Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,221
  • Joined

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

2,266 profile views
  1. Ale to świecą się tak od zawsze w tym konkretnym aucie?
  2. Zegar nie powinien się świecić bez kluczyka i na wyłączonych światłach. Coś podaje mu napięcie, a nie powinno.
  3. Ja się zaopatrzyłem w takie i po przesiadce z zimowych R15 na takie R17 różnica w głośności była naprawdę niska. Nie mam porównania do różnych modeli, ale mogę powiedzieć, że w kwestii hałasu naprawdę jestem zaskoczony na plus, że doszło tyle gumy, a hałas wzrósł tak mało. Jak te opony mają się do innych? Nie wiem bo nie mam jak tego sprawdzić. Na ile etykieta EU jest wiarygodna też nie wiem ale 67db jest bardzo niską wartością hałasu i coś w tym jest. Oczywiście szorstki asfalt nadal robi swoje i słuchać go mocno ale tak już musi być bo taka ta nawierzchnia jest i nic nie poradzimy na to. https://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sportmaxx-rt-225-45-r17-91-y-mfs-ao2#331986621
  4. @lukparrr To ja już Ci mówię. Prędzej Ci silnik zdechnie na 100 innych awarii niż się zużyje od oleju. Jeśli spełnia normy to kupuj to co jest korzystne cenowo i wymieniaj M-A-X co 10 000km i prędzej buda zgnije niż silnik się wyrobi. Nie płać po 260zł za olej bo nie ma w tym żadnego sensu. Kupuj tańszy, zmieniaj częściej i korzystaj z auta z głową. Będzie chodzić długo.
  5. Gorsze odpalanie na ciepłym nie raz się przewijało. Musisz poczytać i zbadać prawdopodobne przyczyny. Jak odpadał i gasł to możliwe, że czujnik położenia wału czy tam wałka. Jak jest uszkodzony to auto ma wtedy ciężko palić po rozgrzaniu i może gasnąć. Tylko, że nie bardzo wiąże się te z tym, że przed majstrowaniem w pompkach było gorzej, ale może czegoś nie wiem.
  6. To ja bym nie rwał pompek. Wszystko jest ok jak osiągasz takie wyniki. Poprostu nie patrz, że komputerek pokazuje takie spalanie na postoju. Niech se pokazuje. Szkoda wyciągać, potem się jeszcze jakiś gwint uwali albo przytnie oring przy wkładaniu i będzie tylko niepotrzebna robota. Ewentualnie zobacz na VCDS jaki masz kąt synchronizacji zapłonu. Od niego zależy spalanie ogólnie. Jak ustawiasz na plusowe wartości to fura jedzie oszczędniej ale traci moc. Na minusie odwrotnie. Sprawdzisz to łatwo na kompie. Co do regulacji to oczywiście ustawiałeś dźwigienki w odpowiedniej pozycji do regulacji? Nie pamiętam w tej chwili czy trzeba było dokręcać przy górnym maksymalnych wychyle przy czy dolnym ale trzeba się do tego stosować. Do tego mogłeś sobie kupić nowe te pierdołki naciskajcie na pompkę. Stare się wycierają.
  7. A powiedz mi najpierw ile robisz kilometrów na pełnym zbiorniku?
  8. Nadal sporawe spalanie. Ja jak sobie wstawiłem pompki po czyszczeniu, na nowych oringach, śrubach i tych całych pierdołach to spadło do 0,4l a miałem po 1,6l Nie piszesz nic o nowych oringach i śrubach. Zostały stare?
  9. Jeżeli słychać nieszczelność to wiadomo, trzeba ją wyeliminować. Układ hamulcowy będzie sprawny tylko wtedy kiedy nie będzie dziur w układzie podciśnienia.
  10. https://ifinterface.com/page/page3.php Kliknij na CarProg2 i wybierz swoje auto, rocznik itp i w odpowiedni rozdział i kop aż znajdziesz co trzeba
  11. Tak się składa, że demontowałem kilka dni temu pompę. Da się to zrobić bez problemu. Moja rada jest taka. Jak już rozepniesz co masz rozpiąć, odkręć pierwszą nakrętkę mocującą pompę do serwa. Następnie poluzuj śruby serwa tak, żebyś mógł je obrócić o 180 stopni, obróć i przykręć je. Wtedy druga nakrętka pompy znajdzie się w miejscu pierwszej - czyli w pozycji wygodnej do odkręcenia. Potem znowu poluzuj całe serwo bo jeśli dobrze pamiętam to je też trzeba unieść, żeby pompa wyszła. Ogólnie bezproblemowa akcja jeżeli śruby i nakrętki będą współpracować. Koniecznie dobre klucze i pewna pozycja bo płaskie są te nakrętki i wcale nie trudno je obrobić jak będzie mocno siedziała - tak jak umnie i tylko sobie roboty narobiłem.
  12. Chyba nie bo identyczną montowałem do mnie do dizla, a z tego co wiem to benzyna i dizle mają trochę inne. Ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
  13. Film Sicario z 2015 roku 00:54 Passat B5FL
  14. O ile dobrze pamiętam to tam nie ma żadnych opasek. Nasadzasz wężyk na króciec spryskiwacza i to tyle. Więc albo wężyk niedociągnięty do końca albo pękł. Zajrzyj i będziesz wiedział co robić, ja mogę tylko strzelać jak tam wygląda sytuacja. Uważaj gdybyś miał łapać za pryski od zewnątrz bo dosyć łatwo mocowania pękają.
  15. No ale jakiej pomocy? Otwieraj maskę, wyciągasz zaślepki pod spryskami i patrzysz gdzie leci.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy