SeM@PassatB5
-
Liczba zawartości
285 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O SeM@PassatB5
- Urodziny 24.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Seweryn
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Boronów
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dedykowane Moduły Led Oświetlenia Wnętrza.
SeM@PassatB5 odpowiedział tomnik → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Czy kolega @tomnik coś do Passat B8 ma dedykowanego? Wnętrze jest już na ledach, oświetlenie bagażnika mnie trochę boli bo żarówka zwykła jest tylko. Moduł z B5FL jest za duży. -
SeM@PassatB5 obserwuje zawartość → 1.9 TDI PD 131 KM - brak mocy i 1.9 AUY 115KM->145KM ale nie chce jechać
-
Witam. Znajomy poprosił mnie o zlogowanie jego Sharana, wiem że to nie te miejsce ale może ktoś rzuci okiem. Kupił rok temu, silnik AUY 115KM, ale mapa była na 131KM. Znajomy wgrał mu mape na 145KM ale auto nie idzie jak ma iść, turbo po regeneracji, jeszcze na gwarancji. Proszę o analize logów, moze ktoś znajdzie przyczynę. Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_57f9P.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_ms1E5a.html Basic settings: http://vaglogi.pl/log-003_mx7244E.html http://vaglogi.pl/log-011_X62Sz.html
-
Jak sprawdzić czy pompa paliwa daje odpowiednie ciśnienie paliwa
SeM@PassatB5 odpowiedział selega1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A czy to koniecznie pompa? Mój AVF jak się ostatnio zimno zrobiło to zaczął ciężej palić po dłuższym postoju. Zabrałem się za wymianę uszczelniaczy na pompkach i na dwóch sztukach pęknięte były te uszczelki na dole pompek. Paliwo nocą ściekało przez pęknięcie co powodowało że dłużej kręcił i musiał ten nadmiar wydymić. Może zacznijcie od tego. Po wymianie pali od strzała :-) -
Piski nowego paska, skacze napinacz
SeM@PassatB5 odpowiedział polonez15 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie 2 razy pasek zaczął piszczeć po miesiącu od nowości, winne było koło pasowe od pompy wspomagania, było całe przetarte czytaj świeciło się od wytarcia. Pasek zabierało po całe głębokości rowków a nie tylko na czubkach. Koszt ori koła 50zł. -
3BG - Regeneracja lamp przednich
SeM@PassatB5 odpowiedział kezman → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jak to się nie da, do piekarnika na 90st z termoobiegiem, poten śrubokrętem ponacinać stary klej i rozrywamy. 10min sztuka :-) -
Dołożenie mat grzewczych foteli
SeM@PassatB5 odpowiedział mos serwis → na temat → Nadwozie i wnętrze
Macie jakie namiary na grzane maty do FL żeby pasowały pod nasze regulatory? Mam spaloną od kierowcy a zima się zbliża i trza by się już zaopatrzyć -
Zamek Passat b5fl-zimne luty na płytce
SeM@PassatB5 odpowiedział KrystianPoland → na temat → Elektryka, oświetlenie
Dało sie kolego, robiłem to dwa dni temu i nie rozpadło się. Też poprawiałem luty ale nie ma konieczności rozbiórki na części pierwsze, tak jak ty to zrobiłeś. Patrzałem po moich fotach ale nie chwyciłem tego elementu. p.s. szukaj tu, może zajdziesz coś http://forum.vw-passat.pl/threads/18834-Rozbiorka-drzwi-i-naprawa-zamka-Almannah-dla-potomnych-) -
Masz jakieś foto tej pokrywy po zamontowaniu?
-
Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?
SeM@PassatB5 odpowiedział Carrey → na temat → Tuning optyczny
Obecnie jeżdżę na stalowych ori, chyba fabrycznie mają ET37. Czyli borbet-y pójdą o 7mm na zewnątrz? Chyba nie wyjdą poza nadkole. -
Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?
SeM@PassatB5 odpowiedział Carrey → na temat → Tuning optyczny
Podpowie ktoś czy do B5 FL wejdą mi koła Borbet RST17 16'' 5x112 7,5Jx16H2 ET30 z oponami 205/55? Mierzył już ktoś podobne felgi? -
Pompki wyglądają ok. Zaklepaj ten króciec lekko młoteczkiem, odtłuść i zaklej poxyliną. Może mu brakuje podciśnienia pod koniec doładowania. Powodem może być też przepływka lub N75 sterujący turbiną. Odepnij wężyk od gruszki, zaślep go i sprawdź czy bez turbo szarpanie tez występuje. - - - - - aktualizacja - - - - - Pompki wyglądają ok. Zaklepaj ten króciec lekko młoteczkiem, odtłuść i zaklej poxyliną. Może mu brakuje podciśnienia pod koniec doładowania. Powodem może być też przepływka lub N75 sterujący turbiną. Odepnij wężyk od gruszki, zaślep go i sprawdź czy bez turbo szarpanie tez występuje.
-
Trafiłeś na zamiennik bardzo bardzo złej jakości. Jakoś po nowym roku wymieniałem ten wąż, kupiłem z allegro za 170zł z Cz-wy, do turbo weszło z kliknieciem, ale do rury nie. Musiałem szlifować ten aluminiowy kant, jakoś wskoczył ale przy wciśnięciu gazu na próbie wywalało ten waż z rury. Po 5 próbach doszlifowania zrezygnowałem z niego, oddałem i zwrócili kase. Kumpel zamówił mi tego weża z ICars firmy SASIC za połowę ceny ze sklepu IC, wąż spasowany idealnie, do dziś butuję i nie chce wyskoczyć Polecam SASIC-a.
-
U mnie ostatniej soboty też zaczęło szarpać, w środe przez mrozami wyczyściłem turbo, w sobotę rano -23st C, ruszam i przy mocniejszym przyspieszeniu zaczęło się szarpanie, tak jakby tarcza sprzęgła przeskakiwała, nigdy wcześniej takie coś nie występowało. Pojawiło się dopiero przy tak niskiej temperaturze. Czy to sprężyny w docisku pod wpływem niskiej temperatury słabiej dociskają tarcze sprzęgła?
-
W mnie problem przeładowania się rozwiązał - wywaliłem dziś turbo, po odłączeniu gruszki łopatek nie dało się ruszyć, w środku jeden syf. Dziwne bo jakieś dwa tygodnie temu na basic settings grucha sobie pracowała. Jednak na wolnych obrotach turbina gwizdała, tak jakby łopatki nie wracały. Przy okazji poszła nowa S-ka od turba. Problem przerywania na wolnych obrotach mógł być spowodowany też zabrudzonymi pompowtryskami, dziś wymieniłem też uszczelniacze na wszystkich i wyczyściłem, końcówki miały grubo nagaru na siebie, nie wiem od czego. Po tych zabiegach koła zrywa na 3 biegu, na wolnych obrotach silnik równo pracuje.
-
Obecnie też borykam się z brakiem mocy, wiem ze mam chyba nieszczelną S-ke za turbiną, bo fest się poci olejem, tak jakby się rozszczelniła na zgrzewie. Rura nowa bedzie w środe. A objaw mam dziwny, rano autko pochodzi przez jazdą około 3-5 minut, ruszam powoli jak to zimym dieslem, przy przekroczeniu 2tyś obrotów zaczyna się pierdzenie, jakieś rzęrzenie dochodzące z okolic turbiny, nie wiem czy to ta S-ka tak pierdzi, ale silnik zaczyna przerywać. Poniżej 2tyś obrotów idzie ok, z wyłączoną turbiną nic nie rzezi. Ewidentnie coś z doładowaniem. Logi moze jutro zrobię jak mi czas pozwoli. Te owe pierdzenie powyżej 2tys obrotów kończy się trybem awaryjnym, auto nie rozpędzi sie nawet do 100-tki. Reset kompa i jade dalej, kolejnie 2tys i znów awaryjny. Z 3 razem coś się dzieje i mam moc, brak awaryjnego. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku, na ciepłym mogę butować i nie wchodzi w awaryjny. Jak na razie wymieniłem wężyki podciśnienia, ale to nie pomogło. Vacuum na wolnych -0,65 -0,7. Zimna i twarda membrana w gruszce? Czy zimna S-ka jest tego powodem? W środe i tak chyba wawle turbo i sprawdzę łopatki. Intercooler też przy okazji mam zamiar wypłukać.