Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,283
  • Joined

  • Days Won

    7

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

2,611 profile views
  1. A tył na 100% się nie grzeje nadmiernie?
  2. A nie wystarczy dać na przewód taki typowy zawór kierunkowy do paliwa? Funkcja powinna zostać zachowana.
  3. Po awarii czy jakimś błędzie w ABS / ESP będzie tak się świecić. Zrobisz trochę kilometrów i samo zginie jak błędy z pamięci zginą.
  4. A jak zatrzymasz mechanizm w momecie gdzie już nawala, zdejmiesz wycieraczke i zamontujesz ją tak jak powinna być, a potem puścisz, żeby wycieraczki powędrowały na pozycję wyłączonych to gdzie się zatrzymają?
  5. Jeśli jest wyślizgany trzpień na którym montujesz wycieraczkę to mogło. Przyrzyj mu się z bliska.
  6. No pewnie, że tak. Przecież jedno nie ma nic wspólnego z drugim, więc czemu nie? Jak jest wolna stówka to ja bym nawet kupił jakiś najtańszy olej i płukankę, pojeździł na nim ze 100 kilometrów, potem wlał płukankę, niech popracuje z pół godziny i zlać syf. Potem odkręcić korek na 3 godziny, wykapie się wszystko co może i lać świeży 5W40.
  7. 10W40 też nie bo i po co jak można 5W40.
  8. To była ta śruba od wkładki na kluczyk jak dobrze pamiętam.
  9. @Marek_r23 Chyba walczył z czymś podobnym
  10. Po prostu je załóż w pozycji wyłączonych wycieraczek. Ułóż ramiona tak jak mają leżeć i to wszystko. Kontrola czy dobrze pracują i w drogę.
  11. Standardowo na te z wersji silnikowej 130km czyli AVF / AWX
  12. No to powinno być lux. Zawsze czytałem o DQS jak ktoś szukał długiej skrzyni do 1.9tdi, więc znajdziesz mnóstwo info na ten temat na necie
  13. Poczytaj o popularnej skrzyni DQS z 2,5TDI tylko zorientuj się jeszcze czy 1.9 130km będzie mocowo dobrze sobie z nią dawał radę.
  14. No napewno czym prędzej rób tę wadliwą pompkę. Pozbędziesz się tego problemu to potem szukasz dalej. Może to sterowanie turbiną zawór N75, podciśnienia, gruszka turbo itp. Ale zacznij od pompki, przecież to musi być sprawne, żeby silnik pracował prawidłowo.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy