Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,081
  • Joined

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

1,692 profile views
  1. A sprawdzałeś czy to takie same konstrukcje, wtyczki, umiejscowienie śrub, linek itp itd?
  2. @Adam204 Ja wręcz nie mogę się doczekać mycia i odkurzania, woskowania i cudowania ale jeszcze kilka dni muszę się wstrzymać. Odkurzacz piorący też pójdzie w ruch. Mam już te nowe wnętrze na pokładzie, teraz tylko je doczyścić, odświeżyć, zakonserwować. Z zewnątrz to samo z tym, że pierwszy raz pianownica pójdzie w ruch. Zobaczymy co to za cuda. Przy okazji przezbrajania boczków na inne, zmodyfikowałem stare podświetlenie klamek. Oryginalnie był światłowód i dioda z A6C5 ale muszę powiedzieć, że pełnił on bardziej funkcję psychologiczną niż fizyczną. Był i tyle bo podświetlenia to za cholerę nie było z niego widać. Zamiast ori żaróweczki użyłem czerwonej diody 12V no i teraz to można nazwać podświetleniem klamki. Teraz to działa jak ma działać, wyraźnie ale dyskretnie i gustownie. Obszar klameczki jest ładnie ukazany ale całość jest na tyle dyskretna, że nie wybija się ponad resztę światełek. Teraz to podoba mnie się to! Amator aparatem telefonu tego efektu nie uchwyci ale efekt wreszcie można nazwać fabrycznym podświetleniem klameczki. Używałem takich diód https://botland.com.pl/pl/diody-led/4754-dioda-led-5mm-12v-z-rezystorem-i-przewodem-czerwona-5szt.html Wkrótce wstawię je w oryginalne oprawki żaróweczek nawiewów bo niestety wydałem 80zł na oryginały i świeci to jakby chciało a nie mogło. Słabo i nie równo. Kompletna strata kasy. A te diody pasują idealnie bo już przewierciłem jedną oprawkę na wylot, żeby wpasować diodę.
  3. No to napewno nie dałeś im się rozbujać bo tak jak pisałem, jednak z 10 godzinek powinny pograć. Znajdziesz na necie informacje, że to nie prawda, ale to prawda. Głośnik po wyjęciu z pudełka gra bardzo słabo dołem. Nie wiem też czemu ktoś zalecił Ci kupić głośniki współosiowe. Bez sensu. Albo montuj te i daj im się rozruszać albo kupuj coś z tych Za około 300zł masz polecane modele Audio System MX 165 EVO Excursion SX6C PowerBass S-60C HERTZ DSK165 Audio System z racji 3ohm powinny grać najskuteczniej Jak nie chcesz instalować wzmaka a zależy Ci, żeby głośniki były lepiej zasilane to możesz wstawić radio Pioneer MVH 280FD, które ma okolo 43W na kanał ( 99% radia na rynku ma 10-20W mocy wbrew naklejkom 4x50W ) Drogie ale jednak coś tam tej mocy ma. Razem z głośnikami 3 ohm powinno pyrkać bardzo zadowalająco.
  4. Co do tych SX652 to ile czasu grały? Nowe głośniki potrzebują z 10 godzin grania, żeby zyskały swoją charakterystykę. Kiedyś jak wstawiłem DLSy za 700zł to przez pierwsze godziny była katastrofa. Nie było tonów niskich tylko płytkie pukanie. Tak samo teraz jak instalowałem Morele za 1000zł na wzmacniaczu 160W na kanał. Też przez pierwsze godziny bardzo słabo z tonami niskimi. Nie mówię, że Twoje zaczną łupać bo nie znam i nie wiem też ile czasu potrzebują na uzyskanie pełni możliwości ale być może jak pograją te 10 godzin to zaczną zyskiwać swoje prawdziwe parametry
  5. Albo oryginalnie się trzyma na starej uszczelce albo ktoś poprawił silikonem kiedyś. Podważ i wprowadź jakiś nóż, jak kawałek rozetniesz to stopniowo powinno się zacząć odrywać. Kup nowy silikon albo uszczelkę bo będzie woda ciekła do środka samochodu jak nie uszczelnisz dołu blachy.
  6. Tylne szyby są już sterowane elektrycznie i można je otwierać / zamykać z pilota. Żegnamy system Korbotronic ™®
  7. Sprawdź czy koła dokręcone.
  8. Nie wiem jak u innych, ja u siebie wstawiałem cały zestaw, który szybko zaczął "stukać, pukać"
  9. Wszystko wywalone do zmiany wyposażenia no to wolałem przedłużyć akcję o 2 dni i zająć się od wewnątrz rdzą. Jak tylko się ociepli na stałe to robię go całego od dołu. Dziś jest tak: Tu gdzie zostało czarne ( nie mylić z resztkami starej maty) tam Fertan związał rdzę Wszystko teraz trzeba umyć, odtłuścić, wysuszyć i porządna warstwa epoksydu na to. Novol 360 jest świetny i ma jakieś właściwości walczące z pozostałą korozją. I grzanie na maxa, żeby szybko wyschło. W tej "komorze" było blisko 50 stopni. Zostało mi rozrobionego podkładu to wysmarowałem też okolice. Po wyschnięciu wkleiłem na silikon nowe korki w dno i dałem na to maty alubutylowe A potem gąbka 9mm Niestety wkurzdenerowałem się bo zabrakło i mat i gąbki, żeby kompleksowo okleić dno no i jest jak jest, wyklejone częściowo ale musi być w aucie troszkę ciszej po tym. W tej chwili nowa beżowa wykładzina jest już założona i jutro montaż deski!
  10. No to tak: zwaliłem podłogę, a tam nieciekawy widok. Lewy przód i tył takie coś: Tu już mata zeskrobana. - - No to jedziemy Szlif wszystkiego co potrzeba na błysk - Następnie wstępne wytrawianie Cortaninem F na noc bo nie miałem czym grzać, a było chłodno, żeby Fertan działał optymalnie, więc zalałem tanim zamiennikiem bo rdza oszlifowaną blachę atakuje momentalnie ( dosłownie, rano byłyby rude kropki) To tylko na zdjęciach wygląda na takie szambo. Nalałem i rozprowadzałem pędzlem co jakiś czas bo wszytko ścieka szybko, auto krzywo stoi. Cortanin coś za rzadki do takich rzeczy. Dziś poszedł ponowny dokładny szlif i wysmarowanie Fertanem Mam już farelkę, ale raz że na dworzu jeszcze chłodno, dwa nie może kręcić cały czas bo wreszcie się spali. Zrobiłem szczelną komorę i w minutę farelka nagrzewa całe miejsce roboty do 20 stopni i ta temperatura utrzymuje się dosyć długo, potem, co jakiś czas grzanie, żeby Fertan dobrze pracował, a jutro wszytko wymyć wodą, wysuszyć i kładę Novol 360, a potem jeszcze strzelę jakąś farbą i na koniec nowe maty + cienka gąbka to możę się auto trochę wyciszy nawet. Jestem jeszcze z niczym a na 16tego fura musi być gotowa do trasy... Miało być szybkie przełożenie wnętrza... Uporam się z wyjazdem to włażę pod samochód i robię tam to samo.
  11. Te same. Śruby od lampy.
  12. Tak Sachs. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludzie mówią, że nówki Sachs to często regenerowane używki, które szybko wymiękają. Słyszałem też wiele razy od ludzi z warsztatów, że nie raz im się zdarzyło to co mi - Sachs 20-30-40 tysiecy przebiegu i już oznaki do wymiany. Nie wiem jaki procent stanowią te wadliwe, może jest naprawdę nieduży skoro elemenateur nie stwierdził tego a pewnie sprzedaje tego tony. Nie wiem jak wypada LUK.
  13. Zapytałem bo nie raz czytałem, że nówki dwumasa Sachsa są do wymiany po 20-30-40 tysiącach i myślałem, że spotkałeś się z potwierdzeniem i dlatego piszesz o LUKu Na mnie niestety też trafiło. Około 35tys i daje oznaki zużycia
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy