Jump to content

StreamHD

  • Content count

    1,008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

1,321 profile views
  1. A tam nie było gdzieś miejsca na klucz, żeby ręcznie podnieść?
  2. StreamHD

    głośniki

    Tu już niech autor decyduje co chce robić. Wiadomo, szału nie będzie, a jak kolega będzie chciał więcej to wymieni radio na mocne lub wstawi wzmacniacz.
  3. StreamHD

    głośniki

    DEH-1900 jak najbardziej coś z przedziału 15-25. Mi chodziło o pionka 280FD, który realnie ma około 45W na kanał i jest świetną opcją dla kogoś kto nie chce instalować wzmaka.
  4. StreamHD

    głośniki

    Od czegoś trzeba zacząć 😛 Najpierw głośniki, potem wzmak dla wymagających i odważnych lub radio w mocy 50W na kanał dla mniej wymagających i nie chcących próć auta pod wzmaka i instalację. Na samych moich początkach z audio w samochodzie kupiłem sobie zestaw Excursion SHX 6C o mocy 90W i 3 OHM i podpiąłem to pod pionieera MVH 280DAB i nawet na takim radiu głośniki potrafiły trząść lusterkami, robić wibracje na fotelu i nie trzeszczeć. I naprawdę to grało na takim poziomie, że przeciętny użytkownik byłby w pełni zadowolony. Ale mówimy o takim przeciętnym, który mało słyszał i nie ma jeszcze wymagań. Potem z racji mojej wtopy zmieniłem ten zestaw 3ohm bo jest niezalecany do standardowych wzmaków i zmieniłem zestaw na GMS + radio Pioneer MVH 280FD o faktycznej mocy 40 - 45W na kanał i to grało jeszcze lepiej i całkowicie wystarczająco dla przeciętnego ziomka bez wymagań i choroby na coraz lepszy dźwięk. Wydaje mi się więc, że zwykłe radio + solidny zestaw da radę zaspokoić potrzeby większości użytkowników.
  5. StreamHD

    głośniki

    No grało będzie napewno tak sobie. Za 300zł to jest taki fajny zestaw z niezbędnymi dystansami MDF i nawet kawałek maty jest i można by usztywnić nimi coś w drzwiach. Byłoby świetnie założyć jeden solidny zestaw zamiast większego ale słabego. https://allegro.pl/oferta/excursion-sx-6c-maty-glosniki-ford-focus-c-max-8068692460?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=Sprzęt+car+audio&gclid=Cj0KCQjwpPHoBRC3ARIsALfx-_L4Qo25q6XomhIoW2b7UxcOQZEI5tk9JG29CItRqYG6fzbHDs09tjIaAvrmEALw_wcB
  6. StreamHD

    głośniki

    Tak, bez problemu podłączysz 4 pary głośników do tego radia.
  7. Pociągniesz sam bez problemu nową instalację. Dołączysz kable do wolnych miejsc w kostce i ciągniesz do tylnych drzwi. Nie ma nic trudnego, nie trzeba żadnej wiedzy specjalistycznej. Manualna robota wymagająca uwagi i tyle.
  8. StreamHD

    diesel Czy to przepływomierz?

    Objawy mocno pasują do przepływomierza ale nie musi to być na 100% on. Warto sprawdzić u kogoś na kompie czy jest błąd. Nie wiem też jak w Twoim modelu ale w moim za przepływomierz odpowiada bezpiecznik świateł cofania. Jak on wywali to auto nie widzi przepływki i jedzie w swoim trybie. Zacznij od sprawdzenia czy masz światła cofania sprawne. Jak nie to bezpiecznik, jak tak to na kompa albo na podmianę przepływki.
  9. StreamHD

    Podrabiany Motul ?

    Nikt dokładnie nie wie ale trzeba kupować z pewnego źródła i tyle - ze sprawdzonych sklepów, które są świadome podrób i nie chcą tracić renomy ani wchodzić w to szambo lub prosto od dystrybutora. Część firm zabezpiecza oleje kodami, które sprawdzisz na stronie producenta. W tej chwili pamiętam, że Ravenol tak robi. Co do cen to coś Ci się pomyliło albo są to ceny dopasowane do "możliwości" rynku. Nie ma powodu dla którego, olej miałby kosztować 70 euro.
  10. StreamHD

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Jak oceniasz jakość dźwięku tych głośników z B8 i czy masz porównanie z innymi zestawami? @kolec Tylko trochę skaleczyłeś pupila tymi ledami
  11. StreamHD

    Podrabiany Motul ?

    Haj jak śmiesznie wygląda w tym fryzie i bez brody Co do Motula to napisz na http://www.oil-club.pl/ i niech sprzedawcy porównają go ze swoją wiedzą i asortymentem.
  12. StreamHD

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Ozonowałem sobie poprostu środek, a nie celowo układ klimatyzacji i w takim przypadku możliwe, że lepiej jest po mojemu bo aby ozon się tworzył to musi mieć dostęp do świeżego chłodnego powietrza. Wydaje mi się, że lepiej jest czerpać z zewnątrz i wpychać przez kanały wentylacyjne do środka bo w środku czysty tlen zaraz się skończy i wydajność spada. Możliwe, że nie mam racji ale tak mi się wydaje, że jest najlepiej bo ogólnie najbardziej zalecane jest aby ozonator był poza autem i przez rurkę dostarczał powietrze do środka. A ostatecznie to każda metoda się sprawdza ponieważ pompowałem na wszystkie sposoby i ważne aby w środku capiło ozonem na maxa po zabiegu
  13. StreamHD

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Czemu dopiero teraz przyszło mi do głowy, żeby ozonator wstawić wprost do wlotu powietrza Teraz ozonator czerpie czyste powietrze z zewnątrz i leci prosto przez wszystkie nawiewy do kabiny zamiast kisić się w środku i byle jak opływać po nawiewach. Zostaje dorobić odpowiedni adapter aby elegancko się wpasowywał w ten otwór i ozonowanie będzie miało 100% skuteczności. EDIT: Odrestaurowałem go bo wyglądał ohydnie po zimie i kopaniu go po garażu.
  14. StreamHD

    lefrektory przednie

    Zżółkły bo po polerce nie zabezpieczyłeś ich przed UV, słońcem i brudem. Możesz je spolerować jeszcze raz i oddać do lakiernika aby zabezpieczył je warstwą klaru lub kupić specjalne preparaty do zabezpieczania lamp po polerce przed czynnikami zewnętrznymi. Nie zżółkną jak będą dobrze zabezpieczone.
  15. StreamHD

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    @Robuś No to miliona A ja dziś pierwszy raz ściągałem pokrywę z silnika tak z ciekawości jak to w środku wygląda. Porobiłem foty wnętrza bo rozpocząłem etapowe płukanie silnika. Będę robił porównania stanu przed i po. 5 tys km temu zalałem olej z dodatkiem Archoil 9100 w celu podniesienia TBN żeby naruszyć syf w silniku. Teraz dodałem AR2300 na kolejne 5tys kilometrów. To płukanka długodystansowa. Po osiągnięciu tego dystansu zleję to wszystko, kupię jakieś tani olej i doleję Archoil 2820 - płukanka szybka taka na 20 minut i zlewam. Po tym zabiegu zalewam jakiś dobry olej znowu z dodatkiem AR9100 podnoszącym TBN i tak już zostanie co 10tys km. Taki sobie obmyśliłem plan delikatnego i stopniowego czyszczenia paska. Może się nie rozleci EDIT: 430 000km przebiegu, nigdy nie płukany. Za mojej kadencji olej zmieniany 5 razy co 10 tkm Pod pokrywą czysto prawie jak z fabryki
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy