Skocz do zawartości

batsap

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O batsap

  • Urodziny 24.04.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zach-pom

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tyle, że ja dalej w lesie z problemem. Może nie ma to specjalnie wpływu na działanie ogółu, ale nie jest na tzw tip top, a to boli .
  2. Kolego Marcin, przecież nie chodzi o to żeby się bezsensownie spierać, wiem że masz spore doświadczenie i pomogłeś wielu osobom-szacun. Prześledziłem wszelkie możliwe wątki w temacie problemów z kierą zwłaszcza po wymianie zegarów i cała gawęda kręciła się wokół modułu kierownicy, nikt nie wspomniał o liczniku i problemie z nim związanym. Wydawało mi się że mój moduł z końcówką AE powinien śmigać, jednak nie śmiga i poprosiłem bardziej doświadczonych kolegów z forum o radę, ale cisza . Do tej pory radziłem sobie w miarę z różnymi modami, ale tu poległem
  3. Po pierwsze nie wprowadzam w błąd, nie wszyscy są tacy mądrzy jak Ty, jak opisałem swój problem to była cisza. Od początku mam kierownicę multifunkcyjną która z czerwonymi zegarami śmigała bez problemu, ale mi zachciało się zmiany, tylko wtedy nikt nie przestrzegał, że mogą wystąpić problemy przy obsłudze białych zegarów.Zaproponowałem jedynie zapoznanie się z podobnym problemem nie narzucając swoich teorii i tyle.
  4. Faktycznie coś poszło nie tak z linkiem teraz powinien działać : http://forum.vw-passat.pl/threads/52589-Nieprawid%C5%82owo-dzia%C5%82aj%C4%85ce-przyciski-kierownicy-multifunkcyjnej
  5. Kolego poczytaj ten wątek : http://forum.vw-passat.pl/threads/52...ultifunkcyjnej Ja w tej chwili borykam się z tym samym problemem po wymianie zegarów , czyli nie aktywny przycisk menu i wejście za pomocą przytrzymania strzałki góra/dół. Wychodzi na to że winien jest moduł sterownik kierownicy, najlepiej jest założyć nowszy np. AH. Ja mam rocznik 2008 i kierownicę multifunkcyjną 8 przycisków i oryginalny moduł z końcówką AE, który niestety nie ogarnia białych zegarów. Myślę że to może być rozwiązanie również dla Ciebie.
  6. u mnie podobna sytuacja po wymianie zegarów na : Address 17: Instruments (J285) Labels: 3C8-920-xxx-17.clb Part No SW: 3C0 920 871 T HW: 3C0 920 871 T Component: KOMBI H04 0107 Serial number: 00000000000000 Coding: 161F00 Shop #: WSC 00152 210 91233 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod VCID: 3561C75F94B4ADB6775-8060 No fault code found. wszystko działa bezproblemowo za wyjątkiem kierownicy multi na 8 przycisków, analogicznie do cytowanego przypadku. Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl Part No SW: 3C0 953 549 AE HW: 3C0 953 549 AE Component: J0527 0020 Revision: 00026000 Serial number: 3C5953507AT Coding: 0000111 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 6FED35377E68D7667D9-803A No fault code found. Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V2.clb Part No SW: 3C0 907 530 E HW: 3C0 907 951 Component: J533__Gateway H10 0080 Revision: H10 Serial number: 1200P084190E4D Coding: F9A17F0E4006021002 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 23450907E2202306A91-8076 Czy w moim przypadku wina leży również po stronie sterownika kierownicy ? końcówka AE
  7. Zmiana licznika na 3C0920871T kierownica multifunkcyjna 8 przycisków, funkcje lewej strony bez problemu, natomiast z prawej jakby pozamieniane, tzn menu comfortu/radia/navi włącza się przez przytrzymanie strzałki w dół, a nie przyciskiem do tego przeznaczonym. Poza tym wszystko śmiga. Gdzie szukać przyczyny ?
  8. Witam. Potrzebuję kod do radia: VWZ6Z7H7310033 Passat: WVWZZZ3CZ8P127877
  9. Po wymianie licznika na 3C0920871T rns510 woła kod cztero cyfrowy,wcześniej przy odłączonym aku nie było takiego problemu, jakieś pomysły koledzy na rozwiązanie problemu ?
  10. Uff problem rozwiązany, wystarczyło w CAN Gateway zaznaczyć na instalation list pozycję 10 park/ster assist i po sprawie, pięknie działa i co ważne wyświetla na RNS-e
  11. Koledzy potrzebna pomoc, a mianowicie postanowiłem dołożyć PDC z OPS kierowałem się między innymi instrukcjami z http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=166 oraz http://www.my-gti.com/739/upgrading-of-volkswagen-park-distance-control-pdc-to-optical-parking-system-ops czyli podpięcie modułu skrętką według instrukcji z podanych linków. Po zmontowaniu i zakodowaniu modułu 100001 wszystko działa, sam moduł nie pokazuje żadnych błędów, niestety brak OPS na RNS 510 i do tego dwa błędy: adress 19 01327 - Control Module for Parking Aid (J446) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 232 Mileage: 197199 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.04 Time: 00:04:08 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 232 Mileage: 197199 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.04 Time: 00:04:08 czy jest możliwe, że mogłem coś źle podłączyć ? czy raczej wina złego kodowania ? wolałbym uniknąć ponownego rozbierania całości jeśli wina leży po stronie nieodpowiedniego kodowania itd... Jakieś pomysły i rady
  12. też biorę to pod uwagę, jutro na spokojnie wyjmę silniczek z zaciskiem i ocenie-dzięki za sugestię
  13. Koledzy potrzebuję pomocy, a mianowicie w dniu dzisiejszym po włączeniu hamulca ręcznego i próbie jego zwolnienia zapaliła się kontrolka na desce i zaczął mrugać przycisk od ręcznego. Przy kolejnych próbach słychać, że pracują oba silniczki zacisków, tyle tylko że lewa strona trzyma, mało tego lewy silniczek dostaje wariacji i przez około 10 sekund pracuje poza kontrolą. po podłączeniu vcds pokazuję następujący błąd: Software Coding: 0000057 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C 1 Fault Found: 02426 - Brake Disk Rear Left; Not Reached 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 160 Mileage: 195583 km Time Indication: 0 Date: 2016.02.22 Time: 16:31:20 Freeze Frame: Voltage: 12.60 V Count: 0 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x1161 Hex Value: 0x0008 Hex Value: 0x0801 jakiekolwiek próby cofnięcia przez vcds-a lewego zacisku nie przynoszą efektu, pomimo że słychać pracę lewego silniczka, strona prawa bez problemu zaciska i odpuszcza. Na pewno nie jest to problem elektryczny, ponieważ silniczek pracuję, ale nie zwalnia zaciśniętych klocków. jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności