Jump to content

asik82

  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About asik82

  • Birthday 05/18/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sochaczew

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A przegub nie skończył się . Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  2. Sprawdź podmienić opony koła . Bo to dziwny problem. Skoro potencjalne rzeczy wyeliminowales Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  3. Ja jeżdżę max do połowy za 100 PLN Od rezerwy . Nigdy nie słyszałem o praktykach w tym kierunku że ma niby to wpływ na cokolwiek . Gdzie to wyczytałes. Avf 270 tys 2001 100 tys zrobiłem ja. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  4. Nigdy nie odessesz wszystkiego U mnie max 3.5 litra + 2 setki z filtra na kilkanaście już chyba wymian a na bagnecie prawidłowy stan. Sprzęt profesjonalny. Odsysanie oleju tak jsk piszesz to super sprawa . Pytanie czy rurka wchodzi do końca Raczej tak jest . No i podstawa to bardzo dobrze rozgrzany olej. Zawsze mi to powtarzają. Bo niby syntetyk ale nie idzie Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  5. Czy skuteczność hamulcy spadła. Czy jest twardy podczas hamowania Czy masz wrażenie zapoeietrznych hamulcy . Jeżeli któreś z powyższych występuje u ciebie to coś się dzieje Jeżeli nie nic nie rób nic nie szukaj . Mam tak od dawien dawna . Auto hamuje dobrze Aczkolwiek 4 x ciśnieniesz pedal podczas hamowania i twardy jak kamień. 4 różnie modele sprawdzałem mają tak samo Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  6. Pancerzem* Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  7. Oryginał razem z pancerne i haczykami Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  8. Musisz kupić oryginał najlepiej Używki 35 zł zero problemów przekładamy i gra Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  9. Witam Jakim oznaczeniem na wlepce oznacza sie ze moge posiadać takowy zawias .Kiedys cos slyszalem o tym jak kupowalem auto i nie wiem czy u mnie takiego nie ma bo wszyscy sie pytaja czemu on tak nisko stoi Passat b5 FL 2001
  10. Panowie przerabialem temat ....temp silnika,Mianowicie spadki wskazan na liczniku cuda na vagu typu zanizanie temp. Odpalal na ssaniu i wchodzil na wysokie obroty ssanie dzialalo bardzo dlugo.Vag nie wskazywal zadnego bledu choc temp na desce byla 80 a do ecu szlo 12st . Na wymiane poszedl czukjnik temp cieczy chlodzacej tzw" 2 w 1" bo to taki czujnik ...jak jeden termisor fiknie wali glupoty do ECU. I oczywiscie termostat z racji ze nie byl wymieniany z 50 tys spokojnie . Samochod chdzil jak chcial tak jak pisalem ....Po wymianie wszystko tak jak fabryka nakazala.Chodzi odpala ladnie temp 90 nawet nie drgnie nagrzewa sie na momencie .Wskazania na VAG Idealne a nawet lepjej bo WAHLEr termostat ma tem otwarcia 87 a ori 73 wiec w zime szybciej sie nagrzeje PS::Termostat Tylko WAHLER a czujnik tylko ORYginalny VW Bo bedziemy powtrzac ten zabieg co 2 lata
  11. na 100% hamulce czyli konkretne klocki .przerabialem to rozginalem druty od klocka przestawalo i po jakim czasie znowu .Klocki mam MS sport na ori zuzytych bosh bylo cicho do konca okladzin Zmienilemi i ot taki efekt ,bralem wszystkopod uwage :wachacze przegub ew luzy itp : nic jak wcisne pedal hamulca cisza na jazmie zacisku zero luzu . darowalem sobie to,wiadomo brzeczy ale prawdopodobnie bedzie to trwalo dopuki sie MS nie skonczy co ciekawe tylko lewe kolo
  12. Dzieki ....bo ludzie takie rzeczy wypisuja ze hoho Skoro juz wiem .to poprosil bym o jakis sprytny sposob zeby go wymienic i dokladnie jak to zrobic bo kreci sie a nie wychodzi. Sorry ale nie wymienialem jescze takich rzeczy w swoim aucie nie mowiac o innych pozostalych z ktorymi juz mialem doczynienia :dobrze
  13. Jak w temacie mam pytanie. Gdzie jest? Szukalem oczywiscie ale odpowiedzi sa tak rozbierzne ze postanowilem sam poszukac pod maską stad pytanie czy czujnik na zał.obrazku odpowiada temu w temacie Co wazne posiadam silnik AVF- 130KM rok 2001 Wiadomo o co chodzi wskazowka na zegarach chodzi jak obrotomierz :mlask czas na wymiane http://imageshack.us/photo/my-images/221/p10206121600x1069m.jpg/ cala komora http://imageshack.us/photo/my-images/847/p10206231600x1069.jpg/
  14. U mnie kolego jest to samo ....zer stresu nie przejmuja sie przerabialem ten temat ..... Autko szaleje oczywiscie jak jest cieplo ...bo wiadomo silnik jednak pracuje w podwyzszonej temp. Nie jest to przeszkadzajace ale owszem wyczuwalne. Najbardziej po dluzszej jezdzie korki ....z zal klimatyzacja I jak mi wiadomo ....bo oczywiscie odrazu zapytalem fachowcow to wg. magistrow Dwumas jak sie nagrzeje a nie jest juz pierwszej mlodosci to poprostu nie daje rady a ze temp ma ogromny wpływ na wlasciwosci metali to moze i tak byc .....i pytalem juz w kilku miejscach ...mowli podobnie .....nie liczac tych co kazali mi pompki wymienic .....hehe. Ale puki co mam najechane 277tys od 77 tys wariuje co lato i nic sie nie dzieje. Nie ma co panikowac z dwumasem jak padnie to napewno to odczujesz i nie ma co go pochopnie zapobieawczo wymieniac .....bo po co jak niewiadomo ile jescze posluzy a u mnie 70 tys z "wibracja"i lata A uwuerz mi nie osczedzam silnika ......
  15. Moj mechanik wymieniajacy mi pasek patrzac na cos takiego u mnie rzekomo po wymianie kilka tys.....(wl. poprzedni zapieral sie ze wymieniany)zacza sie smiac kto mi takich bajek naopowiadal ......I powiedzial mi to (niby prosta rzecz)kazy pasek CONTITECH (inne tez)ma to do siebie ze dopiero po okolo 20 tys a nawet wiecej znikaja z niego napisy.....ot tak rzecz nawet o niej nie myslalem ....i stwierdzil ze on by wymienil wiadomo.(zarobic chcial) nie nie pokazal mi po wymianie to co zdemontowal i powiezail ze to ok 90 tys ...MASAKRA tak mozna ufac poprzednim wlascicielom . Na koncu dodal ze dobry pasek wytrzymuje bardzo dlugo 150 tys to leciutko lecz praktycznie zaden osprzet tyle nie wytrzyma (rolki napinacze itp)i w 90 % one sa powodem zrywania sie paska . Wymieniajac pasek nigdy nie osczedzajmy na czesciach ....uzytych do wymiany . bo potem bedzie placz ......i gadanie .....POzdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy