Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,203
  • Joined

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

2,177 profile views
  1. Czyli ktoś wcześniej kupił coś na styk i "wbił młotem". Ja nie miałem żadnych problemów z montażem / demontażem standardowego akumulatora.
  2. No bez jaj, skoro tam wszedł to musi wyjść. Kup taki sam jak masz i nie szukaj miniaturowych.
  3. Generalnie kolory są po to aby ułatwić kierowcy rozpoznać co ma w środku i kiedy wolno mieszać jedno z drugim, a kiedy nie. Ale nie zawsze musi tak być i płyn poprostu ma kolor taki a nie inny. Jeżeli nie zmieniałeś nigdy płynu chłodniczego to proponuję kupić z 10 litrów wody destylowanej i zlewać stary płyn, wlewać wodę, pojeździć aż się zagrzeje i otworzy termostat, zlać, wlać ile wleci i tak aż woda przestanie być barwiona starym płynem. Następne kupić G12 koncentrat z ASO lub gotowiec i wlać w odpowiedniej proporcji. Kranikiem pod chłodnicą zleci z tego co pamiętam do 4 litrów, więc kilka razy trzeba tak przepłukiwać układ jak ma być dobrze zrobione i stary płyn wygoniony.
  4. Termostat jak najbardziej może być tu winny ale napisz na tym FB jeszcze czy ktoś w okolicy podepnie się komputerem i sprawdzi czy są błędy czujnika temperatury i działaj.
  5. Może tak być ale według mnie to nie termostat bo nawet przy zepsutym płyn się nagrzeje wyżej jeżeli będziesz odpowiednio długo jechał. Może to być wina czujnika G2/G62. Masz pod ręką VCDS, żeby sprawdzić błędy?
  6. Zacząć trzeba od tego, dlaczego temp płynu nie przekracza 65 stopni i od jak dawna? Jeżeli komputer widzi niedogrzany silnik to może inaczej dawkować paliwo i przez to spalanie rośnie. Jak to dokładnie jest z tą temperaturą? Przy następnej wymianie oleju lej 5W40. Nie ma potrzeby lać 30 do tego silnika, 40 jest ogólnie lepsze.
  7. Wiesz co, w Vagu niektóre części poprostu trzeba wymontować, wymierzyć, wziąć w łapę i kupić identyczną porównując parametry i wymiary na żywo. Tyle mogę powiedzieć.
  8. Ciężko powiedzieć. Może być wina zamka bo może. Może instalacja gdzieś spróchniała, a może moduł komfortu świruje bo był podlany. Może sam zamek wysyła dziwne sygnały itp. Rozsiądź się wygodnie i kop neta bo przez 20 lat zostało powiedziane wszystko o bolączkach passata. Możesz zacząć od podpięcia VCDS i on wskaże co i gdzie jeżeli któryś zamek zgłasza błędy.
  9. NA tym filmiku widać. Musisz wybić / wykręcić / wyrwać taki kołeczek to szyba się uwolni. Potem żeby szybę wyjąć z drzwi to trzeba zdemontować uszczelki wokół szyby Niestety wymiana szyby z tyłu jest upierdliwa za sprawą tego kretyńskiego kołeczka, który potem musi wrócić na swoje miejsce. Niektórzy mówią, że wsadzają ten kołek w szybę i od góry wciskają to do uchwytu szyby ale jak kompletnie tego nie widzę.
  10. Zaraz nad skrzynką jest miejsce skąd wychodzi wiązka drzwi, więc może widać w które kostki wchodzi.
  11. Jak jest uszkodzony mikrostyk w drzwiach to się auto za raz samo zamknie po otworzeniu. Do podobnego uszkodzenia doprowadziłeś tym kopnięciem, więc nie masz wyjścia jak prześledzić który przewód uszkodziłeś lub może poprostu trzeba docisnąć kostkę. Trzeba tam wsadzić łapy i poprawić co się przestawiło od buta, a jak wszystko jest ok to dalej będziemy myśleć.
  12. No ale wykładzinę sobie odginasz i jest wszystko na wierzchu. Chwila moment i lampy wykręcone bo to tylko trzy śrubki.
  13. No ale w czym problem? Same przecież nie zginą. Nie wiem jak w kombiaku, ale ja w sedanie oceniam na bardzo proste i szybkie demontowanie całych lamp tył. W kombi jest cieżko zdjąć lampy tył?
  14. Próbowałeś smarować odpowiednim smarem do zamków?
  15. Przejrzałem instrukcje jednego i drugiego radia. Alpine jest prostym radiem przy możliwościach Kenwooda, które znam bo mam wyższy model, ale możliwości konfiguracji mają prawie takie same. Masz tam od groma ustawień i możliwości, a Alpine ma bardziej podstawowe, więc wybór jest prosty. Tym bardziej przyda jak jakbyś wstawiał jakieś lepsze głośniki. To sprawdzone i polecane radio.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy