Skocz do zawartości

StreamHD

  • Zawartość

    745
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O StreamHD

  • Urodziny 01.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

463 wyświetleń profilu
  1. Co myślicie o tych reflektorach.

    http://regeneracja-hc.com/cennik/b5-1996-2000/ Według cennika kompleksowa regeneracja dla Paska B5 to 120zł sztuka Nawet nie ma co myśleć o zamiennikach skoro za taką kwotę robią regenerację. Jak byś nie znał Huberta Cugiera to jest on znany i uznany na forum.
  2. Autonomiczne samochody i moralne wybory

    To wszystko jest bardzo proste. Droga ma w sobie coś w rodzaju obwodów. Jeżeli któryś zostanie przerwany to wszystko w danym promieniu dostaje sygnał, że na drodze jest przerwany obwód czyli jakiś jej ubytek, uszkodzenie itp. Wyobraź sobie, że pod wierzchnią warstwą asfaltu przebiegają co 50cm wiązki wzdłuż drogi. Jeżeli wiązka zostaje przerwana to najbliższe czujniki wysyłają o tym info do wszystkich pojazdów. Pozatym osobiście nie wyobrażam sobie aby nie było opcji ręcznego zatrzymania pojazdu w nagłej sytuacji. W ogólne sobie nie wyobrażam, żebym miał być tylko zawartością puszki bez możliwości sterowania jej Mam nadzieje ludzie, że naprawdę nie będzie dane nam dożyć do SF, które tu obmyślamy
  3. Autonomiczne samochody i moralne wybory

    To nie tak. Pełna autonomiczność ruchu wymaga pełnej współpracy auta z drogami. To nie jest tak, że wstawiasz auto na obecną drogę i jazda. Cała infrastruktura drogowa musi zostać przebudowana aby komunikować się z pojazdami. Nie będzie czegoś takiego, że auto jedzie i nie wie co robić. Autonomiczność ruchu polega na tym, że wszystkie pojazdy i droga tworzą jedną wspólną całość i nie ma miejsca na sytuacje, że auto nie wie co robić albo napotyka problem. Gdzieś przewraca się drzewo, to odrazu wszystko w promieniu iluś tam KM to wie i ma gotowy scenariusz. Droga będzie nafaszerowana czujnikami jak dzisiaj znakami i słupkami
  4. Autonomiczne samochody i moralne wybory

    Ja tam wyraźnie widzę, że świat zmienia się bardzo dynamicznie i AI / SI ( sztuczna inteligencja ), robotyzacja, zautomatyzowanie w jeszcze większym stopniu jest nieuniknione o czym można co chwila przeczytać na portalach o nowinkach technologicznych. Wszyscy w to inwestują, wszyscy to rozwijają. Każdy potężny gracz na rynku ma udział w badaniach nad SI i autonomicznością. Nawet jestem w stanie się zgodzić, że kiedyś ruch będzie totalnie autonomiczny i człowiek- kierowca zostanie z niego wyeliminowany tylko nie wiem w jakim stopniu. Czy na amen czy jednak jakaś furtka zostanie. Nie po to teraz koncerny szaleją z autami które jeżdżą i myślą za nas by to porzucić. To się rozwinie do totalnej autonomiczności. Pokolenie kierowców owszem sobie tego nie wyobraża ale nowe pokolenia, które urodzą się już w autach autonomicznych to będzie to dla nich czymś normalnym. Tak jak teraz, dziecko się rodzi otoczone tabletami, smartfonami, internetem i jest to dla niego normalne. Dzieciak nie potrafi strony w książce przełożyć tylko przesuwa po niej jak palcem po tablecie. Dla niego utonięcie w tej całej elektronice to jest normalka i cześć życia, a my się tego uczyliśmy i na naszych oczach to wchodziło. Ale do tego jeszcze dziesiątki lat. Mam nadzieje, że nie dane będzie mi dożyć kiedy ktoś mnie zmusi bo ostatnia fabryka ( zmuszona przez rządy ) zrezygnuje z produkowania pojazdów sterowanych manualnie.
  5. Autonomiczne samochody i moralne wybory

    Czyli nadejdzie taki czas, że człowiek zostanie totalnie zniewolony do takiego stopnia, że nie będzie mógł być kierowcą swojego pojazdu tylko jego pasażerem? Sądzisz, że koncerny dążą do wyłączenia funkcji kierowcy? Nie sadzę aby ludzie którzy całe życie prowadzili swój pojazd, pozwolili by się zniewolić. Wyjdą na ulicę i zrobią porządek i z politykami i z fabrykami takich aut.
  6. Listwa ozdobna drzwi

    Tylko jak byś ciął żyłką to uwaga na kołeczki. Są miękkie.
  7. Czujnik pedału sprzęgła

    Panowie czy ktoś się spotkał z usterką czujnika położenia pedału sprzęgła, przez co auto szarpie po nagłym dodaniu / puszczeniu gazu? Im niższy bieg tym mocniej czuć szarpnięcie. Na 4 ledwie wyczuwalne, na 5 biegu praktycznie nie istnieje, na 1 i 2 bardzo wyczuwalne. Jedno jedyne szarpnięcie w momencie nagłego dodania / puszczenia gazu. Czy ktoś się spotkał z takim problemem i winnym był czujnik przy pedale sprzęgła?
  8. Autonomiczne samochody i moralne wybory

    Kolo sobie jaja robi
  9. Kosmetyki samochodowe

    Gliceryna z apteki. Kosztuje grosze. Nie ma lepszego preparatu do utrzymywania uszczelek w świetnej kondycji a i zimą sobie radzi. Jest jeden minus - jest tłusta i jak dasz grubo na uszczelki to ich nie dotykaj ciuchami. Jak nie daje razy zwykły specyfik do uszczelek to próbuj gliceryną. No i ogólnie jak ktoś chce dbać o uszczelki bo auto ma zostać na dłużej to niech wciera co miesiąc czy dwa warstwę gliceryny w uszczelki.
  10. Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Jeżeli są oleje o bliźniaczo podobnych parametrach to kwestia różnic jest pomijalna. Ale są oleje oparte o HC i o PAO w tej samej cenie. To są bazy olejowe - brać olej HC kiedy z taką samą kasę jest olej oparty o PAO nie ma sensu i wtedy różnica nie jest pomijalna, a jest już godna rozważenia. To każdy sprzedawca potwierdzi. Na przykładzie mojego starego silnika: za 200zł mam olej PENRITE ENVIRO+ i mam olej MITASU, który ma w składzie 18-20% bazy IV PAO. To już jest różnica i to sporawa. Mamy bardzo przereklamowanego Motula i mamy mało komu znane Ravenole i świetnych parametrach. Tego jest mnóstwo ale sprzedawca nie będzie tracił czasu na rozpisywanie się bo nie ma na to czasu ani ochoty. Płukanki to jest właśnie ulubiony temat sprzedawców. Porządny jakościowo olej niema prawa zostawić po sobie nagaru, syfu itp. Jak ktoś widział silniki od środka po używaniu oleju syntetycznego to ten silnik jest czysty jak nówka i żadna płukanka nie jest do niego potrzeba, ale po to się własnie leje dobry olej - pakiet czyszcząco konserwujący i formuła oleju determinuje co będzie działo się z silnikiem na przestrzeni kolejnych lat i kilometrów. Były oleje wybitnie sprzyjające tworzeniu się nagaru, były oleje wybitnie dbające o stan silnika. Dlatego olej, olejowi nie równy mimo, że normy spełniać musi. Temat jest bardzo prosty i bardzo skomplikowany zarazem. Można go skrócić do lania tego co spełnia normy, a można go zgłębić do wybrania tego naj naj oleju spośród wielu dostępnych zależnie od silnika, stylu jazdy, obecności EGR,DPF, częstotliwości zmian, stosowania dodatków itp.
  11. Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Zapytaj a polecą Ci całą gamę najlepszych olejów w każdej konkretnej półce cenowej. Otrzymasz odpowiedź na podstawie aktualnych kart parametrów oliw i opiniach testujących je użytkowników.
  12. Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Kolego nie rozumiesz co to jest olej, z czego się składa i jak działa. Nie rozumiesz też jak szalenie skomplikowana jest współpraca oleju ze środowiskiem silnikowym. To zrozumie tylko ten, które spędził na czytaniu nie jedną, nie dwie i nie 5 godzinek. Temat olejowy jest cholernie skomplikowany ale radzę nie utrudniać sobie nim życia. Im więcej się zagłębiasz tym bardziej rozumiesz, że nic nie rozumiesz. Na szczęście nie trzeba tego rozumieć tylko lać do silnika to co zaleca producent i będzie dobrze!
  13. Kosmetyki samochodowe

    Na dzielnicy to już wiedzą, który się najlepiej błyszczy Zwłaszcza, że był cały malowany na nowo coś w okolicach 2012r, więc lakier nie jest styrany. Jak się elegancko umyje i stanie pośród tych 95% furek co są przepłukiwane tylko na myjkach pod biedronką to nie ma porównania. Na foty patrzyłem właśnie i dojrzałem ADBL CareMitt? Ja swojej nie zdążyłem porządnie przetestować przed zimą. Furka błyska się extra. Aż mnie ciśnie na to mycie jeszcze mocniej
  14. Kosmetyki samochodowe

    Teraz na wiosnę wymienię środki na jakieś "nawoskowane" Zrobię wywiad co tam teraz ciekawego na rynku mamy. Już się nie mogę doczekać aż zniknie zimowa aura i będę mógł umyć i zrobić auto od A do Z spożywając przy tym jakiś dobry alkoholowy trunek i robić to co miesiąc. Osobiście lubię myć często auto ale nie robię tego bo się sąsiedzi ze mnie śmieją
  15. Kosmetyki samochodowe

    Ja sobie swego czasu kupiłem ADBL QD1 ale jakoś nie potrafię zobaczyć zbytnio ani profitów wizualnych ani tych ochronnych Może to i dobrze. Coś tam niby jest i działa ale jak by go nie było Furkę myję szamponem FX PROTECT tym zielonym ale zmieniam podejście teraz. Auta nie woskuję ale mam zamiar myć jakimś szamponem który zostawia po sobie warstwę wosku ( chyba to być jakiś VP Poseidon ) i po umyciu oblecieć dodatkowo właśnie tym QD1 albo innym QD który zostawi mi jakąś warstwę. W moim małym pojęciu o autodetailingu powinno mi to na aucie zostawić jakąś tam warstwę ochronną i wizualną do następnego mycia.
×