Skocz do zawartości

selega1

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O selega1

  • Urodziny 06.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Poczytałę i jeszcze jedno pytanie czy do mojego paska 1,9 6 biegow 96kw , silnik 1vf skrzynia frk lepiej fuchs 75w80 czy 75w90? A moze castrol? Jak castrol to jaki? Czy moge tylko dolac ubytek?
  2. no tak w aso... ale lepiej jest dolać dowiedzmy litr w aso (ktorego może brakować) czy kupić samemu i wymienić cały, bez dolewania? no i jakbym chciał ominąć aso to jaki?
  3. witam, dopiero zakupiłem passata 3bg i teraz jakoś biegi wchodzą z oporem... jaki olej do skrzyni najlepszy? moj silnik to AFV 96KW, SKRZYNIA FRK , poczytałęm troche na forum ale dalej nie wiem jaki najlepszy...i jakie normy są wymagane do skrzyni mojego auta...
  4. przebieg akurat sprawdze w aso, ale sprzedajacy jest pewny bo sam sprawdzal w aso i 2010 w niemczech w serwisie mial 100tyskm...bardziej interesuje mnie ten silnik 2,0 tdi 8 v z takim przebiegiem bedzie ok czy sie bac? POMUSZCIE!!
  5. Szukam informacji o passatach 2,0 tdi 8 v z 2006 , zastanawiam sie nad zakupem takiego auta, przebieg 150 tys, wyglada dobrze...ale boje sie tego silnika 2,0 tdi. Czy ten 8v jest ok? co sprawdzić? planuje jechac do serwisu, sprawdzic przebieg i stan ogolny. wyglada dobrze, skrzynia dsg chodzi ładnie.... pilnie prosze o jakies wskazowki albo moze zniechedzcie mnie jesli ryzyko awarii duze... jutro mam jechac do serwisu i moze dojdzie do zakupu
  6. dodatkowo komputer nie wykrywa jak bagaznik jest otwarty...dziala na drzwi i przednia klape, na tył nie...co chwile znajduje cos nowego a auto mam od tygodnia...
  7. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i sa ok, przycisk podgrzewania po wcisnieciu normalnie reaguje, wiec na szybie chyba nie ma uszkodzen... Oprócz podgrzewania nie mam oswietlenia w bagazniku, zarówka ok...otworzylem boczek z prawej strony , pełno kabli, ze 4 koncowki nigdzie nie wpiete...po lewej stronie jedna nigdzie nie wpieta...szukałem miejsca na wpiecie tych wtyczek i nic nie znalazlem...gdzie jest wtyczka podlaczenia podgrzewania i swiatla w bagazniku? I jak wyglada?
  8. Witam, tez mam problem z bezpiecznikiem...ktory odpowiada za podgrzewanie tylnej szyby?
  9. Witam, mam problem : Nie działa podgrzewanie tylnej szyby w passacie b6 sedan...gdzie szukać przyczyny?
  10. Witam, banalne pyatnie, ale jestem właścicielem b6 od 4 dni. Gdzie się podłącza kompa w b6 1,9 tdi sedan? Z góry dziekuje. Pozdrawiam.
  11. U mnie było podobnie , ciężko odpalał po nocy i dłuzszym postoju...powymieniałem filtry 2 razy, akumulator, założyłem zaworek zwrotny przy filtrze, sprawdzilem przewody, świece, alternator a w koncu okazało sie ze to pompa vacum, ona decyduje o podaniu paliwa z baku do silnika przy odpalaniu, moja przeciekała, kupiłem używaną za małą kase i pali na dotyk...sprawdzcie pompe vacum czy cieknie czy czysta...albo moze cieknąć albo ona ma chyba w sobie zaworek zwrotny ktory blokuje cofanie sie paliwa-moze być walnięty...jak vacum sucha to rano po dłuższym postoju zdjąć przewód paliwowy którym dochodzi paliwo do filtra i włączyć zapłon, jak poda paliwo od razu to pompa ok.......pisaliscie ze w ciagu dnia pali na dotyk-jak z rana paliwo dojdzie po dłuzszym kreceniu to póżniej przy krotkim postoju auta, paliwo nie zdąży się cofnąć...polecam to sprawdzic samemu a nie wymieniac pół auta, sam to przeszedłem...
  12. PO WYMIANIE FILTRA PALIWA MOJ PASEK SŁABO PALIL, COFAŁO SIE PALIWO...DO WYMIANY POMPA VACUM, TERAZ JEST OK...WCZESNIEJ PRZED WYMIANA FILTRA AUTO PALILO NORMALNIE...SPRAWDZ CZY POMPA JEST SUCHA, CZYSTA, ALBO ZDEJMIJ WEZYK DOPROWADZAJACY PALIWO DO FILTRA I PRZEKREC KLUCZYC, JAK PALIWO IDZIE ZNACZY ZE POMPA OK...pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności