Skocz do zawartości

makaron

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O makaron

  • Urodziny 10.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam, WVWZZZ3BZ4E136120 dużo proszę o o te VIN-y ostatnio ale jestem na etapie kupowania auta.
  2. Lejesz do pełna, jedziesz 100km i znów lejesz do pełna. Tyle ile wejdzie to tyle spalił :manga Lejesz do pełna zerujesz licznik i jeździsz np do czasu zapalenia się rezerwy i wtedy znów lejesz do pełna. Zapisujesz ile weszło i układasz proporcję a:b = c:d gdzie: a to ile wlałeś b to ile było na liczniku po dotankowywaniu znów do pełna c to X d to 100 Aby obliczyć X czyli wartość ile auto spaliło na 100km mnożysz wartość a przez d i wynik dzielisz przez wartość b Przykład gdy po przejechaniu 600 km uzupełniłeś paliwko w ilości 60l to znaczy ze na 100km autko Ci spaliło 10l :dobrze w VAGu jest chwilowe spalanie: Engine\MS i grupa chyba 4 albo 5
  3. Czy ta usterka może się objawiać że auto jak ostygnie to kopci i nierówno pracuje?
  4. A ja mam takie pytanie bo zauważyłem ze przy pompie ten wąż który jest z jednej strony na pompie a z drugiej wchodzi do grodzi silnika to od strony pompy jest luźny. Ściągacz ściśnięty na max a ręką mogę tym poruszać. Tak jakby ta część była luźna. Czy to tak ma być? załączam zdjęcie i strzałka pokazuje o co mi chodzi. http://img69.imageshack.us/i/zatkanieotworw.jpg/
  5. Tak dokładnie :dobrze Tu gdzie masz strzałkę dokładnie na środku jest klips czy zatrzask, zwał jak zwał ale tu wsadź płaski wkrętak, podważ i działaj :-)
  6. Wyciągasz ten cały plastyk. Podważ ten plastyk od strony "kieszeni" w drzwiach i pchnij troszkę do tyłu. Potem lekko odegnij kieszeń i płaskim wkrętakiem podważ. Troszkę na boki, troszkę do przodu troszkę od tyłu do tyłu i w końcu wyjdzie jak z sexem
  7. mam podobny problem ze wydaje mi się ze mam uszkodzony czujnik temp. Wskazania na liczniku i na VAGu jednakowe, trzyma 90 po osiągnięciu temp. roboczej, na VAGu nie pokazuje błędu. Ale dziś rano przy temp -3 kontrolka świec nie pokazała grzania świec, nie pstryknął też przekaźnik i po odpaleniu auta chmura siwego dymu i nierówna praca silnika. Zdjąłem kostkę z tego czujnika i świece zaczęły grzać. Czy to może być objaw uszkodzonego czujnika temp? Wiadomo że on ma w sobie dwa układy, jeden do wskazań na licznika a drugi dla sygnału dla ECU i ten układ odpowiedzialny za sygnał do ECU może jest uszkodzony?
  8. Co racja to racja, sporo syfu tam jest ale troszkę już puszcza :dobrze Najważniejsze że wiadomo gdzie grzebać bo inni maja problemy że czyszczą turbinki, wymieniają przepływki, zaworki, wężyki, a problem z przeładowaniem nadal występuje:hmm Wrzucam nowe logi i widać że sporo syfu się unicestwiło bo nawet zawór N75 nie jest wysterowany na maxa tylko nawet w normie Logi Statyczne 08-Meas. Blocks: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 007 Grupa 013 Grupa 015 Grupa 018 Grupa 023 Basic Settings - 04: Grupa 000 Grupa 003 Grupa 011 Logi Dynamiczne Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Czy po tych logach ktoś potwierdzi moje obawy że czujnik G70 (przepływomierz) mierzy nie dokładnie? Korzystałem z opisu Samodzielna analiza TDI i podkładając swoje logi do tego opisu to wychodzi ze mój G70 mierzy nieprawidłowo
  9. Zainspirowany wątkiem z tego tematu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54326&highlight=n75+czy postanowiłem przegonić auto :dobrzeDostał takiego buta że po którymś razie chyba było 10 prób przestał wpadać w tryb awaryjny :bry:hurra Wrzucam logi dynamiczne grupy 11: Grupa 011 Muszę przegonić jeszcze trochę auto i skończyć z PSJ (Pizdowaty Styl Jazdy)
  10. Wczoraj zrobiłem logi i robiąc dynamiczne wprowadziłęm auto w tryb awaryjny:-( dodatkowo pojawił się błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Zobaczcie, może ktoś z racji doświadczenia doradzi co sprawdzać. Logi Statyczne 08-Meas. Blocks: Grupa_000 Grupa_001 Grupa_003 Grupa_004 Grupa_007 Grupa_013 Grupa_015 Grupa_018 Grupa_023 Basic Settings - 04: Grupa 000 Grupa 003 Grupa 011 Logi Dynamiczne Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Auto po wejściu w tryb awaryjny standardowo traci moc. Po wyłączeniu zapłonu moc wraca ale nie można przekroczyć obrotów ok 3200 obr/min bo inaczej znow 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Zmierzyłem rezystancję na czujniku N75 i jest 15,5Ω czyli w normie.
  11. no to muszę rozebrać przycisk a wolałbym zewrzeć zanim rozbiorę bo to może doprowadzić do koniecznego zakupu nowego przycisku :manga ======== edit no dobra, zwarłem w kostce 1 i 2 przewód i klapka się otworzyła więc przycisk szwankuje... rozebrałem, wyczyściłem i po sprawie
  12. Dziś i mnie dotknęło "jak uporać się z klapką wlewu paliwa" Czytam ten temat i znalazłem info mam wyjęty już przycisk w boczku w drzwiach, kostke odlączyłem i czy jak zewrę w kostce na krótko dwa kabelki 2 z 4 to klapka sie powinna otworzyć? czy nie zrobię jakiegoś zwarcia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności