Driver Zgłoś #461 Napisano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Witam Proszę o porade ! 1 temperatura 65"C cały czas nie zależnie czy ostry styl jazdy czy delikatny 2 Górny wąż od chłodnicy ciepły a dolny zimny. 3 Sprawdzałem Vag-iem i nie ma żadnych błędów 4 Jaka temperatura powinna być na stałe ? Proszę o porade z góry dziękuje. Edytowane 22 Stycznia 2011 przez Driver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #462 Napisano 22 Stycznia 2011 sprawdz vagiem na zimno co ci pokazuje czujnik.. bez odpalania u mnie na wejscie byla spora roznica wymienilem na nowy i OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #463 Napisano 22 Stycznia 2011 A jak odpala obecnie?Męczy się trochę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver Zgłoś #464 Napisano 22 Stycznia 2011 Jutro sprawdze Vagiem i dam znać na forum co pokaże na zimnym silniku weak_michael Pali bez problemu szybko za pierwszym razem, tak samo jak na zimnym jak i na ciepłym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #465 Napisano 22 Stycznia 2011 WitamProszę o porade ! 1 temperatura 65"C cały czas nie zależnie czy ostry styl jazdy czy delikatny 2 Górny wąż od chłodnicy ciepły a dolny zimny. 3 Sprawdzałem Vag-iem i nie ma żadnych błędów 4 Jaka temperatura powinna być na stałe ? Proszę o porade z góry dziękuje. Ja przy uszkodzonym czujniku także nie miałam żadnych błędów na kompie a był problem z odpalaniem i nie osiąganiem 90 stopniC na zegarze.Dopiero po sprawdzeniu na zimnym silniku jaką temp odczytuje czujnik wyszło szydło z worka bo jak wspomniałam na zimnym silniku komp pokazywał 66,5 stopnia C gdzie na dworze było wtedy około 0 stopni. Temperaturę powinieneś mieć 90 st C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #466 Napisano 22 Stycznia 2011 WitamProszę o porade ! 1 temperatura 65"C cały czas nie zależnie czy ostry styl jazdy czy delikatny 2 Górny wąż od chłodnicy ciepły a dolny zimny. 3 Sprawdzałem Vag-iem i nie ma żadnych błędów 4 Jaka temperatura powinna być na stałe ? Proszę o porade z góry dziękuje. Temperatura na ciepłym silniku to 90 stopni,z minimalnymi wahaniami +- 2-3 stopnie.Dwie możliwości-czujnik temperatury bądź termostat,przyczym twierdzę że to raczej termostat patrząc na objawy jakie masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #467 Napisano 22 Stycznia 2011 Owszem,jeśli wszystko w porządku z odpalaniem to już tylko VAG pozostał.Tam temp.wyjdzie jak na dłoni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Anty_S Zgłoś #468 Napisano 23 Stycznia 2011 WitamProszę o porade ! 1 temperatura 65"C cały czas nie zależnie czy ostry styl jazdy czy delikatny 2 Górny wąż od chłodnicy ciepły a dolny zimny. 3 Sprawdzałem Vag-iem i nie ma żadnych błędów 4 Jaka temperatura powinna być na stałe ? Proszę o porade z góry dziękuje. Czesc, mialem taki sam problem, i sie go pozbylem. Oddalem licznik (po wymianie czujnika) do warsztatu elektronicznego, pan elektronik powiedzial, ze rozkalibrowala sie cewka wskaznika. Zakupilem uzywke, elektronik wstawil ja i pracuje poprawnie. Moze to cos pomoze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #469 Napisano 23 Stycznia 2011 Czesc, mialem taki sam problem, i sie go pozbylem. Oddalem licznik (po wymianie czujnika) do warsztatu elektronicznego, pan elektronik powiedzial, ze rozkalibrowala sie cewka wskaznika.Zakupilem uzywke, elektronik wstawil ja i pracuje poprawnie. Moze to cos pomoze. Wystarczy zrobić test zegarów VAG'iem-self test. Ale to raczej nie jest powodem,podczas uszkodzonego licznika wskazówka bardziej szaleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelasik Zgłoś #470 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam wszystkich; Ciekawi mnie ten czujnik temperatury cieczy chlodzacej:chytry: Mam passata 2000r po lifcie 1.9TDI 101KM ciezko pali z rana ,czy ten czujnik moze miec cos do tego:zdegustowany: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #471 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam wszystkich;Ciekawi mnie ten czujnik temperatury cieczy chlodzacej:chytry: Mam passata 2000r po lifcie 1.9TDI 101KM ciezko pali z rana ,czy ten czujnik moze miec cos do tego:zdegustowany: Ile razy mam to jeszcze powtarzać... Możliwe że tak.Czujnik daje sygnał do kompa o stanie temperatury,on zaś steruje ssaniem-no ogólnie pracą silnika.To pierwsza rzecz którą powinieneś sprawdzić bo może to być też parę innych rzeczy,ale o tym później-jak już sprawdzisz.Na początek kostka,przeczyść i wysusz styki,mogą być zaśniedziałe i dlatego niema połączenia.Zresztą podepnij VAG i zobacz co pokaże. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver Zgłoś #472 Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Anty_S / Patryk_ Koledzy sprawdziłem Vagiem test zegarów i wszystkie sektory licznika działają, wskazówki są stałe( nie impulsują, szaleją) magda84 Zrobiłem tak jak mi radziłaś Poniżej zdjęcia z Vaga na ZIMNYM silniku Temperatura otoczenia 0 "C Na zdjeciu nr 1 licznik blok danych kanał 3 temperatura 30"C zdjęcie nr 2 Silnik blok danych kanał 7 tem 3,6''C O co w tym chodzi skąd taka różnica temperatury? Edytowane 23 Stycznia 2011 przez Driver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #473 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam! Dzisiaj zauważyłem dziwną sytuację po przejechaniu 10 km w mieście, wskaźnik temperatury w ogóle się nie podniósł stało się to nagle . Czytałem posty od samego początku i przeważnie przy uszkodzeniu czujnika temp. koledzy pisali iż wskazania na wskaźniku się wahają a u mnie tak od razu i już! Czy to czujnik ? czy jakiś bezpiecznik , który jest za to odpowiedzialny? Proszę o pomoc !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #474 Napisano 23 Stycznia 2011 A wywaliło info na fisie o emisji i kontrolka silnika się zaświeciła? Mój jak padł to kilka razy zafalował, tzn z 90 na 0, za chwilę znów na 90, aż wreszcie został na 0. Ale wywaliło od razu błąd. W każdym razie wygląda to na czujnik-żeby mieć pewność to najlepiej podłączyć vaga. Warto też sprawdzić czy wtyczka dobrze siedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #475 Napisano 23 Stycznia 2011 A wywaliło info na fisie o emisji i kontrolka silnika się zaświeciła?Mój jak padł to kilka razy zafalował, tzn z 90 na 0, za chwilę znów na 90, aż wreszcie został na 0. Ale wywaliło od razu błąd. W każdym razie wygląda to na czujnik-żeby mieć pewność to najlepiej podłączyć vaga. Warto też sprawdzić czy wtyczka dobrze siedzi. Właśnie nic nie zauważyłem w jedną stronę do teściowej nic się nie ruszył i jak wracałem do domu to też stoi na 0. Na wyświetlaczu żadnego komunikatu nie zauważyłem ( byłby jakiś sygnał ) i tak właśnie myślę czy może przez te diabelne dziury na drogach się nie wysunęła wtyczka czy może padł czujnik a jak czujnik to jaki kupić ? W inter carsie jest Topran za 62 zł, Autlog za 46zł i Facet za 86 zł . Wyżej , któryś z kolegów napisał iż dojście do czujnika jest po lewej stronie i nie trzeba ściągać pokrywy więc jutro zerknę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #476 Napisano 23 Stycznia 2011 Do czujnika jest stosunkowo dobre dojście,tylko czasem nie demontuj go na ciepłym silniku Sprawdź na początek wtyczkę-właśnie ona lubi często zaśniedzieć-a skoro ani rusz to jest to możliwe.VAG oczywiście i posprawdzaj sam czujnik a jak się okaże że jest dobry to self test zegarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #477 Napisano 23 Stycznia 2011 Do czujnika jest stosunkowo dobre dojście,tylko czasem nie demontuj go na ciepłym silnikuSprawdź na początek wtyczkę-właśnie ona lubi często zaśniedzieć-a skoro ani rusz to jest to możliwe.VAG oczywiście i posprawdzaj sam czujnik a jak się okaże że jest dobry to self test zegarów self test zegarów to rozumiem iż chodzi o podłączenie do kompa tu problem bo nie mam kabelka ( dopiero się przymierzam ). Powiedz Patryk, jak się okaże , że się przewód wypiął lub zaśniedział to trzeba zresetować błędy od razu czy można później ( jakaś wizyta u elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver Zgłoś #478 Napisano 24 Stycznia 2011 U mnie błąd rozwiązany okazało się że to wina termostatu koszt 35 zł. Dla informacji w silnikach AFN czujnik temp. cieczy ma nr. 078 919501B Niebieski cztery piny. Dziękuje za zainteresowanie i pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #479 Napisano 25 Stycznia 2011 self test zegarów to rozumiem iż chodzi o podłączenie do kompa tu problem bo nie mam kabelka ( dopiero się przymierzam ). Powiedz Patryk, jak się okaże , że się przewód wypiął lub zaśniedział to trzeba zresetować błędy od razu czy można później ( jakaś wizyta u elektryka Jak już wyczyścisz całość to zVAGuj jeszcze jak będziesz miał kabel-w razie potrzeby usuń błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #480 Napisano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Witam! Dzisiaj byłem u elektryka i okazało się iż czujnik temperatury jest ok! problem jest w połączeniu między czujnikiem a wskaźnikiem temperatury . Pełną informację będę miał w czwartek, bo w ten dzień jestem umówiony z elektrykiem na naprawę Edytowane 27 Stycznia 2011 przez genas2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach