Skocz do zawartości

StreamHD

  • Zawartość

    669
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O StreamHD

  • Urodziny 01.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu
  1. Parktronic jak podłączyc...???

    Podobno lipa i strata kasy te elektromagnetyczne.
  2. Parktronic jak podłączyc...???

    A no to cenowo sam widzisz jak to wygląda. Nie będę forsował żadnej z opcji ale najmniej inwazyjne to jest właśnie kupno gotowego zestawu który podpinasz pod światło cofania i na tym kończy się "inwazja" Osobiście w życiu bym nie dał tyle pieniędzy za PDC ( chyba, że bym nadwyżkę kasy na kaprysy ) bo już wiem, że nawet najtańsze działa tak samo - technologia działania PDC jest bardzo prosta i znana od dziesiątek lat bo opiera się na prostej zasadzie. Płacisz za markę i za jakość wykonania i tu warto dopłacić za solidny system ale płacić tyle pieniędzy? To już lepiej kupić system od firmy VALEO który pewnie robi PDC dla mnóstwa samochodów tylko ma klepane logo na zamówienie. Super jest mieć fabryczne PDC zintegrowane z fabryczną instalacją ale jak to ma tyle kosztować to cenowo jest katastroficznie bo ja mam chińczyka za 60zł i działa tak samo - daję wsteczny i ostrzega mnie tak samo jak każdy inny zestaw za setki PLN. Koniec końców wsiadasz do auta i czy w zderzaku masz coś za 50zł, za 150zł za 550zł to efekt jest ten sam - pikanie przy cofaniu. Przemyśl to bo jak masz dać te kilkaset zł i mieć fabrycznie to ja to rozumiem bo to fajne uczucie ale jak to masz kosztować bliżej tysiaka no to sprawa trochę się komplikuje.
  3. Parktronic jak podłączyc...???

    Przekalkuluj czy się opłaca oryginalne czy zestaw typu BLOW-PS1 za około 60 zł - taki kupiłem, zamontowałem, działa świetnie. Tydzień po montażu pierwszy raz w życiu zaszło ryzyko, że bym kolesia sprzątnął przy cofaniu gdyby nie PDC. Nie wiem jak i skąd nagle zmaterializował mi się człowiek za tyłkiem, ale PDC mnie uratowały
  4. To wygląda wręcz jak celowe niszczenie silnika przeciążeniami na niskich obrotach
  5. Panowie, zamontowanie dwóch filterków jeden po drugim nie udusi przepływu środka ?
  6. FIS 1/2- problem z ekranem.

    Czyli zimne luty ?
  7. Kopiąc neta przez wlaniem do siebie spotkałem się ze sporą liczbą opinii, że po febi były problemy dlatego uważam oryginał za bezpieczniejszy i jego zalecam lać. Od niego napewno nic się nie stanie, a po Febim jednak problemy zostawały. Oczywiście nie może być tego dużo bo przecież nikt by nie wypuścił płynu który niszczy i trzymał go na rynku ale powtarzam to co czytałem nie raz i nie dwa.
  8. Masz kupić i wlać płyn oryginał G004000M2 i tylko to Cię interesuje. Kupujesz litr którym przepłukujesz układ i kupujesz litr którym zalejesz układ. Jak chcesz mieć turbo komfort psychiczny to przepłucz 2 litrami Znajdziesz zamiennik FEBI ale czytałem liczne narzekania jak studiowałem neta jak zmieniałem u siebie. Na zbiorniczku masz napisane, że ma być minerał itp. ale wszędzie znajdziesz info, że został on zastąpiony syntetykiem G004000M2 i taki wlej ale kupuj tylko oryginał.
  9. Według tego co piszą w instrukcji to realnie ma 40W continous power http://catalogs.pioneer-car.eu/Manuals/MVH_280FD_QRD3338_manual/?page=16 Ale pisać to sobie mogą. Gdzieś widziałem też test to gościu uzyskał chyba 43W ale nie pamiętam szczegółów. Coś w tym może być bo te radia mają zupełnie inną budowę. Nawet radiatora nie mają. To zupełnie inne komponenty. A jak to na serio jest to nie jestem w stanie powiedzieć bo się nie znam Może pojawiło się do tej pory więcej testów. Trzeba będzie sprawdzić. @jihad Weź kup sobie pendraka micro bo po co ma taki fiutek z radia wystawać Ja mam ten
  10. Zmierzone ma jak pamiętam realnie 43-45W. Napewno jeszcze kilku producentów będzie miało podobny produkt więc poszukaj. Czy gra lepiej czy gorzej to nie powiem, napewno bez szału jak cała reszta podobnych radyjek.
  11. Z tego co się orientuję to w tej cenie nie kupisz radia z mocy wyższej niż 15-25W ( na naklejkach 4x50W ). Za około 400zł są radia klasy FD z realną mocą około 45W na kanał ( na naklejkach FD HI POWER 4x100W i tego typu cuda ) Najlepsza moc i jakość to kupno oddzielnego wzmaka a radio zostaje ale jeżeli chcesz więcej mocy i bez instalacji wzmaka no to chyba tylko radio tego typu https://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/mvh-280fd Przeszukaj stronki producentów pod kątem takiej klasy radia. To ma udowodnioną realną moc 40-50W. Czy warto ? Nie wiem.
  12. Kolory nie grają roli bo chyba jest tylko jedna specyfikacja płynu taka oficjalna i tego się nalezy trzymać a nie koloru.
  13. Zaślepiony EGR :-)

    Tyle, że ja w AVB mam to inaczej
  14. Możesz dla testu spróbować trochę ją ożywić. Koniecznie w ciepłych warunkach - ogrzewany garaż albo suszarka - posmaruj uszczelkę gliceryną z apteki - kosztuje grosze i jest bardzo wydajna. Weź kawałek gąbki i wcieraj glicerynę w uszczelki. Potem je ugniataj aby odzyskały sprężystość. Kosztuje to grosze a może podratować niektóre uszczelki. Jak pomoże to wtedy kupujesz dedykowany preparat za około 25zł i on już nie zostawi tłustych śladów jak gliceryna.
  15. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Letni komplet kół dziś umyty na błysk, zakonserwowany i spoczywa już na strychu w oczekiwaniu na ciepłe dni.
×