Jump to content

lookas76

  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About lookas76

  • Birthday 12/03/1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpackie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, nie robiłem - dorwałem inny zamek i okazuje się że powinna się przesuwać ta plastikowa część z dwoma sprężynkami - natomiast w moim nie mogła - coś wewnątrz ją zablokowało - silniczek jęczał przy próbie otwierania, a zamek się nie ruszał. Więc "na chamiego" pchałem wielkim śrubokrętem jednocześnie ciągnąc linkę od wewnątrz - chyba z 2 godziny kombinowałem w końcu puściło. Teraz wymienić tylko zamek na inny.
  2. Błagam czy ktoś mógłby wkleić fotkę albo wyjaśnić co trzeba dokładnie przesunąć aby odryglować zablokowane drzwi tylne? Zdjąłem boczek, szybę, blachę - drzwi są zamknięte tak że obie klamki są "martwe" i szukam tego rygielka po omacku aby można było otworzyć klamką i wymontować/naprawić zamek. Przed usterką zamek działał czasami aż w końcu umarł przy zamkniętych drzwiach - zablokował na amen. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź - jestem uziemiony z rozgrzebanym autem
  3. Dzięki Mateusz za odpowiedź. Nie wydaje mi się aby to był moduł gdyż wszystkie inne zamki działają bez zarzutów. Nie ma samoczynnego otwierania i zamykania - nic nie wariuje. Po prostu przy uruchomionym silniku działają wszystkie a przy wyłączonym tylko 3. Więc nie wiem czy to kwestia zamka. Może miał ktoś taką przypadłość.
  4. Witajcie, Borykam się z nieotwierającym się zamkiem drzwi tylnych prawych. Problem jest o tyle ciekawy, ze zamek nie działa kiedy auto jest wyłączone - wszystkie 3 tak, 1 nie - coś niby słychać w nim ale bolec się nie podnosi. Natomiast kiedy uruchomię silnik i napięcie wzrośnie - 14.4 V zamek działa poprawnie. Gdzie szukać przyczyny? W zamku czy gdzieś po drodze. Do tej pory sprawdzałem tylko kostkę połączeniową w drzwiach i tam jest w porządku. Nie chcę bez potrzeby rozbierać drzwi, gdyż problem może tkwi w innym miejscu. Czy ktoś tak miał? Co sądzicie? Możecie coś poradzić?
  5. W prawo to się na pewno nie przekręca. W dół nie ma szans zdjąć ciągnąc. Te blaszki są niesamowicie sztywne. Rowek w którym siedzą, sugeruje, że powinno się zsuwać - ale jakoś nie chce Już wiem Trzeba było troszkę podwadzić śrubokrętem te blaszki i powoli, powoli zsunęło się w dół, w kierunku kokpitu.
  6. Pomocy! Wylało mi się lusterko fotochromatyczne i za bardzo nie wiem jak je zdjąć z szyby. Do tej pory: - rozpołowiłem tą osłonkę plastikową, - wypiąłem kostkę Ale za diabła nie chce się zsunąć z tego uchwytu. Boje się na siłę pchać ani czymś tam podważać aby nie uszkodzić szyby. W jaki sposób zdejmuje się je z tego haka na szybie? Będę wdzięczny za odpowiedź bo utknąłem
  7. Najprawdopodobniej masz też amorki sportowe, więc zakładając sprężyny serie na 100% amory trzeba będzie zmienić, gdyż jest inna ich długość i zakres działania.
  8. Amorki mają za zadanie tłumić drgania, nie odpowiadają one za wysokość samochodu. Na wysokość mają wpływ głównie sprężyny, które, jak są stare i zużyte uginają się bardziej i auto "siedzi"
  9. Cześć, słuchajcie. Mam wrażenie, że tył w moim pasku stoi za nisko. Na oponach seryjnych 195/65/15 na pusto jest 67,5 do krawędzi błotnika. Jak jest u was? Tragedia zaczyna się dziać jak siądą 4 osoby i jeszcze jakieś bagaże - zaczyna wtedy wyglądać jak samolot gotowy do startu. Strasznie miękkie te springi, a tam tkwi na pewno seria. Mam dwa pytanka: 1. Jak jest u was z wysokością do krawędzi błotnika z tyłu na pusto? 2. Co sądzicie o springach LESJOFORS HD (wzmacniane) Dzięki z góry za odpowiedź.
  10. Też twierdzę, że stuka ten w którą stronę skręcamy jeśli mamy uszkodzony przegub, więc teoria kolegi o "wędrowaniu" ciężaru nie ma nic wspólnego ze stukaniem. Bardziej chodzi o to który przegub bardziej pracuje na łuku. Jeśli stuka przy skręcaniu w lewo to jest lewy przegub do wymiany. Sprawdziłem więc wiem co piszę.
  11. lookas76

    Powódź

    Witajcie Forumowicze, Kiedy czytałem co przytrafiło się jednemu z nas, nie sądziłem, że tak szybko historia się powtórzy. Rzekomo zalał Jasło zalew w Klimkówce, który trzymał wysoki poziom wody (długi weekend, żaglówki, regaty, można zarobić na rekreacji) ale przyszły deszcze i musieli robić zrzuty, podnosząc poziom rzeki o 3,8 metra!!!!
  12. Jestem świadomy tych różnic, jednak soczewka - element najważniejszy odpowiadający za prowadzenie strumienia światła i linię światło-cienia jest taki sam. O bixenonie nie ma potrzeby tu mówić, samopoziomowanie i czystość reflektorów to jeszcze inna kwestia.
  13. No nie jeździjcie tak po koledze panowie. Bez przesady, w pasku po lifcie ksenon w soczewce jest jak najbardziej do przyjęcia. Są oczywiście różnice w lampach na ori ksenon, ale sama soczewka jest taka sama. Jeśli lampy są prawidłowo wyregulowane i czyste nikomu krzywdy nie robią nie popadajmy w paranoje. Co innego ksenon w reflektorach niesoczewkowych, a jeśli na dodatek szkło jest ryflowane to już zupełna tragedia, np B5 przed liftem. Tu faktycznie można uprzykrzyć życie innym użytkownikom dróg. Lecz nasz kolega nie ma takiego problemu. Inną sprawą jest barwa świateł. Jeśli ma się temperaturę 4300 jest spokojnie i nikt się nie czepia - sam jeżdżę już 4 rok i nie miałem problemów. Co innego wysokie temperatury, np 8000, to już świeci wybitnie na niebiesko i na takie cuda faktycznie policja jest wyczulona. Fabryczne H7 w pasku po lifcie to porażka. Już Wartburg sąsiada lepiej świecił.
  14. U mnie nie ma takich objawów. Obroty nie falują, brak mrugania kontrolki.
  15. Zacząć należy od tego, że masz dziwnie wysokie obroty na jałowym. Prawie 1100 obrotów???
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy