Skocz do zawartości

piorunek

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piorunek

  • Urodziny 25.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Augustów/Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Chciałbym u siebie w pasku zrobić przelotówke 2,5cala z kwasówki. Na allegro znalazłem takie coś... Co sądzicie o tym ? o tej firmie ? Czy namiary na sprawdzone warsztaty w Wawie ? http://allegro.pl/vw-passat-1-8t-1-9tdi-wydech-2-5-bsr-i1255504851.html
  2. WItam. Chciałbym się dowiedzieć jak nazywa sie przewód gumowy który wychodzi z dekla zaworów ( u góry przy grodzi ) . Na wolnych obrotach szarpie samochodem, a jak sie jedzie to stracił moc i głośno buczy turbo. Guma przedarta z jednej strony. To przyczyna tego może być ?
  3. Mam pytanie do was. Po paru godzinach jak postoi samochód słabo pali. Czy ciepły czy zimny słabo. Pompa paliwowa sprawna. Czy może być przyczyną czyjnik temp. silnika ? Mechanik powiedział, żeby odłączyć owy czyjnik i wtedy zobaczyć. Jak widać, na razie pada ciagle deszcz i nie mam kiedy tego zrobić. Co wy o tym sądzicie ? Czy też przyczyną może być zle założenie kołnierza uszczelniającego pompy ?
  4. Ja miałem taki sam przypadek. A mianowicie podczas jazdy skrzypiało na nierównościach. Okazało się, że to była poduszka nad amortyzatorem.
  5. DACHSTEINY mam juz od 12tys. km i powiem, że rewelka ! ostatnio kupiłem maxgear 2 wachacze bo jeszcze nie były zmieniane i masakra. po 100km juz waliły ! zmienione na DACHSTEIN i cisza
  6. Moim zdaniem sprawdź mocowanie klocków przód. Znaczy zmień druty które mocują klocki hamulcowe. Niby takie małe coś, ale u mnie tak waliły klocki przez nie. Założyłem nowe 31zł za 2szt. i elegancko
  7. piorunek

    Pomoc - powódź

    poleciała mała cegiełka na konto. trzymać się
  8. U mnie jakiś czas temu przy ostrej jeździe też sie zapaliła kontrolka EPC. Okazało się, że walnął czujnik obrotów wału korbowego. sprawdź to
  9. Tak jak pisałem to i zrobiłem. Wstawiłem 2wachacze DACHSTEIN. LEWY DOLNY TYLNY i PRAWY GÓRNY PRZEDNI. Zrobiłem 1tys. km ( polskie normalne drogi, czyli prosto i dziurawo ) Mam Opony 215/45/17 i jak na razie dają rade. Ciekawe jak dalej się potoczy... Będę pisał
  10. Myśle, że oryginal bo były sprowadzane z niemiec. zamówiłem dachstein i sie okaże co to za wynalazek...
  11. Teraz moja kolej . Mam zawieszenie LMO od 40tys. km po 30tys. km walnęły 2wachacze ( prawy dolny tył i lewy górny tył ) wymieniłem na febi i 10tys. km jak narazie cicho sza. teraz po 10tys. km walnęły kolejne 2 ( prawy górny przód i lewy dolny tył ) i tak sie zastanawiam nad tymi Dachstein i chyba je kupie bo cena bardzo kusząca i czytając opinie Ludzi którzy je mają to warto.
  12. WItam. Chciałbym się dowiedzieć ile by kosztował kompletny rozrząd do 1.8t AWT 3BG WVWZZZ3BZ2E027409
  13. WItam. Zbliża mi sie wymiana oleju i jak do tej pory samochód jeździł na mobil super S 10w40 i chciał bym przejsc na pełen syntetyk. Co wy radzicie ?
  14. Chodzi o wastegate, a dokładniej o sam zawor w turbo. niby dokrecil bo latal.
  15. Witam. Ostatnio byłem u mechanika z naprawą grzybka w Turbo. Oznaką usterki było terkotanie podczas hamowania samochodu silnikiem. W tej chwili po dokręceniu grzybka nie terkocze, ale samochód stracił moc. Słychać, że turbo się wkręca, ale juz nie ciągnie jak przed naprawą i wyskakuje błąd "nie doładowane turbo". Czy ktoś posiada namiar na odpowiedni wykwalifikowany warsztat który zajmuje się Turbinami ? Warszawa i okolice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności