Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,065
  • Joined

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

1,589 profile views
  1. Dziś wymieniona klapa i założone podświetlenie tablicy od @tomnik Klapa zabezpieczona przez korozją. Tam gdzie się ona zaczyna poszedł szlif do zera i - Podkład epoksydowy - Grubo lakierem - Bitex i wosk w spreju Przeżyje jeszcze kilka generacji Passatów. Całość pięknie oświetla sprzęt od Prolumo, wkrótce oświetli całą kabinę. Teraz kolej na przerobienie kosmicznej technologii CorboTronic ®©™ na elektrykę z tyłu. EDIT: zapomniałem, że w trasie są też podświetlenie klamek z A6C5.
  2. Audio skoczyło o poziom wyżej. Morel tempo Ultra 602 + Alpine MRV 407 właśnie zamontowane. To już mój czwarty zestaw audio w Passacie.
  3. To dobrze wróży uszczelkom. Pomiar pompek został wykonany zgodnie ze sztuką? Auto przelatane, rozgrzane i po 3 minutowym postoju na wyłączonych wszystkich zbędnych odbiornikach zrobiony pomiar? Ale to swoją drogą. U Ciebie jak piszesz jest problem z oporami. Rozumiem sprawdzałeś czy zacisk nie trzyma, czy któryś klocek szybciej się nie zużywa, nagrzewa podczas jazdy itp? Wychłodź kompletnie hamulce w trasie i zatrzymaj się bez użycia hamulca i sprawdź, czy któraś felga, tarcza czy zacisk są ciepłe. To trzeba iść w tę stronę tego koła co ma opory. Nie słychać wycia łożyska?
  4. Morele aktualnie wygrzewają się na znakomitym Sony XM 5520 ale już jedzie Alpine MRV-F407 i zapnę je albo w bi-amp albo w mostku. Zobaczę co da lepsze brzmienie. Co do tematu to sam nie wiem bo nie robię nic spektakularnego. Zwykłe dłubanie. Daleko mi do modyfikacji jakie robicie u siebie. Ja tylko naprawiam i ratuję tego grata. Jutro będę męczył klapę tył. Kupiłem za 100zł w stanie prawie ideał. Taki naprawdę maluteńki rdzawy nalocik tam za listwą z podświetleniem i klapa będzie zdrowa jak nówka. Poprawię też inzynierów bo rozkręciłem ją na części i widać gdzie zaczyna się agonia klap sedanowych. Zrobię tak, że nic jej nie ruszy do końca życia paska. Bardzo się zastanawiam nad usunięcie napisów z klapy i zostawić tylko znaczek. Chyba spoko by było. @The_Saint Szczytno - Olsztyn.
  5. Wymiana uszczelek może całkowicie poprawić te parametry ale nie musi. Auto odpala dobrze po długim nocnym postoju?
  6. Święta z Passatem - Wymienione audio na Morel Tempo Ultra 602 - Wymieniony zamek kierowcy. Wreszcie auto widzi otwarte drzwi - Korzystając z okazji jeszcze doprawiłem wygłuszenie drzwi Niestety nie obyło się bez tony przekleństw. Blacha założona, wszytko picuś glancuś i szczęki podnośnika wyjechały do góry i się obróciły poziomo i przez co blacha z podnośnikiem tak się zakleszczyła, że nie szło jej wyrwać. Pół godziny szarpałem, musiałem te szczęki nagiąć do granic wytrzymałości, żeby odkleszczyć całość. Byłem pewien, że ubiłem mechanizm ale cudem ocalał. 3 w nocy a ja klnę przez pół godziny... Dziś już wszytko zdrobione, a jutro trza się brać za wymianę klapy ❤️
  7. @bbbb Ciesz się, nie ma co czyścić, sprzęt w dobrym stanie.
  8. A nie masz czasem uszkodzonej regulacji, że przy 18 już grzeje jak powinno grzać przy 23 - 25? Bo to znany problem z klapami. Tak czy siak, auto z klimatyzacją nie służy do podróżowania w kurtce, czapce i szaliku. Pewnie da się mapę przeprogramować ale trzeba znaleść człowieka co to rozgryzł.
  9. Robisz trochę problem na siłę. Po to jest klimatronik, żeby nie jeździć na golasa w lato i w kurtce w zimę.
  10. Szybka akcja Ściągałem kanapę żeby coś sprawdzić i wyszła brzydka sprawa. Skorodowany otwór. Narazie ogarnąłem od góry ale trzeba i szybko od dołu to zrobić. Najpierw szlif w celu usunięcia ile się da, potem chemiczne wytrawianie Fertanem, potem epoksyd Novol 360 w celu stworzenia szczelnej i trwałej bariery.
  11. @marcin_pesel ma rację, to idzie z lamp. Odpowietrznik albo coś w tym stylu.
  12. Potrzebujesz płynu spełniającego normę VW TL 52146. Czy taki tam kupisz to nie wiem. Jak nie kupisz to albo wlej to co jest i do mechanika na robotę i odrazu płukanie albo sprowadzaj wymagany płyn i dopiero do mechanika. Nie wiem jak daleko masz itp. Oryginalny płyn nosi kod G004000M2. Może daj znać mechanikowi, żeby taki rano zamówił i po robocie odrazu wlejecie. Tylko bierz dwa litry bo jeden litr pójdzie na dynamiczne przepłukanie układu.
  13. Miałem wymieniać oring między chłodniczką oleju, a filtrem ale nie szło odkręcić za groma to postanowiłem dokręcić i nawet się udało - to chyba załatwiło sprawę Wymiana filtrów kabiny i powietrza Wymiana płynu w wspomaganiu i skrzyni bo minęło 50 000 od ostatniej zmiany
  14. Czyżby zbieg okoliczności? To popularna wada tych aut. W zamku kierowcy jest taki mikrostycznik i jak on się zepsuje to auto nie widzi otwartych drzwi. Dziwi mnie tylko dlaczego zaczyna je widzieć jak są prawie zamknięte. U mnie jest identyczna sytuacja. Jak je docisnę do karoserii ale nie zamknę to auto je widzi. Na jakiej zasadzie to świruje? Tak czy srak to popularny problem tylko ciekawe czy to zbieg okoliczności czy to modzenie przy aucie go wywołało i wcale nie ten mikrostycznik jest winny.
  15. Jak to w życiu bywa, jeden robi 1000km na miecha, drugi 10 000. Jeden garażuje, drugi pod blokiem, a trzeci najgorzej bo w garażu bez wentylacji i wilgoć gryzie z każdej strony.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy