k0liber
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O k0liber
- Urodziny 24.11.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tychy
Samochód
-
Silnik
B6 2.0TDI-CR 140KM 4x4
-
Rok produkcji
2008
-
k0liber obserwuje zawartość → Nieprawidłowo działające przyciski kierownicy multifunkcyjnej
-
Nieprawidłowo działające przyciski kierownicy multifunkcyjnej
k0liber odpowiedział k0liber → na temat → Elektryka, oświetlenie
Tak - kodowany jest moduł pod adresem 16. Niezależnie czy kodowanie jest 0000112 czy 0000114 problem jest dokładnie taki sam. Podczas analizowania problemu okazało się, że zestaw wskaźników (moduł pod adresem 17) "widzi" jedynie 3 z 4 klawiszy (bez klawisza umożliwiającego zmianę funkcji wyświetlacza) po prawej stronie kierownicy. Poza tym wykrywa je jako "przyciski wyświetlacza wielofunkcyjnego" czyli tak jak w zwykłej kierownicy, gdzie sterowanie odbywa się za pomocą dźwigni wycieraczki. Podczas sprawdzenia w innym samochodzie, gdzie opisany problem nie występuje, przyciski widziane są jako "przyciski kierownicy wielofunkcyjnej" Mimo wszystko wielkie dzięki za próbę pomocy. Czy poza kodowaniem modułu 16 jest jakiekolwiek inne ustawienie, na podstawie którego zestaw wskaźników ustala czy w samochodzie jest zamontowana kierownica multifunkcyjna, czy też obsługa jest z pomocą przycisków na dźwigni wycieraczki? Z góry dziękuję za wszelkie dalsze sugestie, Pozdrawiam, k0liber -
Witam, mam następujący problem z Passatem Variantem, model 2009 z białym podświetleniem licznika. Rzecz stała się podczas montażu oryginalnego modułu zestawu głośnomówiącego - przy okazji różnych przeprogamowań przestały prawidłowo działać przyciski kierownicy multifunkcyjnej. Objawia się to tak, że nie działa w ogóle przycisk przechodzenia pomiędzy różnymi kategoriami MFA (navi, audio, MFD, ...). Możliwość zmiany informacji na wyświetlaczu jest tylko poprzez długie przytrzymanie klawisza "w górę", pojawia się wybór kategorii, który akceptuje się przez OK. Elektronika kierownicy wydaje się być zakodowana w porządku, kod 0112, podobnie licznik - a cholerstwo nie działa. Autoryzowany serwis póki co rozkłada ręce i szuka. Czy może to być związane z kodowaniem innego podzespołu niż elektronika kierownicy i licznik? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady, gdzie poszukiwać rozwiązania. Pozdrawiam, k0liber