Jump to content

StreamHD

  • Content Count

    1,309
  • Joined

  • Days Won

    9

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About StreamHD

  • Birthday 01/01/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    War-Maz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

2,883 profile views
  1. Możesz zacząć od tego pokrętła którym steruje się jasnością oświetlenia. Jak mnie pamięć nie myli to wszystkie przechodzi przez nią i jak jest niepodłączona to wcale nic nie świeci. Może ona nawala, fajnie byłoby na próbe inną wstawić.
  2. Kładź smiało. Silnik działa tak, że zatrzymuje się po wyczuciu oporu. Nie ma zakresu pracy.
  3. Grupa W. jest znana w całym necie z tego, że ich regeneracja to demontaż z jakiegoś rozbitka, przemycie i odmalowanie. Ale ja nic nie mówię, nie mam podstaw by sądzić, że coś jest nie tak. Silnik działa, auto idzie lepiej niż na poprzednim, zapomnij o sprawie i ciesz się autem bo przecież wszystko gra i o to chodzi 👍
  4. Oj to życzę dużo szcześcia, żeby się okazało, że wyciągneli silnik w dobrym stanie z auta z niskim przebiegiem i nic z nim nie robili oprócz umycia
  5. I gdzie zakupiłeś silnik jesli można wiedzieć? Jakaś firma regenerująca czy wyciągnięty z innego auta?
  6. Będziesz musiał zmienić też skrzynię biegów lub wprowadzić niezbędne modyfikacje bo różnią się skrzyniami.
  7. Jedni chwalą inni przestrzegają, że cyna nie rozlewa się tak dokładnie jak trzeba i połączenie potrafi pękać i kruszyć się. Ja to miałem w łapach niedawno ale jakoś mi to nie podchodzi. Zanim cyna się upłynnia to rurka się roztapia całkiem. Jakieś to takie głupie. Tylko na filmiku fajnie wygląda. Może trafiłem na jakiś badziew. Ja osobiście zawsze stosowałem porządne splątanie przewodów i takie naprawdę solidne zabezpieczenie termokurczem i izolacją. Kręce tak kable w passacie od 7 lat jak go mam a ukręciłem naprawdę dużo razy (pewnie ze 100 się uzbiera) To nie przewody od sondy lambda czy innego podzespołu gdzie jest sterowanie impulsami itp. Ma być solidnie złączone i tyle bo to tylko 12V tam płynie. A śniedź na przewodach to jak nie można czegość wyciąć czy wymienić to trzeba do żywego oskrobać, przeczyścić IPA, potem opsikać środkiem do styków elektrycznych czy regeneraowania potencjometrów. Potem zależnie od rodzajów połączenia można to jakoś zakonserwować aby odczielić od otoczenia.
  8. A jest dostępna taka nowa wiązka? Używana też ma swoje lata, trzebaby trafić na nie zmęczoną. Ja tam do przewodów normlanie zawsze wjeżdząm z nożem, termokurczką i taśmą materiałową jak z oryginału. Nie bawię się w żadne lutowania i konektoryki. Przewody można poobcinać w wygodnym miejscu i wstawić normlane zdrowe odcinki wymaganej długości. Dobrze splątać ze sobą druty, zabezpieczyć i będzie działać tak samo jak nowe. Fajnie, że ogarnąłeś przyczynę.
  9. Ooo Panie, ładnie dowaliłeś do pieca. Kierownica full bajer + grzanie w Passacie B5. Gratulacje!
  10. Da się zdjąć bok na zamkniętych drzwiach bo widziałem nie raz, że ludzi tak pisali.A co się spaliło to się okaże jak się dobierzesz tam.
  11. Z samego wyglądu już mi smakują
  12. Po prostu daj to komuś kto jest tunerem z doświadczeniem, nie komuś kto robi kumplom stare zapyziałe 1.9tdi raz na pół roku.
  13. Pompki zostaw sobie na koniec. Narazie zajmij się błędami które masz tu i teraz.
  14. Pokrywa się mogła odkształtić. Były takie przypadki. Zdejmij ją i przyjrzyj się bardzo uważnie czy trzyma równy stan.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy