były dla Was początkiem końca Waszego sprzęgła? Wymienialiście od razu z dwumasą czy tylko komplet sprzęgła?
  10. Możesz powiedzieć, na czym się skończyło? Hamuje Twój passek już OK czy dalej masz problem? Szukam rozwiązania identycznego przypadku u mnie. Mechanik twierdzi - krzywe tarcze ( 4 tys km przebiegu) , ale ja mam wątpliwości, bo zaczęło poszarpywać od razu jak odebrałem autko po wymianie lewej osłony zew. przegubu. Tak się zastanawiam nad czujnikiem abs czy jakiś syf-smar tam nie podszedł. Tylko nie wiem jak się zabrać za wyczyszczenie czujnika.
  11. Kuczi,bez kanału da się radę samemu wyczyścić czujniki ABS? Ciężko się na przodzie do nich dostać ? Przymierzam się. Ew. pytanko. Czy da się w celach testowych całkowicie odłączyć ABS? Mechanik mówi,że mam krzywe tarcze , a ja obstawiam,że mi zasyfił czujnik w lewym kole wymieniając mi osłonę zew. przegubu - przy kole. Objaw mam taki sam jak już ktoś inny opisał: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67228&highlight=dziwne+zachowanie+sie+auta+podczas+hamowania
  12. Zależy mi na tych czarnych oprawkach od tych żaróweczek fabrycznych. Chciałem wlutować w nie białe diody 12v 5mm z wbudowanym rezystorem .
  13. Czy komuś zostały może spalone, niepotrzebne, 4 żaróweczki VW - SEIM (symbol PA6-6) wraz z oprawkami i mógłby mi je sprezentować?
  14. Jakoś dziwnie. Prawy nawiew zaczął najpierw słabo świecić. Potem przestał. Potem w środkowym z prawej strony słabiej itd aż dziś słabo świeci mi tylko lewy nawiew. Góra słabiej. A w Piotrkowie w ASO wołają 22 zł. Bandytyzm. Chcę wlutować diody białe 12V. Tylko z diodami trzeba na polaryzację uważać..
  15. Ile oryginalnych żaróweczek w oprawie jest potrzebnych do wymiany całego podświetlenia we wszystkich nawiewach ? 8 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności